Ik heb 2 nachten Hampton in USA gereserveerd. Er komen er misschien nog 2 in Canada bij. Maar dat is pas in juli. 4 verblijven binnen 90 dagen na nu ga ik niet halen.
https://www.hiltonhhonors.com/processlanding/processlanding/?lp=WINBACK50KPOINTS Ik kwam deze "Promotie' tegen. Zou dit te vertrouwen zijn? Aangezien de website nog verwijs naar hhonors en ik dacht dat dit allemaal was omgeschakeld naar een enkele h?
Ja hoor. Deze promos zijn vaak getarget. Regelmatig vul ik mijn accountnummer ook in en dan krijg ik de melding dat ik niet 'eligible' ben voor deze promo.
Ondertussen in Gili beland. Ik ben verliefd. Dit waren de eerste drie dagen in het Bali Hilton Resort:
Leuk filmpje van Bali Hilton Resort. Ga in maart daar ook een aantal dagen verblijven dus leuk om alvast wat te zien.
Welke Hilton hotels kunnen jullie aanraden in Bangkok? Ik heb in het najaar 2 lange layover en plan om dan elke keer een nacht in een hotel te boeken.
Ik had afgelopen weekend voor een korte overnight in Singapore gekozen voor het nieuwe Hilton Garden Inn op een reward stay. Cash prijzen waren door de hele stad erg hoog. Bij aankomst om 2 uur 's nachts was er nog maar één kamer over; een smoking kamer. Op mijn profiel staat een voorkeur voor non-smoking, en zelfs als Silver ging ik er vanuit dat ze kamers op basis van voorkeuren pre-assignen. Volgens de receptioniste zou er geen geur merkbaar zijn. Eenmaal op de kamer was dit duidelijk wel het geval. Een belletje naar beneden leverde niets op; het hotel was uitverkocht. Ze boden nog wel een gratis ontbijt aan, maar gezien al het heerlijke eten in Singapore bedankte ik daardoor. Ik stuurde nog wel even een tweet naar Hilton Honors dat ik niet tevreden was over de gang van zaken. De volgende ochtend werd ik wakker met een email dat er als compensatie 5000 punten werden bijgeschreven. Zeer netjes en vooral snelle customer service!
Hilton Athenee Palace Bucharest, update naar een Junior Suite. Daarnaast volgens de welkomstbrief krijgen alle Golds toegang tot de Executive Lounge, ongeacht of je een upgrade krijgt naar een qualifying room .... nette service!
Was dat het Serangoon hotel in Little India? Zelf 2 x verbleven daar afgelopen maand , 1e x een upgrade in het hoofdgebouw , prima verblijf. 2e keer werd ik weggemoffeld in het bijgebouw... in een kamer vol gebreken ... mixed feelings over het hotel ..
Inmiddels bijna Gold (nog een stay nodig, die geboekt voor eind februari in Gdanks tijdens mijn mega irkutsk skateam run. Nu in Conrad Bali. Mixed feelings. De service en faciliteiten zijn niet consistent. Aan de ene kant TOP. Heel vriendelijk en snel maar aan de andere kant super traag, geen aandacht en niet al te vriendelijk. Dat tweede vooral tijdens het strand restaurantje gemerkt. Ik heb een comprehensive review filmpje gemaakt en zal deze posten zodra ik klaar ben met editen.
Klinkt bekend. Heb je een Suite of lounge toegang? Personeel in de lounge was uitstekend, maar in de rest van het resort matig. Het is absoluut geen nieuw property, dus je verwacht dat alles er wel in is geslepen.
Gewoon een gardenside kamer. Geen upgrade gehad (ben maar silver dus niet verwacht maar kreeg beide keren een upgrade naar de premium ocean front bij Hilton Bali Resort). Conrad ook helemaal niet vol, faciliteiten zijn wel moderner dan die van Hilton Bali. Kamer is verder prima. Mijn dochtertje werd als een koningin ontvangen. Dat vond ik wel leuk.
Klopt. Ik kreeg inderdaad een kamer in de 'Serangoon Wing'. De clièntele is ook niet de standaard Hilton crowd... Chinese tourgroepen, backpackers en heel veel klagende gasten. Op FT en TA lees ik dat de GM ook niet al te best is.
Net nog langs de Hilton Garden Inn (Bali) geweest voor een dagkamer. Hiermee mijn Gold status binnen gehaald. Service was top. Faciliteiten simpeler maar wel zo modern. Fijn hotel hoor.
Vandaag uitgecheckt bij de Conrad Manila. Mijn eerste ervaring met Conrad en een hele positieve. Als Diamond member heel veel benefits, zoals 20% korting op spa treatments (gedaan), drie stuk kledingstukken gratis laten persen (kwam mooi uit, mijn pak voor mijn show was helemaal gekreukt) en gratis schoenen poetsen (dat konden mijn nette schoenen wel gebruiken). Een heel uitgebreid internationaal ontbijtbuffet (niet naar de lounge om daar te ontbijten dus), supervriendelijk personeel en loopafstand van Mall of Asia, er was een verbinding met een brug. De lounge was fijn, op bepaalde tijden was er alcohol en hapjes. Als Diamond member voelde ik me gewaardeerd als member en ik had echt het idee dat ze het mij naar me zin wilde maken.
Van de week in doubletree Bucharest verbleven, bij check in om 4 uur was de kamer niet klaar. Toen ik even snel een hapje wilde scoren in het restaurant, bleek daar een besloten feest aan de gang. Omdat ik midden in de nacht naar de luchthaven moest gevraagd om een wake up call en een breakfast-to-go , beide niet gehad. Klacht ingediend bij Hilton, 10k compensatie.
Hilton Düsseldorf is een prima hotel. Ligt een beetje uit het centrum maar met de U-Bahn ben je binnen 15 minuten in het centrum. Waardering diamonds status zozo.. geen hartelijke welkomstbegroeting. Kamer op een van de executive etages gekregen. Kleine kamer met onfunctionele badkamer. Ontbijtbuffet biedt ruime keuzes. Executive lounge biedt een klein warm buffet ‘s avonds aan. Let wel op met boeken of er een congres ofzo is. Het hotel is nu overvol met hysterische pubers ivm een Amerikaanse serie en meet & Greet met de acteurs