KLM Personal Assistance

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Carel1, 10 okt 2018.

  1. George1

    George1 Blue Tier

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    102
    Trofeepunten:
    33
    Zelfde team als platinum lijn, nemen iets sneller de telefoon op. Email contact is handig, voor de rest niet veel toegevoegde waarde.
     
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Vind het mailadres wel fijn. Als ik geen haast heb mail ik liever dan dat ik moet bellen.
     
  3. Menno

    Menno Blue Tier

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    355
    Trofeepunten:
    63
    Volgensmij zijn het dezelfde mensen als bij het Ultimate team – en niet de reguliere platinum lijn.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  4. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    Kreeg vandaag ook de bevestiging. 2 jaar PA is prettig. En die 400xp voor een jaar verlenging haal ik denk ik ook wel.
     
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Ik vind de mensen van het Ultimate team dezelfde mensen van het PA team. Maar het zijn inderdaad dezelfde.
    Wel is het zo dat bij Ultimate ze je ook actiever benaderen, als ze denken dat je een herboekig hebt gedaan die onlogisch is na het annuleren van een vlucht door stakingen maar voor mij dan juist goed uit komt.

    Het voordeel van PA en uiteraard ook Ultimate assistance is dat je ook daar eventuele claims kan indienen, naast wijzigingen per e-mail. Dat maakt het echt wel makkelijker.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  6. Roberto

    Roberto Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Van de week ook mijn uitnodiging binnen gekregen. Ik denk dat deze service maar tijdelijk was want dit staat er niet meer tussen, helaas.
     
  7. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb het mailtje ook. Ik voelde me al bijna speciaal. Maar blijkbaar krijgen velen de mail. Wel bijzonder eigenlijk. :rolleyes:
    Was dit nou de verrassing voor platinums??
     
  8. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Dat is niet te hopen, dan is het alleen interessant voor mensen die in NL wonen.
     
  9. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Nee dit kan niet.
     
  10. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Kreeg deze week een annulering van KLM binnen voor mijn pinksterweekend naar Graz (terugvlucht geannuleerd).

    Ondanks dat in de mail van de PA stond dat de service op 1 april in gaat toch maar een poging gewaagd. Zag goede vluchten naar LCY en heb PA per mail gevraagd om het weekendje Graz om te boeken naar LCY. Keurig en vlot opgepakt, kreeg snel een betaallinkje om het kleine prijsverschil bij te leggen. PA had zelfs alvast de laatste economy comfort stoelen voor ons geselecteerd.
     
    Escape, lloydje33 en VinceG vinden dit leuk.
  11. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Mijn baas heeft deze ook gehad, echter zit hij na dit weekend op 400 UXP (en dan later dit jaar nog veel meer). Betekent dit dat hij moet wachten tot volgend jaar tot hij de PA service weer krijgt, omdat ze zeggen in het laatste kalenderjaar? Ik snap het niet helemaal namelijk.
     
  12. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    28
    wat handig, kon je via de link om te betalen ook met creditcard afrekenen?
     
  13. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Volgens mij kon het alleen met iDeal.
     
  14. Dr_Ernie

    Dr_Ernie Newbie

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Wat is jullie ervaring met het contact per mail? Meestal bel ik maar soms stuur ik een mail. Vaak duurt het enkele uren tot een dag later voordat ik een reactie krijg.
     
  15. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Toen ik nog PA had reageerde men vrij snel, vooral bij wijzigingen op korte temijn reageerde men snel, bij ander soort verzoeken duurde het wat langer omdat het geen urgentie had.
    Ik vind contact per mail wat fijner, ik kan in mijn eigen tijd de alternatieven uitzoeken en aangeven hoe en wat ik het gewijzigd wil hebben.

    Tegenwoordig met Ultimate gaat het zo mogelijk nog sneller, sneller dan ik zelf kan reageren vaak.
     
  16. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Onlangs een issue gehad met annulering, omboeking, downgrade en vertraging. Per mail de situatie uitgelegd aan PA en binnen een week keurig opgelost. Terugbetaling voor de downgrade, miles en xp van oorspronkelijke boeking en nog extra miles te compensatie van het ongemak (EU compensatie was niet aan de orde omdat laatste vlucht delta operated was).
     
  17. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Zou je duidelijker kunnen zijn in wat er allemaal fout ging, ik krijg de indruk dat al gauw de DL leg aan het eind als excuus gebruikt wordt. Ook bij vertrek uit EU.
     
  18. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Het ging mis op MIA-ATL. We zaten al in het toestel maar toen bleken er geen piloten beschikbaar te zijn. Dus uitstappen en omboeken. Uiteindelijk alsnog met dezelfde vlucht 5 uur vertraagd naar ATL gegaan. De oorspronkelijk vervolgvlucht naar AMS was met DL in premium eco, maar die konden we niet meer halen en werden omgeboekt naar KL in eco.

    Daarna ook een hoop gedoe, kon online nog comfort stoelen selecteren maar daar bleken we bij het instappen ineens weer afgegooid te zijn, dus in plaats van premium eco op een middle seat in eco geëindigd. Echt genieten op een nachtvlucht met mijn 2.04m. Ondanks vrije stoelen in WBC kon ik geen upgrade kopen omdat de ipad van de crew geen prijs kon laten zien door een storing... Toen ik opperde dat ze mij dan in plaats van de downgrade maar een upgrade moesten geven werd ik praktisch voor gek verklaard door de purser.

    Alles was geboekt bij KLM en op KL ticketnummers, maar door diverse vluchtwijzigingen vooraf is de terugreis eerder al op DL ticketnummers terechtgekomen.
     
    Ready2Board, noppie en Ruut vinden dit leuk.
  19. StinusPax

    StinusPax Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Heb nu toch vrij vaak met ze gemaild of aan de lijn gehangen maar zie totaal niet het voordeel ten opzichte van de Platinum lijn. Er wordt iets sneller opgenomen, maar al mijn extra verzoeken of vragen zijn genegeerd. Toch een dode mus.

    Iemand die wel een positieve ervaring heeft met deze 'excellente service' van KLM?
     
  20. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Nee ik heb nu 3 keer contact met ze gehad. Of ze antwoorden niet of ze komen met een onzin antwoord. Totaal geen toegevoegde waarde. Eigenlijk meer frustrerend dan dat het helpt.
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina