Ik ben er altijd van uitgegaan dat ze een tracking-systeem hadden dat precies bijhoud welke vragen beantwoord zijn, en welke vragen onbeantwoord zijn gebleven, maar dat is waarschijnlijk ontzettend naief. Ik heb zelf ook al een paar keer gehad dat er geen antwoord kwam. Als je ze daarop wijst doen ze vrijwel altijd alsof ze je niet vergeten waren, maar het gewoon een erg lastige vraag is
73 euro zelfs. Maar die was binnen 10 min weg gehaald helaas, terwijl ik druk aan het zoeken was. Anders had ik het natuurlijk gelijk geboekt.
Tja het geval van Otto, een druk fout, dat kan. Maar het geval van KLM vind ik een andere verhaal. Kan niet opgevoerd worden als 'druk fout' Tenslotte heeft KLM een paar maanden geleden ter ere van hun verjaardag tickets verkocht voor 350€ Ams-Cgk. Waarom zou het voor 389 naar Denpasar niet kunnen? Misschien hebben ze weer wat te vieren, zou ik denken. Op z'n minst moet het 1 keer ergens te boeken zijn. Zo niet, een misleiding!
Op 7 oktober boden ze wegens hun verjaardag ook vluchten voor 395 euro naar Jakarta aan, dus 389 naar Bali moet je helemaal niet onrealistisch vinden http://www.flyertalk.com/forum/klm-...eap-tickets-ams-jakarta-new-york-curacao.html
Na veelvuldig mailen en bellen toch een EMD eruit weten te slepen ter waarde van 150 euro. Ze gooide het op miscommunicatie. Altijd fijn.