Op Flyertalk kwam ik het volgende bericht tegen, zonder bronvermelding. As of 1 June 2017 until March 2019 from 07:30 to 11:00 hours (peak hours) the following entry rules apply: * Lounge vouchers are not accepted. * Staff and Duty travel customers are not accepted * Guests of Flying Blue Platinum and Flying Blue Gold and SkyTeam Elite Plus members are only accepted outside peak hours * Guests of Ultimate, Skipper and C2000 customers are accepted * Customers travelling to a Schengen destination can make use of the KLM Schengen Crown Lounge (25) instead.
Lekker dan KLM, mooi commentaar op Schiphol geven dat ze te veel vluchten aangenomen hebben en zelf je lounge niet in orde hebben. Iets met de pot verwijt de ketel en zwartzien.
Ben benieuwd wat die piekuren precies zijn en of het ook van toepassing is op Delta SC members. Enfin als ze gaan weigeren is het weer E-credit/vouchers en SkyMiles verzamelen op kosten van de JV.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit waar is want het zou een marketing fuck up van gigantische proporties zijn. Ik zie de vette koppen al in de kranten en op de reissites. KLM WEIGERT VASTE KLANTEN - KLM STUURT ZAKELIJKE REIZIGERS WEG enz. Niet meer te repareren gewoon.
Oja, en ook niet uit te leggen eigenlijk. Waarom nog met een airline vliegen die je na jaren trouw klant geweest te zijn de toegang tot een lounge ontzegt?
" * Customers travelling to a Schengen destination can make use of the KLM Schengen Crown Lounge (25) instead." ==> Dit is toch logisch? Kun je als je niet-Schengen vliegt ook naar de Schengen Crown lounge? Ik meen me te herinneren dat ik dat ooit eens ergens gelezen heb.
Gaat voornamelijk om transfer PAX die vanaf een ICA vluchten komen en dan naar lounge 52 gaan, terwijl ze een Schengen connectie hebben.
Guests of Flying Blue Platinum and Flying Blue Gold and SkyTeam Elite Plus members are only accepted outside peak hours. Je kunt dit op 2 manieren lezen: Betreft het alleen gasten van platinum, gold en elite plus of Betreft het gasten van platinum en alle gold en elite plus.
Voer voor taalpuristen! ;-) Omdat alles in één zin staat en niet los staat opgesomd, ga ik er vanuit dat er puur op gasten wordt gedoeld.
Wie word toegang ontzegt? Als Elite Plus kan je nog steeds de lounge in. Gasten niet meer. Ik vind dit meer dan begrijpelijk als ze (eindelijk, eindelijk!) de lounge gaan verbouwen om hem te verbeteren. Het is echt een waardeloze lounge nu. Als je zo nodig toch toegang nodig hebt en geen hoog statusniveau hebt kan je altijd een J-ticket kopen, lijkt me.
Waarom vind je de lounge waardeloos? De inrichting is misschien licht gedateerd, maar WIFI werkt perfect, genoeg drank, eten is al verbeterd. Stoelen zacht en comfortabel, en sanitair in orde. Wat zou je nog meer nodig moeten hebben?Tuurlijk is een upgrade mooi en uiteindelijk noodzakelijk om aan de nieuwe standaarden te voldoen, maar waardeloos ben ik zeker niet met je eens.
lounge op zich kan best nog wel een paar jaartjes verder, grootste probleem is de beperkte capaciteit, hij is te klein en dus vaak prop en propvol. in de rij om binnen te komen, voor de koffiemachine, alle toiletten bezet enzovoort. Soms is een rustig hoekje buiten de lounge comfortabeler.. de onstuimige groei op schiphol zorgt ervoor dat alles tegen de capaciteitsgrenzen aanloopt, dus ook de lounges. Goed dat ze er wat aan gaan doen.
Volgens het Flyertalk Forum: Geen toegang voor gasten tijdens de piekuren. Piekuren Lounge 25 tussen 7 en 10 en do en vrij ook tussen 19 en 21 Lounge 52 tussen 7.30 en 11
Ik post het natuurlijk al eerste op onze frontpage https://insideflyer.nl/bevestigd-gastbeleid-restricties-klm-crown-lounge/