Waar: Hilton Durban Wanneer: laatste 2 weken van okt Soort kamer: King executive Aantal overnachtingen:11 Waarom: 2 weken training in Durban, ZA. Vind het wel erg lang, maar goed. Wel fijn hotel met alle faciliteiten dicht bij het strand. Long stay rate was ook erg scherp voor een 5* hotel.
Waar: Sofitel Dubai Downtown Wanneer: Februari Soort kamer: Club Millésime Aantal overnachtingen: 6 Waarom: Vakantie Waar: Millenium hilton Bangkok Wanneer: Februari Soort kamer: King river view suite Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Vakantie
Het is een mooi recent hotel met nette kamers. Mooi strand met goede faciliteiten. Lounge is goed. Reken wel op premium prijzen qua food & beverage maar dat is niet raar. Staff is goed en persoonlijk. Al met al erg positief. Let wel, dit hotel was het laatste gedeelte van mijn vakantie. Het is namelijk wel een uithoek om weg te komen als je wat wil gaan zien / doen!
Klinkt goed. Kreeg je die toegang op basis van je status, of was het onderdeel van je boeking? Dat had ik al wel gelezen. Ik zou er vooral zijn om een paar dagen te chillen.
Ik had een kamer met loungetoegang geboekt. Werd ook ingecheckt in de Lounge. Upgrade naar suite gekregen op basis van Hilton Gold. Deze echter afgewezen ivm voorkeur voor twee losse bedden.... maar dat kwam door het reisgezelschap!
Waar: Doubletree Hilton Dartford Bridge Wanneer: 18-21 oktober Soort kamer: Queen Family Guest Room Aantal overnachtingen: 3 Waar: Hilton London Syon Park Wanneer: 21 oktober Soort kamer: King Junior Syon Suite Aantal overnachtingen:1
Waar: Hilton Malta Wanneer: Eind oktober Soort kamer: King Deluxe Room With Garden View Aantal overnachtingen: 1
Is een prima hotel. Ik was daar 1,5 jaar geleden en toen was er helaas een renovatie aan de gang. Je bent Gold, dus hopelijk krijg je een upgrade met toegang tot de lounge. Ik vond de prijs/kwaliteitsverhouding van het hotel zeker niet slecht.
Waar: NH Valencia Las Artes Wanneer: 20 December Soort kamer: standaard (meest goedkope, hoop automatisch een upgrade te krijgen met mijn NH Gold status) Aantal overnachtingen: 2
Waar: Hilton München airport Wanneer: 8 december Soort kamer: King superior Aantal overnachtingen: 3 Waarom: vriendin wil naar kerstmarkt München (en naast Hotel in de MAC van MUC is er zelfs ook al een....)
Waar: Clarion Hotel Copenhagen airport Wanneer: 29 november Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk
Waar: Amstel hotel Amsterdam Wanneer: 3-4 november Soort kamer: mooie upgrade? Aantal overnachtingen: 1 Waarom: weekendje weg, puntjes branden, bezoek aan moeders en lekker ontbijt.
Ik hoor dat vaker " inchecken in de lounge" ..hoe kom je daar dan? Zijn er geheime ingangen? Moet je niet al gekend zijn voordat je daar kan komen?