Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.308
    Leuk Bevonden:
    1.145
    Trofeepunten:
    223
    Ik vond Delta op X altijd heel snel reageren. Misschien heb je daar wat aan?
     
  2. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    63
    Dank! Niemand kon iets doen online/telefonisch; pas kunnen regelen aan de balie bij de gate. Blijft bijzonder dat dit door geen van beide partijen kan worden uitgelegd/verbeterd
     
  3. FlyBlue

    FlyBlue Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    13
    Bedankt! Ik had al even gebeld naar KLM, 80K Miles van eco naar business pp :confused: Ehm, ik wacht wel even tot check-in want als ik het goed zie, zijn er nog wat business seats beschikbaar maar weinig premium eco. Premium eco was niet mogelijk volgens KLM…
     
  4. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.120
    Leuk Bevonden:
    968
    Trofeepunten:
    143
    Ik zie het inderdaad - een interessante keuze. Nu dus ook in de hele maand Juni geen Premium Comfort op die route, erg zonde.
     
  5. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.683
    Leuk Bevonden:
    3.407
    Trofeepunten:
    508
    Ik vind 80/K niet extreem veel voor een 10u durende vlucht...
     
    Elgertje, Karsten1993 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  6. NLAviation

    NLAviation Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    73
    Trofeepunten:
    28
    Ik wil in juni weer naar het geliefde Bonaire. :) Het liefst vlieg ik Business class met KLM of een andere Skyteam maatschappij.
    Om kosten te besparen vlieg ik vaak via omliggende vliegvelden zoals Brussel of Dusseldorf maar die tickets zijn ook minimaal 2800 euro retour en dus vrij prijzig.

    iemand nog een ander (goedkoper) alternatief?
     
  7. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    901
    Leuk Bevonden:
    1.820
    Trofeepunten:
    253
    Voor Business niet echt. PE of Ec dan maar :rolleyes:
     
    Ruut vindt dit leuk.
  8. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.308
    Leuk Bevonden:
    1.145
    Trofeepunten:
    223
    PE gaat het hem niet worden in die ouwe A330...
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  9. NLAviation

    NLAviation Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    73
    Trofeepunten:
    28
    Nee inderdaad, blijft gek dat ze de A330 blijven gebruiken op deze vrij lange route. ook omdat in BC veel mensen van de overheid vliegen en vaak met gevoelige stukken onderweg bezig zijn. De A330 heb je niet echt privacy i.v.m. de 2-2-2 opstelling.
     
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1.489
    Trofeepunten:
    303
    Nou zo ver is het ook niet, naar Azie red je het denk niet met een A330 wat betreft afstand, de westkust van de VS ook niet of naar Latijns America. Dan blijft de oostkust van de VS, Canada, Antillen, noordelijk Africa en Midden-Oosten/ India over.
    Privacy zal wel loslopen hoor. Mijn eerste intercontinentale vlucht ooit zat Lodewijk Asscher, destijds als vice minister gewoon op rij 10 in economy comfort naar Montreal voor een aangelegenheid, ik zat er een rijtje achter. Weet niet of dat een socialistisch statement was, maar toch :)
     
    Ruut vindt dit leuk.
  11. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    901
    Leuk Bevonden:
    1.820
    Trofeepunten:
    253
    je hoeft niet rechtstreeks he..... Via US kan ook :rolleyes:
     
    Ruut vindt dit leuk.
  12. NLAviation

    NLAviation Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    73
    Trofeepunten:
    28
    Ook al gekeken maar dan zijn de mogelijkheden ook zeer beperkt hoor.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  13. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    1.458
    Trofeepunten:
    203
    Dit voorjaar 2x via ATL naar BON gegaan voor circa € 2400, maar dat tarief heb ik al een tijdje niet meer gezien.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  14. Thijs84

    Thijs84 Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    10 mei weer nar Aruba. Hopelijk in ieder geval in een vernieuwde A330. Jammer dat er nergens meer gepost wordt over het ombouwen. Best interessant proces, ook qua planning met andere kisten.
     
  15. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.672
    Leuk Bevonden:
    2.553
    Trofeepunten:
    653
    Ze zijn ermee bezig, planning is in juni klaar.
     
  16. NLAviation

    NLAviation Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    73
    Trofeepunten:
    28
    Eindelijk geen beurse vingers meer van de afstandsbediening nog maar voor 20% werkt en schermpjes die niet goed meer werken:D
     
    Vliegende_Keep, Ruut en lloydje33 vinden dit leuk.
  17. Hildo

    Hildo Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Alleen economy class. Business blijft nog steeds dezelfde ‘oude’ spullen
     
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    886
    Trofeepunten:
    348
    In jullie ervaring, hoe lang duurt het doorgaans voordat de miles + XP van de AF Discount Pass worden bijgeschreven na activering? Ik zit ook nog op de factuur te wachten, en om dat op te lossen ik naar Frankrijk bellen...
     
  19. NLAviation

    NLAviation Blue Tier

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    73
    Trofeepunten:
    28
    Klopt, helaas! maar ik heb wel is begrepen dat een Business class stoel in aanschaf € 100.000 p/s kost dus wat dat betreft begrijp ik het ook wel weer.
    Probleem met KLM is dat ze eigenlijk altijd achter de feiten aan lopen en eigenlijk net te laat met de ombouw beginnen (welk type toestel dan ook)
     
    Ruut vindt dit leuk.
  20. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.308
    Leuk Bevonden:
    1.145
    Trofeepunten:
    223
    Klopt en voor die bestemming betalen mensen gewoon ruim 4000,-- voor een vlucht van net 10 uur op een oude stoel.

    Ik vind dat het bedrag niet waard.
     

Deel Deze Pagina