Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.241
    Trofeepunten:
    223
    Heb je taal op de FB site op Engels gezet? Dan krijg je meestal wel vlot een reactie...

2. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    674
    Trofeepunten:
    348
    Als ik het goed begrijp zijn er dus waarschijnlijk al SkyMiles aan een account uitgekeerd waar jij geen toegang (meer) toe hebt? Dan denk ik dat KLM weinig voor je kan doen. Tip is dan de volgende keer vooraf je FB-nummer aan de boeking te laten koppelen tijdens of voor de check in.

3. hellolaurent

hellolaurent Newbie

Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    De gouden tip: boek nooit via een OTA. Zo voorkom je onnodige problemen, zoals een SkyMiles account op jouw naam waar je zelf geen toegang toe hebt

4. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Dit is sowieso de beste tip natuurlijk. Hoewel het soms wel enorm veel geld scheelt of mogelijkheden opent die je zelf lastig kunt boeken. In alle andere gevallen Vermijd ik ze ook.

Mocht je toch via een OTA boeken dan is het in sommige gevallen nog wel mogelijk om via de PNR in te loggen en je frequent flyer-programma aan te passen. Of het vooraf te vragen aan de OTA via chat of wat dan ook.

Maar achteraf wordt lastig, nu zijn de miles idd gewoon naar dat Delta-account gecredit.

hellolaurent vindt dit leuk.
  5. PJOTR

PJOTR Blue Tier

Leuk Bevonden:
    324
    Trofeepunten:
    63
    Dank voor de tips. ik ga er mee aan de slag.

Deel Deze Pagina