Deze post voegt echt niets toe maar wilde je toch laten weten even kort gepuzzeld te hebben maar niet onder de 630 uitkwam binnen een kwartiertje...
Thanks! Ik heb zelf daarstraks ook ff zitten kijken, maar alle prijzen tot eind maart zitten boven de 600 euro, wat ver van de prijs is die ik eerst heb betaald. Ik heb nog niet de details bekeken van de base fares, maar hoop dat ik nog iets vind want heb de miles nodig voor een awardticket.
Thanks, ik ga volgende week eens kijken op m'n kalender op kantoor, deze week is veel te hectisch met alles wat er hier thuis gaande is...
Vanuit AMS is ie 453, maar 14k aan miles wat in vergelijking met de GRU of HNL run niet zo gunstig is qua cpm natuurlijk. Ik heb nog 20k aan miles, die kosten $ 590 dollar als je ze bij AA zou kopen. Voorlopig even blijven verder puzzelen en maandag op kantoor ook eens uitvogelen hoe het zit met vakantiedagen want de planning is helemaal overhoop gegooid sinds vorige week.
Voor de echte die hards onder ons, je kan ook zaterdag al aan je terugweg beginnen zodat je maandag wat vroeger op de dag in Rome bent (of london als je daar besluit uit te stappen ) Enige voorwaarde hiervoor is dat de transatlantische vlucht op zondag begint.
Genoeg drinken in de lounge, dan kun je slapen op het vliegtuig. Dat hebben Sanne en ik ook gedaan in Honolulu, om 6u30 aan de rum & whisky
Deze was trouwens voor de hele sneller beslissers, ik heb net nog even gezocht maar prijs gaat nu vlotjes over de 800 euro en zelfs boven de 1000 euro.
Was waarschijnlijk ook een domme zet van me om American Airlines te taggen in m'n posts op twitter en facebook...
Dat wel, maar de BA segmenten verdienen praktisch niks. Alleen als je puur op AA zit kan je nog goeie zaken doen voor de 2de helft van het jaar.
Het artikel over m'n maffe mileage run in december is nu ook te lezen op de front page. Alvast bedankt voor de leuke reacties die zijn binnen gekomen!