Mei Waar: Hilton Rotterdam Soort kamer: upgrade naar een junior suite Aantal overnachtingen: 4 Reden: vakantie in NL, punten sparen Waar: Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soort kamer: upgrade naar King Deluxe Room Golf course View Aantal overnachtingen: 5 Reden: vakantie in NL, punten sparen Waar: Doubletree NDSM Wharf Soort kamer: upgrade naar queen superior room with water view Aantal overnachtingen: 3 Reden: vakantie in NL, punten sparen
juni Waar: Doubletree NDSM Soort kamer: queen guest maar verwacht een upgrade Aantal overnachtingen: 0 (daystay) Reden: werk Waar: Ibis Styles Delft Soort kamer: queen guest maar verwacht een upgrade Aantal overnachtingen: 1 Reden: werk & actiepunten binnen sprokkelen Waar: Hampton Aachen Soort kamer: queen Aantal overnachtingen: 1 Reden: of Novotel Maastricht of hier; hier was ik nog niet geweest
aug Waar: Hilton Prague Old Town Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 1 Reden: werkvakantie Waar: Hilton Prague Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 1 Reden: werkvakantie Waar: Ibis Praha Old Town Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: werkvakantie
Change of plans.. Wanneer: Juli Waar: Prague Hilton Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Wegens code oranje mijn tripje naar Bilbao helaas moeten wijzigen. Ik las dat Tsjechie weer opengaat en dat lijkt me een mooie vervanger. Ook fijn dat je voor Tsjechie maar 1 vaccinatie nodig heb, mijn twee heb ik namelijk pas na mijn reis.
Juli Waar: Ibis Styles Delft Soort kamer: queen guest Aantal overnachtingen: 1 Reden: weekend Delft ps: ik heb deze geboekt via booking.com. Ik zie de reservering niet terugkomen in mijn all Accor account. En weet dus ook niet of hij meetelt voor Miles and points.
Augustus Waar: Calgary Hampton by Hilton Kamer: King Aantal nachten: 1 Waarom: Canada heeft voor directe gevaccineerde familieleden de regels versoepeld, kunnen eindelijk aan onze geplande reis van vorig jaar beginnen
Hij telt niet mee voor miles en punten helaas, alleen boekingen via ALL. Dus net als @Tim82 zou ik adviseren om het te annuleren (mits mogelijk) en via ALL te boeken. Veel plezier in Delft, ik was er afgelopen week nog.
Juli Waar: Landal Esonstad Soort: vakantiehuis Aantal overnachtingen: 7 Reden: Familiebezoek, gezellig in een huisje, en dichtbij vrienden, die ik al twee jaar niet heb kunnen zien vanwege de bekende redenen...
Wanneer: Volgende week Waar: SO / Das Stue - Berlin Soort kamer: So Stue-kamer Aantal overnachtingen: 1 Reden: Nachtje Berlijn en platinum-status bij ALL binnenhengelen door de dubbele rewardspunten actie Geboekt via Amex FHR met €85 credit dus ook nog eens een goede deal! Wanneer: Volgende week Waar: MGallery Nest Paris La Defense Soort kamer: Deluxe-kamer Aantal overnachtingen: 2 Reden: Nog even genieten van Parijs voordat het weer overspoeld wordt met toeristen uit Azië! Wanneer: augustus Waar: Bachleda Luxury Hotel Krakow - MGallery Soort kamer: Deluxe Double room Aantal overnachtingen: 3 Reden: stedentripje!
Wanneer: Morgen Waar: La Caserne Chanzy Hotel & Spa, Autograph Collection in Reims Soort kamer: Chanzy, King normaal gesproken upgrade naar Cathedrale King Aantal overnachtingen: 1 Reden: Jaarlijkse tripje naar vrienden in de Champagne, flesjes ophalen en dit nieuw geopende hotel midden in het centrum van Reims leek ons zeer de moeite waard om het tripje mee af te sluiten.
Wanneer: half juli Waar: MGallery Eeuwenoude stad Praag Soort kamer: Superior kamer, waarschijnlijk upgrade naar Executive Suite Aantal overnachtingen: 4 Reden: Deze eerder geboekt voor Novotel Praag voor de 3=2 promo, maar omgezet omdat het prijstechnisch niets uitmaakt. Vertrek op woensdag vanwege goedkopere vlucht. Al eerder in Praag geweest, dus nu wat meer op gemak rondkijken.
Leuk hotel is dat! prima locatie en alles op loopafstand. Kamers zijn wel ietwat klein. (zie ook mijn review)
Thanks! Daarom ook expres de Superior kamer geboekt voor de upgrade naar Executive Suite. Die is nog enigszins te doen en heeft ook een fraaiere badkamer. Jammer van het zachte bed :-(
Waar: Hilton Antwerpen Old Town Soort kamer: King, hopelijk nog een upgrade Aantal overnachtingen: 1 Reden: dagje weg Waar: Doubletree A'dam Centraal Soort kamer: Queen, hopelijk nog een upgrade Aantal overnachtingen: 1 Reden: nog niet geweest, nu alleen nog de Waldorf Astoria en Hampton A'dam Centre East