IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Tellen boekingen gedaan via de 48 sale ook mee voor the into the nights actie?

2. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik zoek het voor je uit, ik heb ze net gecontacteerd en laat het hier weten.

3. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Super Lionell

4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb het volgende antwoord: @Animine No, you must follow the requirements exactly as they show in your personal account, everybody's is different @IHGRewardsClub

Dus ze tellen niet mee, voor de into the nights promo moet je precies boeken of verblijven zoals staat aangegeven in de challenges van de promo.

5. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ok thanks

6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb net een aantal boekingen die ik volgens IHG te vroeg had gedaan (volgens hen pas op 11 sept geregistreerd) gecancelled en opnieuw gedaan via de app zodat ze zeker meetellen. Ik ben blij dat ik meestal flexible rates boek :)

7. LVH

LVH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    dat is wel vreemd, want je verdient toch wel punten voor het verblijf toch?

trouwens een lijstje van alle deelnemende hotels van ihg.
    http://loyaltylobby.com/2014/10/27/...ber-1-2014-now-with-participating-properties/

8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt, maar omdat ik volgens ihg mijn verblijven had geboekt voor mijn registratie telden ze niet mee...
    Een van mijn challenges was om bonus breakfast points twee keer te boeken. Dus ik heb twee can mijn bestaande reservaties gewoon opnieuw geboekt...
    Ze zijn er bij IHG een flinke knoeiboel van aan het maken, nog erger dan de Big Win promo vorig jaar.

9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    SVDH vindt dit leuk.
  10. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    hoe lang duurt het doorgaans voor je credit krijgt voor een stay?

En ik hoop dat mijn verblijf afgelopen weekend wel meetelt voor de Into the nights :confused:

11. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Als je een stay hebt gehad op vrijdag, dan staan de punten meestal op woensdagmiddag in jouw account, indien verblijf op zaterdag, dan staan ze er donderdag in. Het kan 4 tot 6 weken duren voor de punten op het dashboard van de into the nights promo verschijnen... geduld is de boodschap.

12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Ivm de winter sale, de rates zijn non-refundable en moeten dus bij boeking betaald worden. Sommige rates zijn inclusief ontbijt. Het rare is dat de rates nu al te boeken zijn, er is dus blijkbaar geen uitzondering of je Platinum member bent of niet. Zelfs zonder in te loggen in je IHG account zijn de rates te boeken. Ik heb IHG Care en IHG Rewards Club hiervoor gecontacteerd, ik ben benieuwd naar hun reactie.

13. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Vanmorgen vroeg kon ik gewoon via internet boeken, dus boeken via de app is niet noodzakelijk. Een week geleden kreeg ik een email, waarin stond dat ik als platinum member een email zou ontvangen om vroeg te kunnen boeken. Tot nu toe nog geen email ontvangen. Maar goed ik heb voor drie dagen eind januari HI Kensington Forum in Londen kunnen boeken. De rate was vanaf 49 pond, maar ik heb voor 69 pond een executive room geboekt. Naast een betere kamer zijn dan ook ontbijt en toegang tot de lounge inbegrepen en dat is mij wel 20 pond waard voor 2 personen. De KLM werkte ook nog eens mee met een retour voor € 99 p.p.

TheoS vindt dit leuk.
  14. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    overigens lijkt de prijs van 169 GBP voor NL'se hotels gewoon 169 EUR te zijn

15. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Dat geldt voor het hele eurogebied als ik even snel kijk.

16. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Aanvulling: Ik krijg zojuist de mail van IHG binnen.

17. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Prijzen blijken nu inderdaad allemaal in euro te staan, ze zijn er op de I.T. afdeling bij IHG een zooitje van het maken... Een stay van afgelopen vrijdag staat nog niet in m'n account, terwijl een stay van zaterdag al wel in m'n account staat. Morgen nog maar eens aan de telefoon hangen, via de verschillende sociale media andere internationale fora word ik het bos ingestuurd. Ik heb IHG altijd hoog aangeprezen, maar ik begin "redelijk" gefrustreerd te raken.

Laatst bewerkt: 30 okt 2014
  18. Marcel_

Marcel_ Newbie

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3

Dus als je ze wel boekt volgens die into the nights promo volgorde ...dan tellen ze wel of tellen ze zoizo niet mee?

19. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij IHG geven ze geen duidelijk antwoord op m'n vraag, het enige wat ze zeggen is dat de boeking moet voldoen aan de voorwaarden van de challenge in jouw Into the nights promo.
    Dus het beste wat je kan doen is de terms & conditions van elke challenge doorlezen en kijken of een boeking uit via de Winter Sale voldoet aan deze voorwaarden.

20. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.690
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ontving gisteren een email van IHG met daarin een enquete, je kon hiermee 500 IHG punten verdienen. Ik begon meteen aan de enquete en klikte na de eerste vraag per ongeluk het tabvenster dicht, wil hem nadien weer open doen, noppes... als je de enquete eenmaal bent begonnen en onderbreekt, dan kan je dus niet meer verder. IHG customer service hierover gecontacteerd en die zeiden gewoon pech, want ik kon dit beweren en hierdoor proberen om een 2e keer de enquete in te vullen. Op m'n vraag of ze konden zien of ik de enquete had afgewerkt, kreeg ik eveneens geen antwoord.

Er circuleert sinds vandaag op loyaltylobby een post over het bevestigen van je email adres bij IHG en dat je hiermee 1000 punten kan verdienen. Let aub op hiermee, want het blijkt een "targeted offer" te zijn. Dus moest je ervan gebruik maken en jouw account wordt ooit geaudit, dan loop je het risico dan jouw account gesloten wordt.

Eveneens is er een targeted promo voor het boeken van een awardnight waarvoor je 5000 van je punten zou terug krijgen, pas dus ook met deze op!

Het beste is om gewoon je eigen email in de gaten te houden voor promoties die je toegestuurd krijgt van IHG, of anders via de app op smartphones waar je ook notificaties ontvangt van IHG, tenzij je deze hebt uitgezet.

Deel Deze Pagina