Flying Blue Ultimate Platinum

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door caliform, 24 jan 2017.

  1. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    410
    Trofeepunten:
    63
    Maar als je hem eenmaal hebt... ;)
     
  2. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Dan plak ik de kaart met secondenlijm op mijn voorhoofd, zodat iedereen em ziet als ik ga vliegen. Die klimaatactivisten plakken ook van alles vast….:D:D:D
     
    bernard, Ruut, Menno en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    Ik moet die toch maar gaan aanvragen.

    Hoewel, op sommige outstations, die status Ultimate is nog niet helemaal bekend...
     
  4. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    410
    Trofeepunten:
    63
    Nee ik las al ergens dat een Ulti geweigerd was, kom maar terug als je Gold bent :eek: was dat niet in de Crown lounge? Hilarisch, maar triest tegelijk o_O
     
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.933
    Leuk Bevonden:
    3.373
    Trofeepunten:
    508
    Het is gewoon een aantekening in een platinum status. Toen er nog platinum ultimate op de labels en kaart stond, was dat duidelijker dan nu. Net als platinum for life eigenlijk. KLM en AF weten dan dat het speciaal is, maar dat is op outstations niet te managen.
    Deze week op Schiphol, een van de B-Gates, KL vlucht en gate agent van KL, ik stelde een vraag, werd beantwoord met ergens tussendoor ‘ja voor u als platinum’. Haar scherm gaf pas na doorklikken ulti aan, niet in het standaard overzicht. Als dat op Schiphol al zo is..
     
  6. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    410
    Trofeepunten:
    63
    Dan mogen we dat wel gaan aangeven, dat kan beter.
     
  7. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Net even gevraagd wanneer het glazen huis in L25 opengaat.

    Antwoord: dat gaat voorlopig niet gebeuren, omdat de luchtkwaliteit niet goed genoeg is, lees rookgeur is er nog.
    Wat op het KLM Open is gezegd, duurt waarschijnlijk langer voordat het echt gaat gebeuren.
     
  8. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    Dat heb ik inderdaad ook gehoord, en toch zouden ze die ruimte dan vooral nu open moeten zetten, want met dichte deuren gaat de rookgeur niet weg, of juist het meubulair vervangen of laten wat het is en mensen de vrije keus geven om daar te zitten.
    Er zijn momenten dat die extra capaciteit best fijn gevonden zal worden.
     
  9. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.933
    Leuk Bevonden:
    3.373
    Trofeepunten:
    508
    Er ligt geen vloerbedekking, er hangen geen gordijnen. Stoelen eruit (en uit de rest van de lounge ook, versleten rommel), paar bussen roomspray leegspuiten, klaar. Of is de rook in het glas getrokken?
     
  10. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    Daarom denk ik ook dat KLM wel weet dat er op een andere plek een lounge open zal gaan en daarom nu niet investeert om nu iets extra’s te doen tenzij een stoel echt uit elkaar valt…
     
  11. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.933
    Leuk Bevonden:
    3.373
    Trofeepunten:
    508
    upload_2023-7-2_16-19-48.jpeg

    Volgens mij is de ulti area er!
     
    Urbanjazz, Maarten_22, coenvh en 12 anderen vinden dit leuk.
  12. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    het is zo exclusief dat Ulti’s er niet eens durven te zitten!!:D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2023
    LordH vindt dit leuk.
  13. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    Het is wel in en in triest dat naast het versleten meubilair nu ook het plafond het begeeft…
     
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    De hele ruimte en service is heel erg triest. Daarom kom ik er ook niet. En in 52 is het niet veel beter vind ik.
     
  15. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    In 52 is het wat ruimer opgezet en is de staat van alles een stuk beter.
    Ik vind de werkplekken wel fijn, relatief rustig ale je daar zit, en in de ochtend is de catering nog wel redelijk.
    Je ziet wel waar de focus ligt door toch weer een premium betaalde catering en drank boven aan te bieden, gemiste kans om daar wat exclusiefs voor de ulti’s te doen, air france doet dat wel.
     
  16. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    295
    Trofeepunten:
    63
    Ik vind het juist een ontzettende tegenstelling. Waar de KLM Schengen Kantine langzamerhand een wachtruimte van een dorpsgarage aan het worden is, vind ik de 52 gewoon dikke prima. Als het echt zo is, en dat lijkt me waarschijnlijk, dat er een nieuwe lounge in de nieuwe pier komt kan ik me voorstellen dat er geen onderhoud meer gepleegd wordt. Alleen heeft die pier een ietsie pietsie vertraging van een paar jaar en daar hebben we het probleem....
     
    FlyingBlob vindt dit leuk.
  17. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    410
    Trofeepunten:
    63
    Nou, de non-schengen lounge vind ik ook niet veel beter hoor. Bovendien vind ik daar de 'ultimate hoek' ook niet meer dan dat, een hoek (zie de foto's). Ik ga veel liever naar de Privium lounge. Veel rustiger, over het algemeen geen asocialen en een beter aanbod qua eten.

    IMG_2487.JPG IMG_2486.JPG IMG_2488.JPG
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  18. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    493
    Trofeepunten:
    63
    Helemaal mee eens. Privium is veel beter dan KLM.
     
  19. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    Ja ik vond die tafeltjes die ze boven reserveerden fijner als je wat later was kon je altijd zitten.
    Ik schat in dat die plekken meestal leeg bleven en dat daarom voor het wegstoppen in de hoek gekozen is…
    Er is nog geen grondpersoneel geweest die mij naar die plek heeft durven te begeleiden trouwens…
     
  20. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    295
    Trofeepunten:
    63

    Ik snap echt niet hoe volstrekt idioot dit uitgevoerd is. Je kan net zo goed een zwaailicht op je hoofd zetten, zelfde resultaat als je daar gaat zitten als een aap in een kooi te kijk voor de wereld. Bizar gewoon. Er zou een deur moeten zijn waarachter een discrete en betere lounge zit. Kijk naar de hotelwereld, Hilton IHG etc. Mooie aparte afgesloten ruimtes met alles wat je denkt nodig te hebben. Oh Oh KLM waar ben je mee bezig.
     

Deel Deze Pagina