Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. jvz

jvz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Je krijgt 11/12e terug als je na 1 maand opzegt.

2. bkraan

bkraan Blue Tier

Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    28
    Een Amex kaart kan je pas na 3 maanden opzeggen.

3. Remco

Remco Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    AMEX FB Silver klanten die al minstens 6 maanden lid zijn, een vlekkeloze betalingsgeschiedenis hebben en genoeg hebben uitgegeven (geen idee wat het minimum is) kunnen naar AMEX bellen met de vraag of ze naar goud geupgrade kunnen worden. De lidmaatschapsprijs a 170 euro pj blijft gehandhaaft, maar de aanbieding is nu 15.000 award miles ipv de normale 5.000. Na 3 maanden opzeggen geeft toch een leuke return.

4. krng

krng Newbie

Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Oeh. Snel maar mijn IKEA kasten gaan kopen en dan bellen :)

Jan van Putten vindt dit leuk.
  5. jvz

jvz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Weet iemand van jullie of je meerdere kaarten aan dezelfde Flying Blue account kan koppelen? Ik heb een silver kaart en zie dat je nu ook het eerste jaar gratis FB Gold kan aanvragen. Zou ik dan via twee kaarten tegelijkertijd miles + qualifiying flights kunnen sparen?

6. FB020

FB020 Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar de 2e aanvraag werd telkens afgewezen dus ik vermoed dat het niet mogelijk is.

7. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Waarom zou je dat willen? De FB kaart Gold is toch voldoende. Je kunt onderling (als partners) ook FB punten ruilen.

FB020 vindt dit leuk.
  8. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    als je 2x een FBAMEX gold kaart hebt (2 seperate accounts), dan krijg je 2x de gratis qualifying flights, daarom :)

9. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Dat is niet mogelijk. Een enkele keer glipt er wel eens een aanvraag voor een dubbele account door hoorde ik laatst van een AMEX medewerker, maar dat is uitzondering, niet regel.

10. bkraan

bkraan Blue Tier

Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    28
    Dan kun je net zo goed een FBAMEX Plat nemen.

11. jvz

jvz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Je kan er niet zomaar van uitgaan dat iedereen aan de inkomenscriteria voldoet ;-)

LVH vindt dit leuk.
  12. tamibcn

tamibcn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Kreeg vandaag een mail mbt American Express Silver Card. Nu heb ik er al eerder over na zitten te denken om de card aanteschaffen, alleen vraag ik me nu af of het voordelig is? Ik heb nog 2 vluchten staan en daarmee behaal ik eindelijk dit jaar mijn FB Silver status :) dus daarvoor zou ik het niet hoeven te doen? Of kan ik beter wachten tot volgend jaar?

American Express Silver Card aanvraagt, dan is deze het eerste jaar gratis (t.w.v. € 75,-). U krijgt daarnaast de eerste 5.000 Award Miles, een KLM Giftcard t.w.v. € 50,- en een Hertz voucher t.w.v. € 30,- van ons cadeau. Hiermee komt bijvoorbeeld een citytrip binnen Europa snel binnen handbereik!

13. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Mijn vriendin en ik hebben samen allebei een flying-blue amex silver card. Zij is de hoofdkaarthouder en ik heb de extra card. Om die welkomstbonus te krijgen dien je een aankoop te doen van 100 euro. Moet de hoofdkaarthouder deze aankoop doen of kan ik dat ook gewoon met mijn kaart om de miles te krijgen?

14. LVH

LVH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    maak niet uit, beide kosten komen op 1 rekening!

Ipponmaster vindt dit leuk.
  15. dwb

dwb Newbie

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Waar vindt je deze (of een betere) aanbieding? Ik wil de silver card namenlijk aanvragen.

16. FB020

FB020 Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    18
  17. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Toen ik een amex flying silver card aanvroeg was de aanbieding nog 2500 miles. Dit was twee weken geleden. Misschien handig om ze te bellen of ik die 2500 extra nog kan krijgen? :p

18. FB020

FB020 Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    18
    Ik geef je weinig kans, heb dat eerder ook gehad en kreeg ze niet. Je gaat tenslotte ook niet naar de supermarkt om te zeggen, wil de aanbieding van 2 weken terug... :(

Ipponmaster vindt dit leuk.
  19. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Nooit geluk :'(

20. krng

krng Newbie

Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Ik had wel geluk toen in maart ofzo plots de betere aanbieding kwam, de 7500 extra punten werden netjes bijgeschreven...

Deel Deze Pagina