Het grote: ''Stel jezelf voor'' topic

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Mike, 14 jul 2014.

  1. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Hi Bart,

    Een officieel welkom dan :)
    Hoe ben je in Genève beland?
    Ik kijk uit naar je bijdragen!
     
  2. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Dank! Bijna een jaar geleden verhuisd vanuit Amsterdam om samen te gaan wonen. Ik heb haar ontmoet op reis :)
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer @BartF !! Ik vlieg al lang en vind het ook nog steeds iedere keer leuk. Dat gevoel gaat niet meer weg. Morgen mag ik weer AMS-CDG-LIS.
     
  4. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Dank @Carel1! Leuk om te lezen dat je hetzelfde ervaart en vooral dat het blijvend is!
     
  5. Monica

    Monica Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Hallo allemaal :)

    Ik ben Monica en ga binnenkort trouwen! Daar hoort natuurlijk een huwelijksreis bij en die willen we in stijl gaan doen. Dus ons lekker laten verwennen in business class :) Wordt onze eerste keer en hoop hier wat geheime tips te vinden!
     
    MichaelNight, Grouchy en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  6. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Welkom! Waar wil je naartoe?
     
  7. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Welkom @Monica ! Allereerst een mooie trouwdag gewenst! Waar willen jullie naar toe vliegen in Business Class? En dan het liefst met miles en punten of past het wel in het budget?
     
  8. Monica

    Monica Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Dank je :) Een Bounty eiland, maar we weten nog niet waar. Tips zijn van harte welkom!
     
  9. Monica

    Monica Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    We zijn nog op zoek naar een plekje. Als je ideeen hebt voor een mooie strandbestemming hoor ik het graag van je!
     
  10. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Heel veel mogelijkheden, heb je even een PB gestuurd om te kijken of ik je nog wat verder kan helpen.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  11. Welkom,

    Ik denk dat je eerst misschien wat reviews en of filmpjes op YouTube moet kijken over de verschillende soorten airlines.. want de business class kan heel erg verschillen..

    Wat echt mooi is en niet te toeristisch, Karimunjawa het Kura Kura Resort.
    Langkawi is ook erg mooi.
     
  12. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    En van Langkawi kan je naar Koh Lipe, Thailand, ook erg mooi en doordat het niet makkelijk bereikbaar is, niet te toeristisch!
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  13. Monica

    Monica Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Dank voor de tips! zien er super uit :) We zijn alleen op zoek naar een plek waar we makkelijk kunnen komen, want we hebben maar een weekje
     
  14. Dan is Mauritius wel een aanrader
     
  15. paul_

    paul_ Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    13
    Hi allemaal. Ik lees nu al een paar uurtjes door het forum heen en heb al een hoop mooie tips en info gelezen. Aangezien ik ook graag mijn steentje bijdraag heb ik me aangemeld.

    Naam: Paul
    Woonplaats: Zuid-Holland
    Vliegt het liefst met: iets vanaf Schiphol
    Vliegt het liefst naar: geen idee nog veel te veel onbekende bestemmingen.
    Elite Status: FB Explorer

    Reden van aanmelding is vooral door mijn nieuwe baan als international salesmanager voor een oliebedrijf uit USA met een Europees hoofdkantoor in belgie. Werkgebied voornamelijk Afrika en midden-oosten.
    Mijn nieuwe baas geeft alle vrijheid dus mag zelf vlucht en hotel boeken en vergoed alle zakelijke onkosten die ik maak tijdens mijn reizen (moet dus zelf een kaart aanschaffen, baas betaald eind vd maand onkosten terug. weet nog niet welke kaart(en) het wordt =D )

    Verwachting is 2 á 3 retourtjes per maand dus die Explorer status zal niet van lange duur zijn. Eerste retourtje naar hoofdkantoor usa (met tussenstop dus 36xp enkele reis staat al in de agenda!)
    Ik zie ernaar uit om ervaringen en tips verder uit te wisselen!
     
    Johan10, lloydje33, FlyingFonz en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Welkom op InsideFlyer @paul_ !
     
  17. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Welkom! Is het je eerste internationale baan? Geniet van het reizen!
    Kijk ook eens voor tickets via Brussel. Die hebben veel directe vluchten naar Afrika. Misschien dat je met de Thalys daar kunt komen?
     
    lloydje33 en FlyingFonz vinden dit leuk.
  18. paul_

    paul_ Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    13
    Bedankt!
    Tweede internationale rol. Vorige baas had echter met de CITI visa en BCD travel alles afgedekt en ik was op mijn ihg punten na nooit bezig met spaarprogramma’s etc. Nu ik alles zelf moet gaan regelen is het toch veel interessanter om de relevante programma’s te volgen. Op dit moment alleen een privium card nog door de oude baas betaald hahaha. Schiphol heeft dan ook de voorkeur omdat het 20 min met de trein is, Brussel zal ook wel gebeuren wanneer ik met collega’s reis.
     
  19. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Welkom, fijn dat je die vrijheid bij de werkgever krijgt, geeft gelegenheid tot mooie keuzes. Je komt al een eind met het premium membership wat nu bij IF kan, dan ben je zo gold. Daarbij de gewone Amex platinum waardoor je hotelstatus krijgt en je hebt veel geregeld. En nee, ik hengel niet, heb de FB amex ;)
     
  20. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Welkom!
    Zit dat hoofdkantoor toevallig in Machelen en het US-kantoor in Irving ;)?
    Vergeet niet om meteen FB Petroleum aan te vragen (zie laatste link in mijn handtekening): lounge toegang op Schiphol, gebruik maken van skypriority bij alle Oil&Gas gerelateerde vliegvelden (gratis).
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina