Heeft iemand ervaring met de Statusmatch challenge van AC? Of is er een makkelijkere manier om *Gold 2018 te pakken..? TK is al uitgeput en ook United is exit ;-)
Welk actief forumlid kan ik blij maken met 1000 Iberia Plus miles? Ga een match aanvragen naar Iberia en heb nog geen account. Stuur me een PM met je nummer graag.
Wie heeft nog een goed idee om Le Club accor te matchen? Eind dit jaar velies ik mijn gold status en zoek nog een alternatief. Ik maak vaak weekendtripjes in de EU en een keer of 3 per jaar ICA conventional en 3 keer per jaar ICA-conconventional. Zit meestal in een mid-chain hotel en uitspattingen zowel naar boven als beneden.
Ik ben afgewezen voor de BA Bronze statusmatch die was getarget op Topbonus: "I am sorry to inform you that we are unable to accept your request as you are not resident in Germany and this does not fall within the terms and conditions of the offer. Please accept my apologies for any disappointment caused."
Is je match al rond? Ik heb ook een aanvraag gedaan op 25-10, na een paar dagen kreeg ik een mail dat het wat langer zou duren vanwege drukte. Een week later heb ik nog eens een mail gestuurd maar daarop geen reactie. Dus ik heb nog geen match.
Ik heb de match aangevraagd op 16-10 en kreeg gisteren de mail dat eindelijk de match is toegeewezen. Dus ik denk dat je nog even een weekje met wachten.
Ik heb vandaag mijn Iberia Gold card gekregen, vorige week de Finair silver. Samen met Topbonus Platinum en TK Gold een goede combo
Ik heb dus dinsdag een mailtje gehad dat ik Iberia Gold ben geworden. Alleen heeft u al uw fysieke kaart ontvangen met bagage label?
Maar na hoeveel weken heb je de physieke kaart en bagagelabel gekregen? nadat je de e-mail had ontvangen dat je Iberia Oro was geworden?