Een vriendelijk bericht naar Hilton Honors gestuurd en ze hebben me als een "one time exception" Gold gemaakt...
Details voor de eerste promotie “Points Unlimited” in 2018 zijn nu ook bekend, bron 'HonorsRepresentative' op FT: https://www.flyertalk.com/forum/hil...-points-unlimited-rolls-out-jan-1-2018-a.html Vorig jaar was het dacht ik per nacht, nu per stay.
OK dat is een fijne deal! Heb in januari en februari 4 stays geboekt staan voor gold fasttrack. Met deze deal er nog bij en voor 1 april een 5e stay boeken dan genoeg punten binnen voor de zomer!
Works for me! Ik heb meestal stays van 1 nacht. Kom met de huidige dubbele punten actie niet op 2/K per nacht. Leuk dat reward stays ook meetellen, want daar heb ik er een aantal van.
Een duty manager heeft door een misverstand mij aangegeven bij Hilton Honors fraud en nu ben ik mijn Diamond kwijt. Ik hoorde het van een andere manager in een ander hotel maar ik weet niet precies wat ik er tegen kan doen. Ik had dit jaar nog weinig stays in Hilton (nu 19) en ik ben ook maar 18 jaar oud dus ze dacht dat ik iets heb aangepast in mijn account om mijzelf Diamond te maken. Iemand tips?
Interessant verhaal. Hoe ben je Diamond geworden? Is er inmiddels al iets met je account gedaan of heeft de duty manager er alleen melding van gemaakt? Hoe dan ook, het geeft een onprettig gevoel dat je weet dat een duty manager hier melding van maakt (als je het doet, doe het dan discreet).
Vandaag mijn laatste stay bij Hilton dit jaar (nummer 30, dus Diamond volgend jaar), upgrade naar een suite bij Royal Parc Soestduinen. Komt eigenlijk nooit voor, maar had een heel positieve enquête ingevuld (terecht, het is altijd heel prettig verblijven daar). Daarbij aangegeven dat ik het wel opvallend vond dat het hotel eigenlijk nooit een suite upgrade geeft. Ze bedankten me bij het inchecken voor de mooie enquête en gaven deze keer een suite. Er zijn er maar vier en daarom proberen ze meestal te verkopen of te upsellen. Mooie afsluiter!
Hoi heren, ik ga in januari naar Bali en heb mij voor de gold fasttrack aangemeld. Als ik 4x één individuele nacht boek in het hilton resort (achter elkaar) via mijn app op de telefoon, ben ik dan Gold? Tevens als mijn vrouw meelift op mijn boeking en ook member is via de fasttrack, is zij dan ook Gold? Thanks alvast.
Nee, dat gaan ze zien als 1 stay. Heb dat in het verleden ooit meegemaakt toen ik ergens langer moest blijven en 2x een enkele nacht bij boekte.
Ik wilde net drie nachten boeken in het Hilton Vienna. Als ik drie nachten op een boeking zet kom ik op een totaalbedrag van € 312,- uit. Echter ben ik goedkoper uit als ik losse reserveringen maak... Nacht 1 en 2 kosten samen € 208,50 en nacht 3 kost € 74,25. Dat is dus een totaal van € 282,75 en daar bespaar ik dus € 30,- mee. Nu is mijn vraag niet of ik twee losse reserveringen kan maken (dat heb ik in het verleden wel meer gedaan), maar hoe komt het dat de totaalprijs goedkoper is als ik losse reserveringen maak in plaats van een reservering met 3 aaneengesloten nachten?
Had reservering al gemaakt en heb ze nu een mail gestuurd. Moet goed komen. Zal wel een foutje in het systeem zijn.
2018 begint goed; ditmaal een mooie upgrade bij Hilton Rotterdam; een junior suite. Afgelopen keren "slechts" een upgrade naar een gewone kamer op een van executive floors.
Kansloos ontbijt van het weekend bij Garden Inn Louise in Brussel. Brood waarmee je iemand zijn hersenpan kon inslaan en voor de rest alleen jam en 1 plakje kaas om uit te kiezen. Uiteindelijk bij uitchecken geklaagd en de 20 euro parkeerkosten kwijtgescholden gekregen .... volgende kaar toch maar weer een ander Hilton hotel in Brussels