Zonder vertragingen zou dat geen probleem moeten zijn. Voordeel van CGK-KUL is dat er talloze vluchten per dag gaan. Zelfs last minute zijn tickets nog aardig te betalen, waardoor het risico financieel acceptabel is.
Toch even telefonisch contact gehad met Vueling en was geen probleem. Donderdag netjes ingecheckt voor BIO-BCN en BCN-AMS. En vrijdag vloog ik zonder problemen vanaf BCN naar AMS.
Ik schrik toch een beetje van het bericht dat Atlasglobal alle vluchtuitvoering (voorlopig) staakt. https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/atlasglobal-staakt-alle-vluchten Bijzonder dat ik juist vandaag nog een mail ontving met aanbiedingen voor aankomende vrijdag... Ik heb overigens geen enkele boeking staan, want eerlijkheid gebied te zeggen dat ik mij al een tijdje afvroeg hoe financieel stabiel Atlasglobal was, full service low cost airline, maar het is wel weer een partner van KLM...
Bij swissport kun je die EIN lounge wel al een tijdje reserveren https://www.executivelounges.com/airport-lounges/eindhoven-airport-aspire-lounge
Korte vraag: weet iemand welke lounge KLM gebruikt op Athene? De lounge finder van Skyteam geeft me drie opties, maar geen voor passagiers van KLM. Ik zie wel dat een jaar geleden iemand met FB Gold de Swissport lounge kon bezoeken. Iemand die kan bevestigen dat dit nog werkt? De Plat lijn gaf aan dat er in principe geen lounge is die aangesloten is bij Skyteam...
Deze is airside, maar een prima lounge! Rustig, goede kwaliteit eten en drinken. Was een zeer schoon en opgeruimd.
Ik moest even in mijn geheugen graven maar het was prima te doen. En zoals @Jurian al zei, deze is airside.
Met gekochte upgrade in BC van Air France terecht gekomen van HND naar CDG / B772. Herringbone stoeltjes, best prima. Nu waren er wel een aantal defecten, afstandsbediening deed het niet, USB poort defect. Gaf dit aan bij FA, die zei te gaan resetten maar is er niet op teruggekomen rest van de vlucht (Is ook niets verholpen). Daarnaast was de service van alles sumier, er werd alleen het minimale gedaan door haar. Ook voor wat extra koffie of water moest ik naar de keuken komen, daar was een andere FA die vriendelijker en meedenkender was. Nu ben ik niet zo'n klager, maar zal ik hier nog iets mee doen of het gewoon laten. Wat vindt men?
Zou er zeker melding van maken middels klachtenformulier. Levert meestal een vergoeding op in de vorm van x aantal miles.
Als je maar 1 oplaadpunt had en het was echt hinderlijk dat het allebei niet werkte dan zou je daarover een bericht kunnen uitsturen. Dat de FA misschien wat kort door de bocht is kan gebeuren toch, zijn ook maar mensen met goede en slechte dagen, zou daar zelf in ieder geval niet een te groot issue van maken.
2 weken gelden al op Schiphol zelf. Toen nog niet in lounge 52, maar komende week vast wel. Ik ben woensdag weer in lounge 25.
Iemand ervaring met bieden op Business voor Garuda vlucht? Vorige week bod uitgebracht. Online terug te zien. Zou 48uur voor vlucht update krijgen. Over 2 uur de vlucht en nog altijd geen afwijzing of toezegging.
Wij zijn een keer van DPS naar SIN gevlogen op Garuda A330 (BC). Prima vlucht en dito catering. Vriendelijke FA's, top. We hadden een reguliere vlucht dus geen ervaring met bieden op upgrades.