Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Worden wel bijgeschreven, maar waar ze er voorheen dag van afsluiten maand al bij stonden, is dat nu dag na incasso geworden
     
  2. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Incasso is al 3 weken geleden. Maar ik zie nu dat het weken kan duren inderdaad.
     
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    Weet iemand hoelang retro claims bij FB tegenwoordig duren? Familielid heeft 3 weken geleden claim voor HV vlucht ingediend maar nog niks gebeurd.
     
  4. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    951
    Trofeepunten:
    143
    Dit had ik vorige maand ook en is hier al eerder beschreven.
    Bij mij is er via de backoffice van Amex een account reset gedaan en zou het de 28e geregeld moeten zijn.

    Volgende week belt Amex mij terug om te zien of het gelukt is. Medewerker wist te vertellen dat er meer mensen zijn met dit probleem..
     
  5. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Bij mij was februari de laatste keer dat ze overgeboekt zijn. Heb daarover twee keer gebeld, zou worden terug gebeld, maar nog steeds niets gehoord. Ben benieuwd of het deze maand lukt
     
  6. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Bij mij was de laatste keer bijschrijven ook in februari. Verschillende keren gebeld en ook teruggebeld. De laatste keer werd gezegd dat het zou worden gevolgd en zou ik bij problemen weer worden teruggebeld. Men ging er van uit dat het bij de afrekening over mei nu goed zou gaan. De afrekening is volgende week. Ik houd jullie op de hoogte.
    Overigens werd gezegd dat het probleem werd veroorzaakt door de bijschrijving van 40k miles ivm het gebruiken van mijn link ????
     
  7. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    951
    Trofeepunten:
    143
    Bij mij ging bijschrijven altijd probleemloos, totdat ik er 40K bij kreeg via een referral..:(
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Zou het dan echt het gevolg zijn van de referral. In het verleden waren er nooit problemen mee.
    Hebben de andere forumleden die nu problemen hebben met het bijschrijven van miles ook 40k miles ivm een referral ontvangen?
     
    Ruut vindt dit leuk.
  9. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    951
    Trofeepunten:
    143
    Misschien zit er een limiet op het aantal miles wat in 1x mag worden overgeboekt?
    Net als de bonus van de platinumkaart die in 2 delen werd overgeschreven...
     
  10. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Klopt, het stopte bij mij na een referral. Vandaag weer gebeld, is een bekend probleem en zou nu opgelost moeten zijn. Fingers crossed.
     
    Bjorn, Carel1 en Ruut vinden dit leuk.
  11. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Dat was bij mij ook het geval idd.
     
    Bjorn en Carel1 vinden dit leuk.
  12. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Hier het zelfde. Blijkbaar is het probleem de hoeveelheid miles die overgeboekt moeten worden. Gewoon afwachten dus?
     
  13. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Bij mij duurde het 7 maanden van continu bellen en doen, nu loopt het wel weer goed…
     
  14. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Aah fijn vooruitzicht. Ik stuur ze alvast een chat en bel ze dit weekend.
    Thanks.

    Edit: in de chat krijg ik te horen dat de miles nog niet zijn bijgeschreven door een technisch probleem. Er is een verzoek gedaan om deze bij de volgende periode (begin juni voor mij) mee te nemen. Keep you posted.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2022
    Ruut en Carel1 vinden dit leuk.
  15. Karsten1993

    Karsten1993 Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    33
    ben mijn eigen miles maar eens gaan controleren en zie dat er, sinds ik een referral bonus heb gehad, geen miles meer heb gekregen de afgelopen maanden. Ook maar eens bellen binnenkort mocht dit lang aanhouden.
     
  16. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Je kunt ze ook een bericht sturen via de chat
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2022
  17. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Heeft iemand recente ervaringen of in het algemeen met prima business class fares vanuit Europe met skyteam naar Sydney?

    Aantal keren gevlogen AMS-KUL/SIN-CGK-SYD wat voor mij ideale route is. Ook was voorheen juist via LAX/LAS/SFO een goeie optie.

    Echter momenteel zijn er minder vluchten op die routes en die wat er zijn, zijn logischerwijs prijzig. Zag OK prijzen met Korean en Vietnam. Hoef geen koopje, gewoon nieuwsgierig. Positioneren is OK.
     
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Ik weet niet wat jij goedkoop vind, maar als ik even snel de usual suspects qua vertrekvliegvelden in GF gooi is de "goedkoopste" 4200 euro vanaf OSL.. :eek:
     
  19. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Eerder deze week had ik vanuit Amsterdam iets voor 3300 gevonden. Ik verwacht met de huidige prijzen niet iets leuks te vinden voor €1400, vooral omdat ik alleen nr Skyteam tickets kijk.

    Daarnaast ben je 25-33 uur onderweg. Dat het duurder is dan een vlucht van 10-14 uur vind ik niet gek.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2022
  20. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Ja is ff zoeken met skyteam natuurlijk! Ook wel lekker om niet met KL te vliegen want je harkt wel lekker wat miles binnen dan als je die kant op vliegt.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina