IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

  1. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    IHG heeft 2x pts promo vanaf vandaag. Registreren kan hier.
     
    Bijzonderetickets, Amsterdam en jphorn vinden dit leuk.
  2. KeesIF

    KeesIF Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Dag IHG spaarders, wie weet er hoe de punten calculatie bij IHG precies werkt? Ik kom er even niet uit. Ik ben spire elite, en verbleef vorige week 1 nachtje in brussel, betaald met euro's (129,50 USD equivalent) en 1000 bonuspunten erbij geboekt. Ik zie nu in mn punten bijschrijving 1295 base points (that makes sense) maar dan maar liefst 4295 bonus points erbij voor een totaal van 5590 points. En daarvan zijn 1295 points NIET in aanmerking als qualifying points. I am totally lost, haha. Wie is de punten goeroe die mij uit de droom helpt? screenshots toegevoegd.
    upload_2022-1-25_14-11-4.jpeg ScreenshotIHG2.jpg
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2022
  3. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Weet je zeker dat je niet 3.000 bonuspunten erbij hebt geboekt? Die optie komt volgens mij ook veel vaker voor en dat zou gezien je puntentotaal ook logischer zijn.
     
    KeesIF vindt dit leuk.
  4. KeesIF

    KeesIF Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Dat was t dus! Normaal krijg ik daar max 1000 punten, maar nu dusckeer 3000. Me sif gezocht, vindy je in de app niet terug. Uitei delijk innmn email bevestiging gevonden (screenshot hieronder). Dank voor de tip.
    Screenshot_20220125-211412_Gmail.jpg
     
  5. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Intercontinental Malta heeft een deal die ik op FB voorbij zag komen. Jij boekt een kamer en zij regelen de vlucht. Zie bijlage. Iemand hier bekend mee?

    link naar pagina voorwaarden: https://bit.ly/ICM_AM
     

    Bijgevoegde bestanden:

    FlyRemco vindt dit leuk.
  6. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Geen ervaring met deze deal, maar ben half januari nog op Malta geweest. Blijft een leuk eiland. Air Malta is in Nederland via Ryanair, dus dat moet je wel aanspreken. Het hotel zelf ligt heel dicht bij uitgaansbuurt Paceville in St. Julians. Zelf nog niet geslapen, maar we zijn er toen langsgelopen.

    Edit: Eerder schreef ik dat het hotel aan zee ligt, maar ik was in de war met Westin Malta. Desalniettemin is het een fraai hotel met goede ligging.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2022
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  7. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
  8. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Balen dat het nu maar voor stays tot einde deze maand is :-( Anders had ik het wel gedaan.
     
  9. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Heeft iemand een idee wanneer precies deze maand IHG haar nieuwe reward systeem introduceert? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig wat ze precies gaan doen.
    Er is natuurlijk al een klein beetje bekend, namelijk dat er andere levels komen (4 ipv 3) maar welke voordelen bij elk level passen dat is mij nog niet bekend.
     
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik wil voor het eerst eens wat met mijn gespaarde punten doen, maar hoe bepaalt IHG eigenlijk de waarde ervan? Voorbeeld; het Holiday Inn express bij sloterdijk is 32.000 miles of 89€ op dezelfde dag. Het Intercontinental in Ljubljana 24.000 of 179€ voor een nacht op dezelfde data. Waardoor zijn die verschillen zo groot? Ik wil 6 nachten in Ljubljana verblijven maar heb maar voor 5 nachten aan punten. Moet ik nu 2 afzonderlijke boekingen maken?
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  11. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    IHG bepaald de waarde op basis van roulette. Er is geen touw aan vast te knopen. Het kopen van punten kost USD 100 voor 10.000 stuks, maar met de regelmatig terugkerende actie voor 100% bonus krijg je dan 20.000 stuks. Waarde per punt zie ik dan altijd op USD 0,005. Op die manier kun je zien wat gunstiger is, cash of punten.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  12. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Gisteren in de mail:
    Boost your bonus points when you stay at IHG® Hotels & Resorts between 1 April and 17 May2022.* Register now to watch your rewards grow.
    [​IMG]
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tim82 vindt dit leuk.
  13. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Vandaag in de mail:
    “Carel, welcome to your exclusive offer. Enjoy a 20% discount on Reward Nights when you book by 5 April and stay by 25 May 2022.”
    Ik heb mijn boeking voor 1 nacht in CP Amsterdam South geannuleerd en meteen weer geboekt. Ipv 34.000 punten nu 27.200 ;)
     
    Daan3, lloydje33 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  14. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Het valt mij op dat ik voor geen enkele actie van IHG meer getarget wordt. Zowel de bonuspunten actie als nu weer deze Rewards korting: mijn account komt niet in aanmerking.
     
    Daan3 en Tim82 vinden dit leuk.
  15. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Bij mij hetzelfde verhaal.
     
  16. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Helaas, hier ook geen acties
     
  17. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Misschien krijg ik de aanbiedingen omdat ik de afgelopen tijd vanwege COVID heel weinig heb geboekt. Alleen in oktober 2021 1 nacht in het CP Amsterdam Zuid en 3 nachten het IC Lissabon allebei op punten. Ik ben wel al 19 jaar IHG member.
     
  18. FlyBlue

    FlyBlue Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    13
    Ik heb zelf behoorlijk wat nachten nog gemaakt ondanks COVID, Spire Elite behouden o.b.v nachten, en ben ook getarget voor de laatste 2 acties dus denk dat er andere variabelen mee spelen.

    De acties zijn gericht op meer volume en denk dat ze daarmee meer naar status of potential kijken.
     
  19. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Echt een logica zit er in ieder geval niet achter. Sinds ze gestopt zijn met de Accelerate acties kies ik vaak voor een andere keten. De huidige acties stellen nu ofwel weinig voor of ik kom niet in aanmerking. Enkel de dubbele punten die ik als Spire krijg zijn voor mij onvoldoende ROI. Tel daar het gebrek aan benefits bij op en...... het aantal overnachtingen bij IHG is in de afgelopen jaren gedaald naar een minimum.

    Ben wel benieuwd naar het nieuwe programma. Als ik @Carel1 wordt je als Spire Ambassador nu automatisch Diamond Ambassador.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  20. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    469
    Trofeepunten:
    63
    De afgelopen jaren zijn de Intercontinental hotels waar ik graag en veel verbleef gesloten. LA CC, Dusseldorf. Allemaal geen Intercontinental meer. Best leuk dat ik diamond ambassador word/ben maar die 500k punten die ik nog heb ga ik hopelijk nog ergens goed besteden en dan stap ik over naar accor of hyatt.
     

Deel Deze Pagina