Contest: Win een trip naar New York met Norwegian Airlines

Discussie in 'Nieuws' gestart door Amy_R, 5 mrt 2018.

  1. Chun

    Chun Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Als beginnend Reisblogger lijkt het mij zeer gaaf om een keer naar New York te gaan! Ik zou dan samen met mijn vader gaan. Na paar keer met hem naar Azië te zijn geweest, zou dit de eerste keer zijn dat wij naar de Verenigde Staten of überhaupt naar Noord-Amerika gaan.
     
  2. RonaldNYC

    RonaldNYC Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou met mijn vrouw gaan. Hoe mooi zou het zijn om haar te kunnen verrassen met het perfecte romantische weekend in de stad die nooit slaapt..
     
  3. Hacebe

    Hacebe Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Mijn vrouw en ik houden het al weer 47 jaar met elkaar uit. Reden voor een feestje! Daarom gaan we graag met Norwegian naar New York.
    My wife and me live already for 47 years in harmony. Reason to have a party! That's why we love to fly with Norwegian to New York.
     
  4. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Met mijn vrouw, omdat die een tijdje in New York heeft gewerkt en we graag nog een keer teruggaan!
     
  5. Jesse1993

    Jesse1993 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou natuurlijk mijn, sinds december, "Geregistreerd Partner" meenemen naar New York! Aangezien we allebei volledig gek zijn van kunst en musea, valt er genoeg te doen in een paar dagen in "The Big Apple" ;).

    Museum of Modern Art (Matisse! Van Gogh! Picasso!), Guggenheim (Cézanne! Kandinsky! Braque!), Neue Galerie (Klimt! Kirchner! Dix!) en Metropolitan Museum of Art (Vermeer! Renoir! Monet!) om maar eens wat op te noemen.

    Ik denk, oprecht, dat ik me in New York eeuwig zou kunnen vermaken. Het is er alleen, helaas, tot nu toe (nog) niet van gekomen.
     
  6. Angela

    Angela Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wat een geweldige kans om die machtige stad eens te mogen bezoeken. Altijd heb ik al iets met New York gehad. Het heeft een grote aantrekkingskracht op mij, maar helaas tot op heden heb ik nog niet de middelen gehad om er heen te gaan. In mijn slaapkamer heb ik een muur met fotobehang met daarop de skyline van New York en de Brooklyn Bridge (zie foto). Geweldig wakker worden, iedere ochtend weer. Ik zou dat uitzicht graag eens met eigen ogen willen zien en dan die foto zelf maken. Ik neem mijn zus gezellig mee op deze waanzinnige stedentrip.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Rogier

    Rogier Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Jaaaa!!! Heerlijk met mijn vrouw alleen, na bijna 13 jaar altijd met de kinderen zou dit de eerste keer zijn dat we met z;n 2-en zouden gaan :)
     
  8. Rupie

    Rupie Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Gezellig met mijn vrouw naar NYC zou echt waanzinnig gaaf zijn
     
  9. christophe

    christophe Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Mooie prijs!
    Mijn vrouw is nog nooit in NY geweest en de stad zegt haar niet zoveel. Ik zou haar graag eens rondleiden en het tegendeel bewijzen, ze zal verrast zijn :)
     
  10. Novix

    Novix Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ik zou zelf niet gaan, maar de prijs schenken aan mijn ouders. Mijn moeder droomt al jaren van een verre reis over de oceaan, maar mijn vader vindt het te duur om daar te geraken en troost zich bij de gedachte dat het binnen Europa minstens even fijn is. Zij hebben heel hun leven hard gewerkt om ons alle luxe te geven waarvan ik en mijn broer nu kunnen genieten, dus het zou geweldig zijn om hen iets onvergetelijks terug te kunnen geven.
     
  11. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Misschien ben ik een azijnpisser, maar @Lionell in het stukje geef je aan dat een enkele reis vanaf 159 eur is. retour zou dus 318 zijn. vervolgens geef je aan dat deze prijs 1000-1800 euro waard is. Hoe moet ik dit nou zien? zelfs als je eventuele bagage erbij optelt.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  12. PeterV

    PeterV Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ja New York, alle clichés kloppen, maar New York is zoveel meer dan de gele taxi's, Manhattan, wolkenkrabbers enzovoorts. Het is de hele wereld bij elkaar op een paar vierkante kilometer. Het is geld, het is armoede, het is een droom en een nachtmerrie. Het is kortom het leven zelf. Natuurlijk wil ik daar heen en natuurlijk het liefst met mijn vrouw. En fantastisch dat Norwegian Air straks voor scherpe tarieven daarheen gaat vliegen.
     
  13. Billie008

    Billie008 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou graag met mijn neefje willen gaan. Hij wil al ontzettend lang een keer naar de VS en is zeer benieuwd naar de nieuwe dreamliner.
     
  14. sossienl

    sossienl Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Ik vlieg de hele wereld zowat rond voor mijn werk. Helaas zie je dan meestal weinig van de steden behalve het vliegveld, hotel en vaak te warme vergaderzalen.
    New York is een goed voorbeeld. 4x op JFK gevlogen zonder ook maar de stad te zien....

    Mijn vriendin is twee keer in New York geweest voor een midweek, en het wordt hoogste tijd dat ze "haar New York" aan mij laat zien.
     
  15. Batusai

    Batusai Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ik zou mijn vrouw meenemen. Kan ik een koffer vol beef jerky kopen. Deze zijn superlekker maar zo duur hier in europa. Ieder zijn raar kantje
     
  16. Hahn

    Hahn Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Als ik deze trip zou mogen maken zou ik samen gaan met mijn beste vriend Björn. Afgelopen jaar ben ik getrouwd waarbij hij mijn getuige was. De mooie woorden die hij toen vertelden verdienen een passend bedankje. Aangezien hij in Maastricht woont en ik in Amsterdam en we allebei een drukke baan hebben is het vaak lastig om af te spreken.

    Hopelijk kunnen we samen een mooie trip gaan beleven in New York!
     
  17. DutchTravelMama

    DutchTravelMama Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Samen met Douwe Pot wil ik nog heel veel reizen maken en New York staat hoog op onze verlanglijst.
     
  18. DutchTravelMama

    DutchTravelMama Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    En dan natuurlijk een leuk verslag op Violet's Droomvakanties.
     
  19. Nel1234

    Nel1234 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wow wat een toeval! Vorige week besloten dat we met ieder van onze kinderen een trip willen maken op het moment dat ze naar de middelbare school gaan. En laat onze oudste nu geen moment hoefde te twijfelen waar die reis dan naar toe zou gaan: New York!

    Dus... ik zou mijn oudste zoon meenemen!
     
  20. Zusterthijs

    Zusterthijs Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou graag met mijn vrouw Sharmila gaan! Even quality time samen zonder ons zoontje... NYC lijkt ons geweldig. zelf werk ik op een intensive care, en het lijkt me geweldig om daar een afspraak te maken om te kijken hoe de IC er daar uit ziet! En natuurlijk de bezienswaardigheden. Duimen!!!!
     

Deel Deze Pagina