't valt mij de laatste tijd op dat het basislevel bij FB awards bijna niet te boeken is. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de komende 11 maanden richting Nederland, dan is de beschikbaarheid echt dramatisch te noemen:
NYC: 2 stuks, Miami: 0, Boston: 2, LA: 0, Tokio: 2 stuks (met kerst

)
Opvallend vind ik dat vanuit NL naar de VS en andere bestemmingen de beschikbaarheid wel iets beter is. Nog steeds niet geweldig, maar duidelijk beter dan richting Nederland. Van de zomer zag ik wel nog prima beschikbaarheid vanuit o.a. Miami naar NL.
Ik heb het vermoeden dat het komt door mijn net afgeronde vlucht op een award ticket BC naar Toronto. Toen ik 2 weken geleden zocht, was er letterlijk elke dag beschikbaarheid voor 60k miles voor het komende jaar, maar nu mijn vlucht is afgerond is de beschikbaarheid helemaal verdwenen, vind het contrast vooral op deze route echt heel gek, lijkt me niet dat Toronto ineens een super populaire bestemming is.
Dit valt me dus zo op dat ik me afvraag: is dit misschien aan mijn account gebonden, of merken anderen dit ook? Wat zijn jullie ervaringen want ik raak er moedeloos van dat ik niks kan vinden op het basistarief een enkeltje voor 140k vind ik echt teveel..
Edit: ik zat te denken komt het misschien door het nieuwe fb extra abonnement, dat hun alle beschikbaarheid krijgen?
Klik om te vergroten...