FB AMEX integreren in het dagelijkse leven (voor iedere betaalde euro een punt verdienen)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door naruto, 17 apr 2016.

1. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    537
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb het een jaar geleden eens voor een tientje geprobeerd bij de Jumbo, en 'the computer says no'.
    Uiteindelijk heeft de medewerkster het voor elkaar gekregen, maar niet op de standaard manier zoals ze normaal op het 'geld bijpinnen' knopje drukt.

2. JRRM

JRRM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    De Cactus, een grote supermarktketen in Luxemburg accepteert ook AMEX. Ook daar kun je terecht voor je sloffen rookwaren en wat kratjes ;)

3. PJOTR

PJOTR Blue Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    63
    Abonnement van prive-telefoon bij Ben veranderd van ongeveer 9 euro per maand naar 7 euro per maand. Levert via earn-on-line 662 miles op :)

Enzo vindt dit leuk.
  4. alwinlaurens

alwinlaurens Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoi ik zag jouw post toen ik googlede, ik kan namelijk ook niet betalen met mijn AMEX flying blue silver card bij de albert heijn... echt stom.

maar HOE vraag je een amerikaanse kaart aan zoals US BoA FB Mastercard de jouwe?
    Ook kwam ik de Air France KLM World Elite Mastercard tegen met zelfs 3 miles per dollar! hoe is het jou gelukt om de mastercard aan te vragen?
    thanks en ik hoop dat je dit leest :)

5. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.145
    Trofeepunten:
    223
    Hi Alwin,

AH, onder andere kwa creditcards, is een no go en buitenlandse cards hebben vaak veel betere voordelen dan de beperkte cards die je in NL kunt aanvragen.

In dit topic kun je veel info vinden hierover;

https://insideflyer.nl/forums/threads/buitenlandse-creditcard-us-uk.441/page-4#post-127947

Deel Deze Pagina