Hampton Amsterdam Arena is prima hotel, schoon en modern. Er paar dagen in (uiteindelijk onnodige) quarantaine gezeten, ook prima om te werken. Als je kamer aan de zijkant vraagt, kijk je over station uit en is het best leuk om treinen te kijken.
Ja prima hotel is het, toen ik er laatst was voor een workspace had ik een kamer helemaal achter en kon ik ook nog wel wat treinen zien. Maar bedankt voor de tip om een kamer te vragen aan de zijkant.
Wanneer: eind april Waar: Doubletree Amsterdam NDSM Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Nachtje weg en nog even een plukje Hilton punten pakken.
Wanneer: Aankomend weekend Waar: Hampton By Hilton Amsterdam / Arena Boulevard Soort kamer: Queen Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Deel 1 van de 4 Hilton stays voor fast track naar HH Gold
Wanneer: zondag Waar: Hilton The Hague Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Nachtje Den Haag Wanneer: maandag Waar: Doubletree Amsterdam Central Station Soort kamer: Queen Executive Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Nachtje Amsterdam en heel benieuwd naar dit hotel
Van de hoogste verdiepingen aan de zuidkant van Doubletree heb je een prachtig uitzicht over Amsterdam. Jammer dat het terras nog gesloten is.
Wanneer: net terug Waar: Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soort Kamer: upgrade naar King DLX RM golf course VW Aantal overnachtingen: 5 Reden: mini vakantie in eigen land en nog wat punten meepakken.
Wanneer: vandaag Waar: Hampton by Hilton Amsterdam Arena Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen: 0 Reden: Workspace, even ander uitzicht dan enkel werken vanuit thuis
Wanneer: dinsdag Waar: Hampton by Hilton Amsterdam Arena Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen: 0 Reden: Workspace Wanneer: komende week Waar: Casa Alberola Alicante Curio Collection Hilton Soort kamer: Carmen Aantal overnachtingen: 5 Reden: regio ontdekken voor de toekomst
Good to know. Eigenlijk hebben we met curio alleen maar fijne herinneringen. We gaan het ontdekken. Lekker buiten met mondkapjes rondlopen
Wanneer: Begin augustus Waar: CP Copenhagen Towers Soort kamer: De Luxe room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Ik wil vliegen. Geboekt met punten 65.000 voor 3 nachten is heel goedkoop voor het CP en je kunt tot kort voor aankomst annuleren.
Ja zover ik als Spire heb meegemaakt altijd toegang. Ik heb ervaring bij: Londen Ealing (matig aanbod) Londen The City (uitstekende lounge) Copenhagen Towers (uitstekende lounge) Als geregelde gast mag ik zelfs in het grote restaurant ontbijten en krijg ik geregeld een attentie op de kamer. Berlijn Potsdamer Platz (naast toegang tot de lounge, kreeg ik in 2019 een bararrangement met prima hapjes en drankjes en ontbijt is in het reguliere restaurant) Helsinki (redelijke aanbod).
Als Dubai liefhebber weer een reisje geboekt: Wanneer: Begin oktober Waar: Dubai Hotel 1: Nieuwe Sofitel Obelisk (2 nachten) Soort kamer: Prestige Suite Hotel 2: Al Maha Dessert Resort & Spa (2 nachten) Soort kamer: Bedouin Suite Hotel 3: Rixos The Palm Hotel & Suites (6 nachten) Soort kamer: King Suite Reden: eindelijk samen even weg! Ook graag de Accor status (Diamond) houden.
Wanneer: Aankomend weekend Waar: Hampton by Hilton Utrecht CS Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen: 1 Reden: Bezig met goldrun en het word eindelijk eens mooi weer, dus lekker dagje terrashoppen. Wanneer: Juli Waar: Mercure Bilbao Jardine De Albia Soort kamer: Standard room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Rioja drinken en pintxos eten
Wanneer: Aankomend weekend Waar: DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soort kamer: Bezemkast/King Standard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Weekdendje Veluwe
Wanneer: juni Waar: Hilton Den Haag Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: city trip Wanneer: juni Waar: Movenpick Den Haag Soort kamer: Classic Aantal overnachtingen: 1 Reden: punten verzamelen Wanneer: september Waar: Movenpick Den Bosch Soort kamer: Classic Aantal overnachtingen: 1 Reden: bruiloftbezoek