Waar: Hilton Bali Resort Wanneer: November Soort kamer: Twin Deluxe Ocean View Aantal overnachtingen: 5 Waar: Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport Wanneer: November Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1
Waar: Hilton Royal Parc Soestduinen Wanneer: december Soort kamer: King Guest Aantal overnachtingen: 1
Waar: Hilton Rotterdam Wanneer: november Soort kamer: King Guest Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Zweedse kerstmarkt bezoeken.
Wanneer: December Waar: Hilton Helsinki Airport Soort kamer: King guest room(reken stiekem op een mooie diamonds upgrade) Aantal overnachtingen: 2 Waarom: weekendje weg
Wanneer: februari Waar: Hilton Dusseldorf Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: FF concert Wanneer: februari Waar: Hilton Berlin Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk Wanneer: maart Waar: Hilton Nottingham Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk Wanneer: maart Waar: Hilton Leeds Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk Wanneer: maart Waar: Ibis Bradford Shipley Soort kamer: double room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk
Waar: IC Berlijn Wanneer: 30 november Soort kamer: Club de Luxe (op Ambassador weekend voucher) Aantal overnachtingen: 2 (en dan ben ik Spire )
Waar: Holiday Inn Brooklyn Downtown Wanneer: Vanaf vanavond Soort kamer: King bed Aantal overnachtingen: 5
Nee ik zat in UA71. Mocht iemand dit hotel kiezen; vermijdt een hoekkamer. Deze hebben 2 ramen waarvan er 1 zonder gordijn, je kan snachts bijna een boek lezen terwijl de verlichting uit staat. Heel raar...
Waar: Radisson Blu Plaza Hotel Oslo Wanneer: februari Soort kamer: single Aantal overnachtingen: 1 Reden: werk Waar: Hilton Prague Wanneer: maart Soort kamer: Double Aantal overnachtingen: 1 Reden: werk
Het Hilton Prague is echt super, ik ben daar in oktober nog geweest en vond vooral het atrium erg mooi, deed me een beetje denken aan het Hilton Amsterdam Schiphol Airport.
Waar: Hampton Inn by Hilton Bogotá - Usaquén Wanneer: eind januari Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen: 5 Geboekt met 40K punten