@Carel1, @Sandor, zoals ik schreef ben ik onderdeel van het PFL programma. Dus ik ben erbij zonder dat ik PFL ben. De locatie is een van de hangars, dat wordt wel heel gaaf.
haha ja ik moet er speciaal voor vanuit Gran Canaria (Pacha) terugkomen naar Nederland...maar dit festival is de moeite! Pinkpop terrein, mega line up voor eerste editie...hopelijk met mij er bij Helaas wel!
Laten we het er op houden dat ik onderdeel ben van het entertainment die middag/avond. #mysterious @MollyMoon, het ging over dat ik naar Flying Blue Platinum For Life evenement ga zonder dat ik PFL ben. Ik ben daar aanwezig als aanvulling op het programma van PFL event. Hopelijk is het nu duidelijk. Ik zal proberen te kijken of ik wat foto's kan maken en hier plaatsen. Keep y'all posted!
Rij 1 bij AF/KL is eigenlijk altijd vervelend op een B737/A319-321. Je kan je voeten niet kwijt onder de stoel voor je waardoor je de benen niet lekker kan strekken.
Ik ga wel altijd voor 1A / 1F (afhankelijk van welke kant ik op vlieg). Qua beenruimte scheelt het weinig. De voordelen in mijn ogen zij dat er niemand in je schoot reclinet, dat je knieën wat meer bewegingsvrijheid hebben en je hebt toch een beetje extra privacy in het hoekje.
Hahaha ik ben een 178 kabouter dus het zou dan wel weer goed voor mij zijn, heb het net naar rij 2 veranderd maar nu wil ik weer terug naar rij 1!
*A schijnt een lounge te krijgen op Schiphol. Weet iemand waar deze komt? https://www.upinthesky.nl/2018/06/30/star-alliance-opent-lounge-op-schiphol/
Ik zag het item ook net voorbij komen. Goed nieuws! De foto's van de lounge in Rome zijn iig veelbelovend.
Op een nieuwe verdieping in Lounge 1, waar nu het Panoramaterras zit. Ik heb een vraag uitstaan bij *A met meer info over de nieuwe lounge. Het kan in ieder geval haast niet slechter zijn dan de Schengen Aspire.
Hmmm...advies gevraagd. Ik zit nog steeds met Sri Lankan (het business class verhaal met een staartje). Kort samengevat; vanuit CMB naar BKK gecancelled, uiteindelijk bijna 24 uur te laat aangekomen. Maximale vergoeding die ze willen geven is 120 usd aan onboard duty free, niet online te gebruiken, 1 jaar geldig. Eigenlijk vind ik dit veel te weinig, maar ze geven niks toe. Heeft het zin om hier tegen te procederen?
Dus dat wil zeggen dat niet-europese maatschappijen gewoon geen 'echte' compensatie kennen bij annuleringen? Dat ze dus 'gewoon' vluchten mogen cancellen zonder gevolgen? Thank god vlieg ik eigenlijk altijd met europese carriers of europese luchthavens...