Programma: Club Carlson Bestaande status: Le Accor Club Silver Aangevraagde status: Club Carlson Silver Succes: Ja. Programma: Le Accor Club Bestaande status: Hertz Gold Five Star Aangevraagde status: Le Club Accor Gold Succes: Nee, geen status match bij Le Club Accor voor (any) competitors program, dit was ook een long shot moet ik zeggen, maar proberen waard. Als iemand nog tips heeft voor Statusmatch op basis van mijn elite status? heb komende jaar redelijk wat hoteltripjes gepland .
"The card is always issued with validity till February next year". Niet handig dan om dit jaar nog een match te doen.
Voor de mensen die nog niet bekend zijn met het principe van een status match, kan je hier een gedetailleerde uitleg vinden in een nieuw artikel op onze front page.
Programma: Air Berlin TopBonus ( OneWorld) Bestaande status: FB Gold Aangevraagde status: TopBonus Gold ( OneWorld Sapphire) Succes: ja, binnen 3 dagen Opmerkingen: via de Statusmatch app ingediend en binnen 2 dagen gematched naar Gold voor 12 maanden.
Same here for AB, binnen 3 dagen en antwoord en succesvolle Match Wat ik nodig heb: Is er een SkyTeam of een Star Airline die ook redelijk snel matched? Ik moet voor iemand een Oneworld matchen maar ik heb geen tijd om een maand op Turkish te wachten..
Volgens mij is het bij SKYTEAM redelijk lastig momenteel. Bij Star Alliance is het volgens mij alleen Turkish die het doet. Alhoewel, Ik probeer al 4 maanden mn FB gold gematched te krijgen...
Gematched van Turkish Elite naar Topbonus Gold omdat ik volgend jaar waarschijnlijk een aantal vluchten met CX door Azië ga maken. Probeerde eerst CI Emerald maar kreeg toen alleen aanbod naar Silver. Verder stond Topbonus erop dat ik een onbewerkte afbeelding van m'n kaart zond. Normaal blurr ik altijd de laatste cijfers van m'n membership nummer maar dat accepteerden ze niet. Status is geldig tot december 2015.
Misschien meer een 'ikrijdveel' topic, maar wel de moeite waard om te mentionen: Europcar heeft mij onlangs gematched van Sixt Platinum naar Europcar Privilege Executive. Nu weten we allemaal dat de programma's van car rental companies meestal niet echt de moeite waard zijn, vooral niet als het een low-level tier is, maar het kan toch net even het verschil betekenen tussen een 'gratis upgrade' naar een automaat o.i.d. Even een scan/foto maken van je kaart + een verhaaltje dat je bij Sixt (of Hertz of whatever) niet het gevoel hebt dat je als frequent customer goed wordt (h)erkend, mailen naar privilege.program [at] europcar.com en na een weekje ben je executive member voor 2 jaar.
bizar: Ik had in mei van dit jaar een TK match aangevraagd maar letterlijk nooit meer iets van gehoord... Tot vandaag: 9 december: Ik ben gematched LOL
nu heb ik er eigenlijk niets meer aan... TK had eerst moeten vragen: Heb je hem nog nodig? Maar het blijkt maar weer dat TK gewoon matched en matched..