Contest: Win een trip naar New York met Norwegian Airlines

Discussie in 'Nieuws' gestart door Amy_R, 5 mrt 2018.

  1. Amy_R

    Amy_R Administrator Medewerker Premium Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    Contest gesloten - De winnaar heeft bericht ontvangen: gefeliciteerd!

    Wil jij meedoen aan de contest en een trip naar New York winnen?

    1. Schrijf je via deze pagina in met je e-mail adres.
    2. Vertel ons in deze forum thread met wie je naar New York wilt en waarom.
    Hierna maak je dan kans op 2 tickets van en naar New York met Norwegian Airlines. De actie loopt tot maandag 12 maart 12 uur. Nadat de winnaars bekend zijn zullen zij hun flight voucher ontvangen waarmee ze de vlucht kunnen boeken. Zodra de winnaars gecontacteerd zijn zullen we dit op het forum bekend maken.

    Regels:
    • Je kunt meerdere deelnames verkrijgen door de contest te delen via de contest pagina. Vul je naam en e-mail adres in om je persoonlijke url te ontvangen of de share button te kunnen gebruiken om nog een deelname te krijgen.
    • Met meerdere forum posts ontvang je geen extra deelnames.
    • De wedstrijd loopt tot 12 maart 2018 tot 12 uur ’s middags.
    Hier vind je alle informatie over de contest.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2018
    TamaraBaars, Rogier, dutch1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou mijn neefje en nichtje meenemen. Ze hebben nog weinig van de wereld gezien en zijn nu 12 & 16 jaar oud, een mooie leeftijd om kennis te maken met die prachtige stad.
    (ik begrijp dat ik voor mezelf nog een ticket moet kopen :))
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  3. Keystation

    Keystation Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Gave prijs!.
    Ik zou mijn vrouw mee nemen... :) Gewoon omdat ze leuk is. Punt
     
  4. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Het belangrijkste voor mij zal zijn dat mijn zoon (6) alle hoge gebouwen die hij eerder op tv heeft gezien in echt kan gaan bekijken en net zo van een wereldstad kan genieten als zijn ouders.

    Tweede ticket zou voor mijn vrouw zijn die al zoveel moet doen om het mogelijk te maken dat ik zoveel kan reizen voor me werk.
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  5. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Ik zou met mijn broer gaan. Mijn broer gaat waarschijnlijk dit jaar het huis uit en om dan nog samen naar New York te gaan zou een droom zijn die uit komt.
    New York moet je toch een keer geweest zijn.

    Het is toch DE stad van de American dream.
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  6. Freek

    Freek Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Ik zou mijn vader meenemen, altijd al beloofd een keer hem mee te nemen naar NYC en een baseball wedstrijd te beleven.. Na m'n laatste inter-EU vlucht met Norwegian ook wel heel benieuwd naar hun long haul product!
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  7. Gulliver

    Gulliver Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou samen met mijn echtgenote gaan, die nog nooit eerder in New York was. Zelf was ik er in juli 2001, twee maanden voor de noodlottige gebeurtenissen. Ik ben heel benieuwd om de stad na 17 jaar nog eens terug te zien.
     
  8. FlyingDutchman79

    FlyingDutchman79 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik zou met mijn vriendin gaan, om haar bovenop het Empire State Building iets te vragen...
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  9. JPrins

    JPrins Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik wil natuurlijk met mijn vriendin Iris 't Hardt! Zal onze New York trip dan eindelijk gebeuren!? Daarnaast nog niet met Norwegian gevlogen, zou het graag eens uitproberen!
     
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik zou met mijn moeder gaan. Ze is al minstens 25 jaar niet meer in het buitenland geweest door haar chronische ziekte. Ondanks dat heeft ze al een aantal jaren een familielid in huis opgenomen om te verzorgen die ook ziek is. Daardoor is er nooit tijd en geld geweest voor vakantie of even de zinnen te verzetten. Als ik dit zou winnen zou ik haar even helemaal kunnen laten opleven, zodat ze er weer jaren tegenaan kan.
     
    lloydje33 en FlyingIvo vinden dit leuk.
  11. Naathje

    Naathje Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou met mijn man gaan. We zijn allebei frequent flyers maar nog nooit in New York geweest. Zou geweldig zijn om op deze manier toch een keer in New York te komen.
     
  12. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ik zou graag met mijn echtgenoot gaan! We zijn er 2 keer eerder met een stopover geweest en tot 2 keer toe stromende regen. Dus we willen NY nu wel eens met mooi weer zien! En ik neem hem het liefst mee, want ik reis voor mijn werk al vaak genoeg in mijn eentje ;)
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  13. DekkerGijs

    DekkerGijs Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou met een goede vriend van me gaan. Door ziekte kon hij helaas de vorige keer op het laatste moment niet mee, zou tof zijn om het nog eens over te doen!
     
  14. Sanderk21

    Sanderk21 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Super toffe prijs! Ik zou graag met mijn vriend willen gaan! Wij willen al zo lang naar New York. Maar door gezondheidsredenen in de familie is dat allemaal op een laag pitje gezet. Dus het zou nu extra uitkomen om samen in New York lekker te gaan genieten!
     
  15. Ralfvanderduin

    Ralfvanderduin Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wat een magische contest!

    Ik zou graag samen met mijn verloofde de big apple willen ontdenken.
    Wij hebben samen een eigen bedrijf en hebben afgelopen jaar ons helemaal kapot gewerkt om dit op te zetten, de vruchten komen er langzaam, maar er zit nog geen reis in.

    Ik zou het helemaal geweldig vinden om haar te kunnen verassen voor al haar harde werken.

    Ralf
     
  16. Frances

    Frances Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dit willen wij, mijn kleindochter en ik. Als ze slaagt voor d'r Havo.
    Ook als ze niet slaagt; we gaan!
     
  17. Chloe

    Chloe Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik ga binnenkort in m'n uppie naar LA en San Diego, maar zou NYC graag willen ontdekken met m'n lief!! Dat zou helemaal te gek zijn!!
     
  18. Joris

    Joris Newbie Premium Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Ik zou graag met mijn vriendin willen.
    Een leuke afsluiting van het examenjaar! :)
     
  19. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik zou mijn echtgenote meenemen, wij reizen altijd samen. Een trip naar NYC zou ze geweldig vinden.
     
    lloydje33 en FlyingIvo vinden dit leuk.
  20. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Natuurlijk wil ik naar NYC! Sowieso neem ik mijn vertrouwde InsideFlyer luggage tags mee om op de foto te kunnen zetten maar het 2e ticket zou naar mijn beste maat Maarten gaan; hij is arts, vader van 2 kinderen en woont aan de andere kant van het land waardoor ik hem veel minder vaak zie dan ik eigenlijk zou willen :)
     
    lloydje33 en FlyingIvo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina