Wanneer: Eind deze maand Waar: Bilderberg Groot Heideborgh (Garderen) Soort kamer: Superior Aantal overnachtingen: 2 Reden: weekendje Veluwe. Geboekt via Points & Miles, kreeg 5/K Miles & More punten. Wanneer: Eind deze maand Waar: Hilton Rotterdam Soort kamer: King Junior Suite Aantal overnachtingen: 1 Reden: Fijn hotel. Mogelijk verplaats ik deze nog een week als de horeca regels dan soepeler zijn.
Waar: Hilton Den Haag Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 2 Reden: Veluwe eerst geannuleerd. Op basis van ervaringen van derden en eigen ervaring iets meer vertrouwen in Hilton gedurende deze periode. Als er wat minder beperkingen zijn boek Bilderberg wel weer een keer.
Wanneer: Volgende week Waar: Hilton Dubai Jumeirah Soort kamer: King Sea View, normaal gesproken upgrade naar executive Aantal overnachtingen: 5 Reden: Vakantie
Wanneer: vannacht Waar: Doubletree NDSM A'dam Soort kamer: Queen superior water view Aantal overnachtingen: 1 Reden: Familiebezoek + stays verzamelen voor diamond.
Wanneer: komend weekend Waar: Mövenpick Den Haag Kamer: Executive met ontbijt Aantal overnachtingen: 2 Reden: Hele lage tarieven en er even tussenuit.
Wanneer: volgende week Waar: Doubletree NDSM A'dam Soort kamer: Queen water view Aantal overnachtingen: 0 (Workspace) Reden: Moet volgende week een kleinigheid doen op kantoor. Daarom even een combi gemaakt met een groot deel van de dag op de hotelkamer werken. Eerlijk is eerlijk: ik doe dit vooral omdat het me veel punten gaat opleveren.
Wanneer: Begin oktober Waar: IC Lissabon Soort kamer: De Luxe room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Ik wil vliegen en er even uit. Geboekt met punten 120.000 voor 3 nachten. Boekingen met punten kun je tot op de dag van vertrek annuleren.
Wanneer: Dit weekend Waar: Doubletree by Hilton Soestduinen Soort kamer: Standaard King Aantal overnachtingen: 1 Reden: Weekendje weg, wandelen op de hei/in het bos.
Als gevolg van de annulering van mijn vlucht, moest ik ook deze hotelboeking annuleren. De punten werden direct na de annulering weer bijgeschreven.
Wanneer: morgen Waar: Doubletree NDSM A'dam Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 0 (Workspace) Reden: Dagje werken in de rust en gelijk maar even boel puntjes halen. (dank voor de tip @Bijzonderetickets!) Gelijk maar kijken of hotel inderdaad zo gaaf is als iedereen hier zegt!
Veel plezier en graag gedaan uiteraard. Dan nog maar even een tip: zet je Myway voorkeuren voor deze gelegenheid even op "punten" in plaats van "ontbijt". Scheelt weer!
Wanneer: net terug Waar: Hilton Den Haag Soort kamer: upgrade gekregen naar een family suite Aantal overnachtingen: 2 Reden: Staycation
Wanneer: net terug Waar: Marriott Den Haag Soort kamer: Deluxe room Aantal overnachtingen: 2 Minibar werd dagelijks gevuld met fris en 2 snacks & drinkvoucher per dag ivm gesloten ex. Lounge.
Wanneer: april Waar: Holiday Inn Eindhoven Soort kamer: King standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Bezoek vrienden in de buurt. Voor 12,5/K punten een prima prijs. Wanneer: april Waar: Doubeltree Royal Parc Soestduinen Soort kamer: Kind standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Even er uit. Kwam hier pré-covid zo'n twee keer per week en ben er nu al meer dan een jaar niet geweest.
Wanneer: april Waar: Hampton ArenA Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen: 1 Reden: werk Wanneer: april Waar: Hampton Utrecht Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen: daystay Reden: hier was ik nog niet geweest, dus dat is leuk. Plus ik heb een target qua punten, dus na deze stay minimaal 5k erbij.
Hier ook afgelopen weekend verbleven van Zondag op Maandag. Fijn hotel! Jonge medewerkers, maar weten wel wat service is. Ontbijt perfect geregeld! Ook de dineropties zijn goed. Het menu was echt perfect.
Omdat ik deze week voorzichtig optimistisch aan het raken ben dat we in oktober naar Indonesië kunnen, een gedeelte van de hotelplanning. Wanneer: oktober Waar: Crowne Plaza Istanbul Florya Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 2 Reden: Paar dagen Istanbul, vlucht met SQ vertrekt vanaf IST. Wanneer: oktober Waar: Conrad Bali Soort kamer: King Standard Aantal overnachtingen: 5 Reden: topdeal voor 17/K per nacht. Wanneer: oktober Waar: Novotel Bali Ngurah Rai Soort kamer: King Executive Aantal overnachtingen: 1 Reden: ouders komen die dag aan. Hotel zit in de terminal en is dus makkelijk. Wanneer: oktober Waar: Novotel Kuta Lombok Soort kamer: King Deluxe Terrace Aantal overnachtingen: 3 Wanneer: oktober Waar: Alila Ubud Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 2 Wanneer: oktober Waar: Indigo Seminyak Soort kamer: King Tirta Suite Aantal overnachtingen: 1 Verder nog zo'n anderhalve week in een Airbnb villa. En voor de rest van het programma maar eens verder puzzelen als het optimisme blijft.
Wanneer: april Waar: Hilton Double Tree Soesterberg Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: vakantie-holland tour en stap dichterbij diamond Wanneer: april Waar: Nassa Breda Autograph Collection Soort kamer: Queen superior King Aantal overnachtingen: 2 Reden: vakantie-holland tour en Marriott puntjes meepakken en mooie aanbieding. Wanneer: april Waar: The Roosevelt Middelburg Soort kamer: duplex room Aantal overnachtingen: 2 Reden: vakantie-holland tour en via Hotels & Cars Miles and More wat mijlen scoren. Wanneer: september Waar: Amsterdam Amstelhotel Soort kamer: King executive city view Aantal overnachtingen: 1 Reden: Weekend Amsterdam en opbranden IHG punten voor devaluatie.
Wanneer: 15 april Waar: Hampton by Hilton Amsterdam Arena Soort kamer: Tweepersoonskamer Aantal overnachtingen: 1 Reden: Vlieg volgende dag naar Madrid en in deze tijden is elke dag op "reis" er eentje. Dus liever een dagje extra in een hotel dan vroeg vanuit Den Haag naar Schiphol. Ik was hier 2 weken geleden al voor een workspace en de locatie beviel mij prima, naast Bijlmer Arena en dus zo op Schiphol. Wanneer: 16 april Waar: Catalonia Gran Via Madrid Soort kamer: Double room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Verblijf in Madrid. Ik heb helemaal geen hotel status, ik boek altijd gewoon wat mij het best uitkomt kwa locatie en prijs.