FB AMEX integreren in het dagelijkse leven (voor iedere betaalde euro een punt verdienen)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door naruto, 17 apr 2016.

1. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    445
    Trofeepunten:
    63
    Klopt. Earn online is een soort cashback site, maar dan een waar je FB miles krijgt in plaats van geld

2. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    255
    Trofeepunten:
    63
    Over earnonline gesproken. Ik zat laatst te kijken maar mijn AliExpress aankopen komen er niet door van 2024. Bol en Amazon wel netjes, dus ik vermoed dat het niet aan de browser ligt. Hebben meer mensen dit?

3. FritsJ

FritsJ Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Gisteren kwam ik erachter dat Bataviastad weer partner is van Flying Blue. :)

Het mooie daarvan is dat je in de meeste winkels kunt betalen met Amex en dat je vervolgens met alle bonnetjes en je FB-nummer naar het informatiecentrum (bij de ingang) kan gaan en daar 2 miles per uitgegeven euro kan laten bijschrijven.

Miles stonden er direct op (terwijl ze aangaven dat het enkele dagen kan duren)
    meer info: https://www.bataviastad.nl/praktische-informatie/voorzieningen

llowboy, michiel1 en Ali vinden dit leuk.
  4. Ali

Ali Newbie

Leuk Bevonden:
    43
    Trofeepunten:
    18
    Zo ook bij Maasmechelen Village: https://insideflyer.nl/spaar-nu-dubbele-flying-blue-miles-bij-maasmechelen-village/

FritsJ vindt dit leuk.
  5. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    471
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben net op de fiets langs 2 BP's gegaan waar een AH to go aan vast zit. Beide BP's hadden een minirekje cadeaukaarten waar geen AH bon op hing.
    Hebben jullie recent nog wel AH bonnen bij de BP+AH to go kunnen vinden?

6. donmiguel

donmiguel Newbie

Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    13
    Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen maar bij Aldi is het mogelijk om extra te pinnen bij het afrekenen. Dan spaar je nog wat extra miles over de cash opname.

theflyingrobman vindt dit leuk.
  7. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    849
    Trofeepunten:
    348
    Accepteert AMEX dat? Bij de Jumbo kan het extra pinnen namelijk ook, maar dan weigert de AMEX.

8. donmiguel

donmiguel Newbie

Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    13
    Tot nu toe wel, het gaat ook in één transactie, samen met de boodschappen.

9. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    561
    Trofeepunten:
    123
    Goede tip @donmiguel, dit ga ik binnenkort hier ook eens proberen :D

Als langzaam alternatief, bij de Jumbo kan je koopzegels (met 4% rente) sparen welke je contant kan laten uitbetalen :)

10. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    33
    Eerder dit jaar heb ik bij meerdere locaties geprobeerd een AH bon te kopen, ze hadden ze wel, maar konden ze niet verkopen. De kassa kon het niet registreren. De verkoper had contact opgenomen met hun kantoor en gaf later door dat ze uit de handel gaan. Dat lijkt nu dan gebeurt te zijn.

FlyingBlob, Ruut en Menno vinden dit leuk.
  11. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    126
    Trofeepunten:
    43
    De nieuwe Jumbo bij mij accepteert geen Amex, maar de filiaalmanager zegt er niks aan te kunnen doen. Amex zegt dat het geaccepteerd moet worden, hoofdkantoor Jumbo geeft aan dat ze Amex accepteren. Echter werkt het op de pinterminals dus niet.
    Had dus een klacht ingediend bij Amex, en inmiddels kan ik wél met Amex betalen in het betreffende filiaal.

ErwinLansing en B_in_T vinden dit leuk.
  12. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    255
    Trofeepunten:
    63
    Is een van jullie onlangs toevallig in Luxemburg geweest? Ik kom er op doortocht doorheen en uiteraard heb ik het verzoek van mijn rokende familieleden gehad of ik als ik er toch ben een paar sloffen mee kan nemen. Geen probleem, snel verdiend die miles, maarrrr ik zie dat de Amex acceptatie in Luxemburg matig is. Ik denk dat de beste optie het tankstation is waar je toch al bent?

13. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    33
    Eerder dit jaar was ik in Luxemburg en het tankstation in het dorp Echternach accepteerde geen AMEX (een bemande Esso pomp). Wellicht dat amex bij tankstations langs de snelweg wel geaccepteerd wordt.

Laatst bewerkt: 4 nov 2024 om 22:17

Deel Deze Pagina