Hertz (Gold Plus, Five Star, President's Circle)

Discussie in 'Overige programma's' gestart door kevin990, 6 aug 2014.

1. bedeve

bedeve Newbie

Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    18
    Welke CDP heb jij bij Hertz gebruikt voor je vergelijk ?

2. FlyRemco

FlyRemco Newbie

Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Kan de code zelf niet zien, maar is een AMEX Gold card code die ik ergens gevonden had. Met LH Senator code nog duurder.

3. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    28
    Handig die tweede tip :) bij de eerste is het wel eens mijn redding geweest dat ik al betaald had omdat de prijs op internet niet correct was (zoals ik hier eerder al eens schreef) :)

4. bishop

bishop Newbie

Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Laatste tijd boek ik vaker via Sixt. Ik was gold member en ben 5* bij hertz door mijn fb gold. Als ik de prijzen in Spanje vergelijk zijn die gunstiger bij sixt als je voor premium auto's gaat.

5. Robinho

Robinho Newbie

Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Iemand ervaring met Hertz in Zuid Korea? Zag dat de Gold status daar niet erkend wordt..

6. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    28
    Ik wil voor eenzelfde aantal dagen in dezelfde periode een auto huren in Polen op het vliegveld Chopin Warsaw. Maar voor vier dagen betaal ik 150 euro meer dan vorig jaar voor de huurprijs zonder eventuele extra's (verzekering, bijrijders). Ik wacht nog maar even op een actie of een deal. Vorige keer waren ze de winter toeslag per ongeluk vergeten en had ik via de Accor actie een mooie korting maar het verschil komt zo absurd groot op mij over.

Anders via een andere verhuurder, hoewel ik ook daar hoge prijzen zag. Heb met deze Hertz goede ervaringen vandaar dat ik dacht ik ga weer via hen.

Deel Deze Pagina