Hertz (Gold Plus, Five Star, President's Circle)

Discussie in 'Overige programma's' gestart door kevin990, 6 aug 2014.

  1. V70

    V70 Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Robinho, wat was jouw ervaring in Lissabon qua Hertz PC status? Upgrade gekregen? Direct door naar de garage om de auto af te halen?
     
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Afgelopen donderdag auto opgehaald. Upgrade naar 1 categorie hoger conform voorwaarden. Kon wel kiezen uit andere auto’s in dezelfde categorie. Voor de Jaguar I Pace moest ik voor 12 dagen 880€ bijbetalen. Natuurlijk gelijk gedaan. NOT..
    Jammer dat het autostoeltje even duur is als de totale huursom van de auto. Vorig jaar kreeg ik deze voor niets bij.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  3. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Iemand ervaring met autohuur in Israel en dan de grens oversteken naar Jordanie ? Ik ben een reis in elkaar aan het zetten, accomodaties zijn geboekt, tickets zijn geboekt, alleen de huurautos nog. Ik begreep dat je de grens niet over mag van Israel naar Joranie en vice versa met een huurauto. Wat is de soepelste manier ? Ik heb dingen altijd graag vooruit uitgewerkt om eventuele problemen op locatie te voorkomen, daar krijg ik stress van :D
     
  4. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Auto huren im beide landen en met de bus van Jeruzalem naar Amman.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben Hertz member geworden toen ik vorig jaar rechtstreeks besloot te huren bij Hertz op Warschau Chopin vliegveld ipv via een bemiddelaar. Dit jaar weer daar auto gehuurd. Bleek dat ze de wintertoeslag nog niet in het systeem hadden staan ten tijde van boeken. Ik had gekozen voor de direct betalen optie. Toen ik aan de balie stond, vertelde de man dat de wintertoeslag niet was berekend tijdens de boeking en dat deze nog open stond. Hij vond het echter niet eerlijk dat ik nu alsnog moest betalen en heeft deze eraf gehaald. Dat vind ik nog eens fijne service.
     
    VinceG en HarmDommisse vinden dit leuk.
  6. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    @Didier13 Ik reis van TLV naar Eilat, daar de grens over, lopend met koffers naar het schijnt :p, van daar uit naar AMM. Ik lees weinig goede reviews over verhuurmaatschappijen in die contreien. :rolleyes:
     
  7. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    @Didier13 heb jij trouwens een tip de grens over te komen zonder opgelicht te worden? :D Ik vind het erg ingewikkeld allemaal, huurauto achterlaten. De grens over, dan de andere huurauto oppikken. Teveel variabelen naar naar mijn zin. :eek:
     
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik vond het reuze meevallen. Gewoon een Gett boeken vanuit Eilat downtown naar de border post. Hou er wel reeing mee dat je dan in je paspoort hebt staan dat je in Isarel bent geweest...
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  9. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Ik lees op diverse fora dat je ze kunt vragen niet te stempelen ? Dan krijg je een papieren slip mee ?
     
  10. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Jordanie entry of exit stempels geven aan dat je in 'Israel/ aan de andere kant' bent geweest.
    Je kunt natuurlijk altijd vragen of ze de stempels op een stuk papier willen zetten.
     
    Didier13 en Flying doc vinden dit leuk.
  11. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Grouchy vindt dit leuk.
  12. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Laatste maanden huur ik weer meer via Hertz omdat het een stuk goedkoper is dan Avis voor 3-4 dagen, meestal een weekend. Ben President Circle ;), maar mijnmijn erva varieert mbt upgrade. Huur meestal group B en al een Mercedes C klasse meegekregen en een Audi A3, maar ook een x zonder upgrade :(. Tot nu toe niet ontevreden
     
  13. JRRM

    JRRM Blue Tier

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    Hertz - Amex gerelateerde vraag:

    Ik heb met mijn Amex kaart een boeking gedaan voor de huur van een auto in de VS. Gelijk betaald.

    Nu is mijn Amex kaart nogal aan erosie onderhevig geweest en heb ik een nieuwe kaart aangevraagd omdat de hele bovenlaag aan het loslaten is. Nu staat er in de voorwaarden van Hertz dat je bij het ophalen van de auto dezelfde kaart moet gebruiken als waar je mee geboekt hebt, alleen heb ik straks een nieuwe kaart met een ander nummer.

    Iemand een idee hoe strict ze hiermee zijn bij Hertz? Idee om de oude kaart toch nog maar mee te nemen ondanks dat deze niet meer werkt?
     
  14. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Mijn ervaring is altijd doen.
     
    JRRM vindt dit leuk.
  15. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Geen probleem Laatst nieuwe Gold en dus andere kaart als mijn green.
     
    JRRM vindt dit leuk.
  16. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Vorig jaar door misbruik m'n kaart geblokkeerd. Oude meenemen 'in het geval dat', en nieuwe gewoon gebruikt verder geen problemen met Hertz mee gehad.
     
  17. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Over de nieuwe kaart heb je al reacties gehad.
    Wil ik je nog enthousiast maken over twee dingen.
    @ Hou je zelf flexibel en boek altijd "pay later "
    @ kijk eens via zowel hertz .fr en hertz.co.uk of jouw bestaande boeking qua prijs wel goed is.
    Niet voor je zoekactie inloggen met je gold account dat doe je pas als je een goede prijs gevonden hebt .
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2019
    JRRM vindt dit leuk.
  18. JRRM

    JRRM Blue Tier

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    Heb een paar jaar geleden gedoe gehad in Florida met 'pay later' al was dat bij Budget en niet bij Hertz. Uiteindelijk bleek de prijs anders te zijn dan waar ik voor geboekt had. Had toen geen tijd meer om op Orlando airport in discussie te gaan aangezien we al redelijk laat waren voor het inchecken.

    Sindsdien betaal ik vooruit en bij Hertz daar tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. Rijbewijs laten zien, creditcard verifiëren en de sleutel in ontvangst nemen.

    Goede tip van de hertz.co.uk die ik voor later ga bewaren. Het scheelt zo'n 10 tot 15 dollar per dag als je via de Engelse site boekt. Wellicht kijken of ik mijn boeking nog kosteloos kan annuleren en dan een nieuwe boeking maken via de Engelse site.

    *update*
    Nederlandse boeking geannuleerd en nieuwe Engelse boeking gemaakt gelukt. Van 226 EUR naar 123 GBP voor precies hetzelfde. Welkom in de wondere wereld van de autoverhuur.... Als je als gast boekt, krijg je trouwens een lagere prijs dan als je als lid boekt.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2019
    bedeve vindt dit leuk.
  19. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Heb je ook nog bij Hertz.fr gekeken.?
     
  20. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    28
    In mijn geval was Hertz via Cardelmar wel beschikbaar tegen een scherpe prijs (La Palma) waar ik volgens de NL website geen boeking zou kunnen maken..
    Ook nog een optie dus!

    .co.uk en .fr geven bij mij dezelfde prijs (beiden in euros ook) van €259, Cardelmar €143.
    Verzekering via icarhireinsurance al afgedekt.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2019

Deel Deze Pagina