Ita-matrix vlucht boeken

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Ipponmaster, 28 mei 2015.

  1. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Heeft iemand al ergens gevonden waar deze te boeken is? Zelf krijg ik hem er niet doorheen via powertools of handmatig invoeren.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2017
  2. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Ik krijg daarmee een corrupted content error.

    Doe kennelijk nog steeds iets verkeerd. Kan hem inmiddels wel vinden! Nu nog boeken. :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    @WorldTraveller thanks is gelukt.

    @NamataEkim had ik ook in Firefox, link ge copy+paste in Edge of andere browser en werkt!

    @mezelf - nog even nachtje over slapen.
     
  4. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Ja daar was ik ook benieuwd naar, want via ita zie ik die fare voor 733 euro, als ik delta boek dan kom ik op de 1100 euro uit.

    Voorbeeld van een goedkopere zoektocht? En bedankt nogmaals!
     
  5. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Super, heb mijn variatie aan gegeven en kom ietjes duurder uit maar significant goedkoper. Hoeveel miles heeft deze trip je opgeleverd? Instant-Gold?
     
  6. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Net geboekt via delta, amex wilde hij maar niet accepteren, via ideal betaald. Geld is afgeschreven maar geen bevestiging. Nu fijn aan de chat met customer support. :/
     
  7. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
  8. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Rutger vindt dit leuk.
  9. JeroenZeg

    JeroenZeg Blue Tier

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    33
    Ook als je hem via Delta boekt? De link van @NamataEkim laat zien dat hij daar in I boekt, dus 150%, in plaats van KLM/AF in Z voor 250%.
     
  10. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Klopt, eerste 8 vluchten zijn I de laatste 8 zijn Z. Maar omdat alles Europa is geld er een 250% regel op. Dus deze trip zou 59.512 level miles en 104.146 award miles moeten opleveren. Wel moet je er een russich visum voor hebben. Je hebt een nacht in parijs die je moet overbruggen. Rest van de dagen slaap je thuis. En die positioneringsvlucht moet je er ook nog bij rekenen maar die doe ik uiteraard in Y.
     
  11. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Kan iemand helpen?

    Moet op 14 december laat (vanaf 5 uur zoiets) of vrijdagochtend vroeg van Nederland / Duitsland / Belgie (op rijafstand van Limburg) richting VTE. Terug moet ik eigenlijk op zondagavond, maar wanneer het maandag beter uitkomt is dat ook prima...ik vind eigenlijk alleen vluchten boven de 950...kan daT?
     
  12. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Heeft iemand ook het volgende probleem?
    Ik probeer een vlucht AMS-DFW te boeken. Heen over JFK, terug over ATL met AF. In ITA krijg ik alleen maar Z resultaten terug, ook al is Premium Economy geselecteerd. Dit lijkt alleen een AF probleem te zijn want SAS geeft toont wel deze vluchten.

    In Google flights krijg ik wel AF Premium Economy, echter kan je daar niet zo lekker mee spelen...

    Dit is mijn invoer:
    Screen Shot 2017-10-28 at 20.26.38.png Screen Shot 2017-10-28 at 20.26.59.png
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2017
  13. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Bedoel je dat ik CDG als routing code moet toevoegen? Dan krijg ik ook alleen Z class terug en geen W of S.
     
  14. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Gelukt, bedankt!

    Edit:
    Je hebt trouwens gelijk dat ITA moeite hebt met Premium Economy. Als ik alleen op de inbound subclass S specificeer dan maakt hij er op de outbound standaard altijd Business van. Specifier ik alleen op de outbound subclass S, dan matched hij vervolgens de inbound wel naar subclass S.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2017
  15. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Die route via Irkutsk ziet er geweldig uit; zoveel level/award miles voor weinig geld.

    Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk op basis waarvan deze route nou geboekt wordt?

    Ik ben helaas geen expert op dit gebied dus wat hulp zou ik absoluut kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld door ergens een stopover toe te voegen en wellicht naar andere bestemmingen. Ik neem aan dat alleen begin en verste bestemming vast staan? Alles daartussenin is flexibel toch?
     
  16. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.228
    Trofeepunten:
    508
    Ik probeer deze route voor een andere periode te vinden maar vooralsnog geen geluk, iemand nog tips voor deze route (of iets vergelijkbaars?) tussen 20 februari en 28 maart?
     
  17. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik krijg deze routing er zelf niet uit namelijk als ik andere data probeer.
     
  18. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.228
    Trofeepunten:
    508
    Als je deze nu zou boeken, zou deze dan ongeacht de veranderingen die er waarschijnlijk maandag aangekondigd worden aan het FB programma nog volgens de huidige voorwaarden gelden? In het andere topic over het revenue-based gaan van FB wordt sowieso gesproken over vluchten van na 1 mei 2018...

    Dit is al een mooie gelegenheid om een status en kostbare miles bij elkaar te harken, maar met het oog op de veranderingen in FB wellicht zelfs een extreem goede kans om status te verzekeren ook ná de veranderingen aan FB...
     
  19. zaanam

    zaanam Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2017
  20. zaanam

    zaanam Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18

    Ooooh, klopt, staat dat je gereset wordt na behalen van een level.....ik ben nu nog Gold maar dat wordt dus Silver per 1 april want ik ga het denk ik niet halen dit jaar tenzij ik nog 20 segmenten ga doen (beetje prijzig just for fun), dus beetje status halen wordt erg lastig voor mij (ik vlieg alleen privé)
     

Deel Deze Pagina