InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Was er zelf maandje terug nog, geen al te beste lounge, maar was erg rustig toen ik er was, en aangezien ik ik een lounge vooral rust wil, viel die niet tegen. Drankjes en wat simpele hapjes, en vooral gewoon een werkplek aan het raam, met een van de betere uitzichten op Schiphol :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Onder het motto "zoiets moet je een keer in je leven doen" heb ik me afgelopen vrijdag geregistreerd voor de halve marathon van Valencia in oktober :)
     
    beuse242, danfl44, Yoran Wijkstra en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Succes! Kan je één ding vertellen, wordt ook nog de hele over enige tijd haha
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Morgen BC lounge De Pier checken at HongKong met aansluitende vlucht naar Singapore. Ben benieuwd!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Naar het schijnt is de kwaliteit in The Pier achteruit gegaan door een nieuwe cateraar en personeel (Sodexo). Zou zonde zijn want het was (is?) een geweldige J lounge.
     
  6. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Heb je een andere suggestie? En tja ik kan ook niet vergelijken met eerder
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Afhankelijk hoe lang je op HK hebt en op welk tijdstip. De Qantas lounge schijnt ook erg goed te zijn.
     
  8. AnoukVreeling

    AnoukVreeling Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Als de vlucht niet al te lang is dan maakt het mij niet uit, dan zit ik het wel uit met de kids.
     
  9. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Vond Quantas in Singapore erg tegenvallen dus ga toch voor de Pier, thanks.
     
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ongetwijfeld en het helpt niet dat de kok bij ons op het werk een ultra-loper is... Als ik die zijn verhalen hoor o_O
     
    Didier13, beuse242 en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ja klopt dus begrijp je keus er gaat wel wat tijd inzitten
     
    Lionell vindt dit leuk.
  12. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Niet noodzakelijk, ik had mezelf vorig jaar als doel gesteld de halve te lopen. Dat heb ik gedaan en nu loop ik lekker 10-16km. Meer dan genoeg. Met een beetje discipline is die verslaving wel in toom te houden. ;)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Haha goed bezig!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik kan me er maar niet toe zetten, meer bewegen, betere conditie, beter in mn vel, etc... Heeft ook nooit echt in mn systeem gezeten. Hoe houd ik mezelf actief?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  15. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Op dagen als deze lukt dat me aardig op de fiets; als ik een uur of 2 over heb ga ik een stuk of 30 kilometer fietsen. Zeker als het niet zo hard waait en er nog niet al te veel insecten zijn (die in mijn oog vliegen) vind ik dat fijn. Eerst fietste ik amper, en op een gegeven moment ben ik begonnen zo af en toe naar mijn ouders te fietsen, wat 30 kilometer is, en dan terug de fiets in de trein. Nadat ik de smaak te pakken kreeg werd ook de terugweg per fiets afgelegd, en de vervolgstap was bv Amsterdam - Leeuwarden te fietsen of Amsterdam - Eindhoven en weer terug met de trein. Dat is op dit moment wel de max wat ik red zonder de dag erop hoofdpijn etc te hebben. Hardlopen heb ik daarentegen helemaal niks mee, na amper 2 kilometer ben ik al kapot.

    Wat op mijn lijstje staat is om een keer de https://en.wikipedia.org/wiki/Transfăgărășan Transfagaras weg in Roemenië te fietsen. Alleen lijkt het me lastig en hoop gedoe om mijn fiets daar te krijgen met Tarom.
     
  16. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Je kan al bijna van segmenten gaan praten :)

    AMS-LWR of AMS-EIN

    Ik heb helaas geen fiets meer, enkele keren gestolen. Maar dat is wel iets wat ik leuk vind om te doen. Misschien maar weer eens op de fiets dan ..
     
    Lionell, Didier13, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Lionell, lloydje33, FlyingFonz en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Tips gezocht: wat is de voordeligste manier om aan dollars te komen? Uit de pinautomaat op Schiphol? Heb het nodig voor wat Afrikaanse grensovergangen en 'om wat achter de hand te hebben'. Ik kom dus niet in de US zelf!
     
  19. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Wellicht de dollarautomaat van GWK? Dan opnemen met je Revolut? Ik weet niet of ze bij die flappentap verder nog commissie rekenen. Bij de ABN op Schiphol krijg je sowieso een heel slechte wisselkoers.
     
  20. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Een willekeurige pinautomaat in Nederland lijkt me niet handig. Je hebt in Afrika namelijk Amerikaanse dollarbiljeten nodig van na 2006. Biljetten van voor 2006 worden vaak niet geaccepteerd (of voor een lagere koers). Dit weten ze bij de GWK's gelukkig ook, dus als je dat daar aangeeft weet je in ieder geval zeker dat de biljetten die je meeneemt ook kunt gebruiken (als smeermiddel). Maar GWK op Schiphol is niet per se voordeligst.

    Ik weet niet waar in Afrika je naartoe gaat, maar er zijn genoeg Afrikaanse landen waar je Amerikaanse dollars uit de pinautomaat kunt halen.
     
    jongesander vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina