Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Dat zou een hele mooie oplossing zijn. Bedankt, ben benieuwd of ze daar akkoord mee gaan.
     
  2. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    laat het maar even weten, in principe doen ze daar niet moeilijk over. Als het maar redelijk is allemaal. In dit geval annuleren ze zelf, dus lijkt het me redelijk dat ze je over zetten.
     
  3. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Aan de ene kant: Ja, lijkt me wel dat ze dat doen, maar, het argument dat je te laat in Amsterdam aankomt, lijkt me dat ze daar niet helemaal een boodschap aan hebben, hij komt dan 3u later aan dan gepland, en aangezien het het eindpunt is van de (heen-?)reis (over 7 maanden), ik zou er zelf iig op voorbereid zijn dat ze een ander voorstel voor een indirecte route doen, of dat ze aanbieden om zonder kosten te annuleren (wanneer het een promo award is). Dan kan het alleen maar meevallen als de directe vlucht toch een optie is.

    @ITZ heb je status bij KLM?
     
  4. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Het was geen promo award en ik ben gold bij KLM. Zal ze zo even bellen en laat hier de uitkomst ook even weten!
     
  5. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Dan gok ik dat het wel goed komt, annuleren kost uit mijn hoofd dan €45 en dan krijg je je miles weer terug.
     
  6. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Zonder problemen op de directe vlucht geboekt. Dank voor het meedenken! Iemand nog een aanbeveling voor stoelselectie op de 747? Zag dat er op het upper deck nog wat stoelen vrij zijn.
     
    Ambtenaruh en DirkOnTour vinden dit leuk.
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    1A, 4A, 77A

    En als je met zijn 2'en bent 1J&1K of 77A & 77B
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Thanks! We zijn inderdaad met zijn 2'en, 77A en B zijn al bezet maar 77K en J kan wel. Zou ongeveer hetzelfde moeten zijn denk ik.
     
  9. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    77K en J zijn idd ook prima
     
  10. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    319
    Trofeepunten:
    63
    (Slecht) nieuws over China Southern. Vanaf 1-1-2019 spaar je geen XP , ook al heb je in 2018 geboekt. Zojuist telefonisch medegedeeld gekregen door Flying Blue.

    Heel slecht gezien er niks op hun website staat hierover en de gemiddelde consument niet zal weten dat CZ uit Skyteam zal gaan en KLM er niks aan doet om dit aan de consument te laten weten.

    Nb op AF/KL marketed operated by CZ blijf je uiteraard wel XP sparen
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  11. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    De Platinum lijn geeft andere dingen aan, vanaf de volgende post naar beneden:
    https://www.flyertalk.com/forum/showpost.php?p=30440100&postcount=15
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  12. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    319
    Trofeepunten:
    63
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  13. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Het zou wel echt zuur zijn als er geen miles en XP's meer verdiend worden op al geboekte trips... Ik heb mijn vorige post even iets aangepast om het duidelijker te maken btw.
     
    Ambtenaruh, lloydje33, Daan3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268

    Heb op CDG een keer gezien dat iemand voor mij bij het boarden een op up kreeg naar La Premiere, was op de A380 naar JFK. Is al wel een flink aantal jaar geleden, business zat toen inderdaad vol.
     
  15. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben nu FB platinum en bezit tevens over een AMEX platinum kaart. De Platinum for 2 die ik hierdoor ontvang wil ik graag te koop aanbieden. PM me bij interesse!
     
  16. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Bedankt voor de headsup. Betekend een wijziging in mn plannen voor richting PEK.
     
  17. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Ik hoor hier in klmairfrance lounge te MUC dat we geluk hebben silver te zijn want alleen silver hier loungetoegang mag kopen explorer niet. en ook niet van FB punten.dame was heel stellig..ik liet op de air france site dat verhaal zien en zegt dat dat niet klopt op die site...weet iemand of dame eigenwijs was of gelijk had ? upload_2018-12-11_12-9-44.png
     
  18. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Op de KLM website zie ik Munchen niet staan voor alle andere passagiers:
    Amsterdam, Berlin, Frankfurt, Paris-Charles de Gaulle (behalve La Première en Terminal 2G-lounges), Stuttgart en Zürich

    Skyteam website, MUC, wordt helemaal niet gesproken over Skyteam Elite, of Explorer:
    You can access this lounge if you are a passenger with SkyTeam Elite Plus customer status
     
  19. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Dat klopt niet ik ben silver en ik mocht toch binnen maar in euro en niet in miles..op de klm site staat het niet maar wel op de air france site .munchen staat hier in de kleine lettertjeslijst gewoon bij en dus zou het ook volgens die stie van miles moeten kunnen..ik heb de vraag inmiddels aan klm gesteld...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 11 dec 2018
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  20. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Carel1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina