Morgen weer circa 200 KLM vluchten gecanceld ivm de weersomstandigheden. Kon gelukkig onze vlucht (MAD-AMS) snel omboeken via de platinum lijn. We hadden online al wel ingecheckt en een upgrade genomen a 89 euro, die kwam in eerste instantie te vervallen. Maar na enige aarzeling heeft KLM platinum lijn mdw ons toch op de twee laatste business seats van Air Europa gezet . Mooi! Nu fingers crossed dat deze vlucht niet gecanceld wordt...
Mijn vlucht vanuit CDG vanavond is ook geannuleerd. Kwam terug van de VNO run, nu ben ik op de rechtstreekse BT vlucht van 7:45 naar Amsterdam gezet. De heenreis was ook al iets uitgelopen (kon met een downgrade mee met een andere maatschappij), dus heb van Vilnius weinig meegekregen . Iemand ervaring met een downgrade compensatie bij KLM? CC verwijst naar een formulier op de website over het terugbetalen van opties, maar dat lijkt me niet van toepassing hier?
Nu in de iberia lounge voor mijn vlucht MAD-AMS. Nog geen vertraging aangekondigd, dus hopelijk gewoon op tijd landen op Schiphol.
Laatst zat ik met veel verwondering je verhalen te lezen over je dubbele baan. Kom ik je net tegen op telegraaf.nl https://www.telegraaf.nl/video/3023220/limburgse-docent-scoort-als-dj-in-azie
Het was werkelijk een ongelofelijke dag. Ik sta nog perplex. Vanochtend om 7 uur werd ik gebeld door Frank Dane ( https://www.538.nl/de-538-ochtendsh...ansen-vliegt-als-dj-admin-de-hele-wereld-over). Daarna ging het heel snel. Jinek, Late night, Shownieuws, Hart van Nederland, radiostations...en ik was gewoon aan het werk op school. Het was een gekkenhuis. Uiteindelijk had Jinek als eerste gebeld en met hun heb ik afgesproken om morgen daar te gaan zitten aan de tafel om mijn verhaal te vertellen....niet te bevatten...
Super leuk!! SBS Shownieuws en RTL Late night hadden het ook al opgepikt net zag ik...maar omdat ik 'm exclusief bij Jinek ga doen....kon ik daar niet aanschuiven!
Wie heeft me gespot hahaa? Zag net dat er ruim 1,1 miljoen kijkers waren, zullen vast was IF leden tussen zitten