Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

1. NielsM

NielsM Newbie

Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    13
    Een vriendelijk bericht naar Hilton Honors gestuurd en ze hebben me als een "one time exception" Gold gemaakt...

Laatst bewerkt: 19 dec 2017
  2. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat is een mooie oplossing!

NielsM vindt dit leuk.
  3. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
  4. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    OK dat is een fijne deal!
    Heb in januari en februari 4 stays geboekt staan voor gold fasttrack. Met deze deal er nog bij en voor 1 april een 5e stay boeken dan genoeg punten binnen voor de zomer!

jongesander vindt dit leuk.
  5. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Works for me! Ik heb meestal stays van 1 nacht. Kom met de huidige dubbele punten actie niet op 2/K per nacht.

Leuk dat reward stays ook meetellen, want daar heb ik er een aantal van.

6. exeliser

exeliser Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Een duty manager heeft door een misverstand mij aangegeven bij Hilton Honors fraud en nu ben ik mijn Diamond kwijt. Ik hoorde het van een andere manager in een ander hotel maar ik weet niet precies wat ik er tegen kan doen. Ik had dit jaar nog weinig stays in Hilton (nu 19) en ik ben ook maar 18 jaar oud dus ze dacht dat ik iets heb aangepast in mijn account om mijzelf Diamond te maken.

Iemand tips?

7. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Interessant verhaal. Hoe ben je Diamond geworden? Is er inmiddels al iets met je account gedaan of heeft de duty manager er alleen melding van gemaakt?

Hoe dan ook, het geeft een onprettig gevoel dat je weet dat een duty manager hier melding van maakt (als je het doet, doe het dan discreet).

Flying doc vindt dit leuk.
  8. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    PM me even.

Laatst bewerkt: 20 dec 2017
  9. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Vandaag mijn laatste stay bij Hilton dit jaar (nummer 30, dus Diamond volgend jaar), upgrade naar een suite bij Royal Parc Soestduinen. Komt eigenlijk nooit voor, maar had een heel positieve enquête ingevuld (terecht, het is altijd heel prettig verblijven daar). Daarbij aangegeven dat ik het wel opvallend vond dat het hotel eigenlijk nooit een suite upgrade geeft. Ze bedankten me bij het inchecken voor de mooie enquête en gaven deze keer een suite. Er zijn er maar vier en daarom proberen ze meestal te verkopen of te upsellen. Mooie afsluiter!

10. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Hebben wij in januari ook gehad. Toen nog gold.

jongesander vindt dit leuk.
  11. NamataEkim

NamataEkim Blue Tier

Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Hoi heren, ik ga in januari naar Bali en heb mij voor de gold fasttrack aangemeld. Als ik 4x één individuele nacht boek in het hilton resort (achter elkaar) via mijn app op de telefoon, ben ik dan Gold? Tevens als mijn vrouw meelift op mijn boeking en ook member is via de fasttrack, is zij dan ook Gold?

Thanks alvast.

Laatst bewerkt: 29 dec 2017
  12. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Nee, dat gaan ze zien als 1 stay. Heb dat in het verleden ooit meegemaakt toen ik ergens langer moest blijven en 2x een enkele nacht bij boekte.

13. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Zodra er 1 of meerdere nachten tussen zitten werkt het wel.

14. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.186
    Trofeepunten:
    428
    Ik wilde net drie nachten boeken in het Hilton Vienna. Als ik drie nachten op een boeking zet kom ik op een totaalbedrag van € 312,- uit. Echter ben ik goedkoper uit als ik losse reserveringen maak... Nacht 1 en 2 kosten samen € 208,50 en nacht 3 kost € 74,25. Dat is dus een totaal van € 282,75 en daar bespaar ik dus € 30,- mee. Nu is mijn vraag niet of ik twee losse reserveringen kan maken (dat heb ik in het verleden wel meer gedaan), maar hoe komt het dat de totaalprijs goedkoper is als ik losse reserveringen maak in plaats van een reservering met 3 aaneengesloten nachten?

15. Maarten_22

Maarten_22 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    201
    Trofeepunten:
    268
    Stuur ze een mail, misschien willen ze de prijs aanpassen. Hoef je niet 3x uit te checken.

16. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.186
    Trofeepunten:
    428
    Had reservering al gemaakt en heb ze nu een mail gestuurd. Moet goed komen;). Zal wel een foutje in het systeem zijn.

17. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    2018 begint goed; ditmaal een mooie upgrade bij Hilton Rotterdam; een junior suite. Afgelopen keren "slechts" een upgrade naar een gewone kamer op een van executive floors.

lloydje33, Goffe de Boer en Lionell vinden dit leuk.
  18. Sanne von Kriegenbergh

Sanne von Kriegenbergh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Kansloos ontbijt van het weekend bij Garden Inn Louise in Brussel. Brood waarmee je iemand zijn hersenpan kon inslaan en voor de rest alleen jam en 1 plakje kaas om uit te kiezen. Uiteindelijk bij uitchecken geklaagd en de 20 euro parkeerkosten kwijtgescholden gekregen .... volgende kaar toch maar weer een ander Hilton hotel in Brussels

Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  19. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Neem volgende keer de Hilton Brussels City aan het Rogierplein

Flying doc en lloydje33 vinden dit leuk.
  20. HarmDommisse

HarmDommisse Blue Tier

Leuk Bevonden:
    339
    Trofeepunten:
    63
    Begin Mei een paar dagen in Brussel. Hilton Brussel City of Hilton Brussels Grand Place?

Deel Deze Pagina