Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ja, en ook met de website of check-in zuil kunnen de aanbiedingen verschillen...

Urbanjazz vindt dit leuk.
  2. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    De reclames onder je bericht nemen meer ruimte in beslag dan het bericht zelf. Erg storend, dat ongegeneerde gehengel naar voordeeltjes voor jezelf. Ik zou iets meer bescheidenheid betrachten, als ik jou was.

VinceG, FlyingFonz, danfl44 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Lettertype aangepast. Dank voor je feedback.

# Ik vraag niet actief om van mijn links gebruik te maken, dat is geheel aan de ander die erop wil klikken. Ik ben zelf maar wat blij met de links (amex en booking) die ik tot op heden heb gebruikt van anderen, dus ik kan niet veel met je ongegeneerde gehengel opmerking. Het is niet alsof ik een bericht in een forum zet met klik hier, klik mij, ik wil gratis geld! Je laatste zin...... hou die bedreigingen voor je wil je, het is 'maar' een forum waar wij ervaringen met elkaar willen delen die gelinkt zijn met onze reispassie (althans, daar ga ik dan vanuit). Dat het lettertype te groot was, geef ik je helemaal gelijk in, dat kan inderdaad storend overkomen, waarvoor mijn excuus.

# Laten we weer overgaan tot de orde van de dag, namelijk de check-in upgrade offers, iemand?

Laatst bewerkt: 16 apr 2019
  4. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb mijn eigen tekst nog eens gelezen en vooral de laatste zin. Waar dreig ik precies mee?

Verder realiseer ik me dat de tekst nogal scherp is aangezet omdat ik het te vaak zie op het forum. Jan en alleman, ook mensen met een track-record van nul komma nul op dit forum, plaatsen referral-links. Of erger nog, schieten 'te hulp' als het woord Amex voorbij komt. Het is dus een beetje frustratie van mijn kant die iets te veel op jou alleen geprojecteerd leek, wat niet mijn bedoeling is!

5. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.399
    Trofeepunten:
    508
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik inderdaad even kijk naar het aantal berichten zodra ik weer zo'n Aziatisch-uitziend reclamebord gepost zie worden ;)

Maar hee.. hoe kunnen forumleden die upgrade offers ooit betalen als ze geen duizenden punten bij elkaar harken door gestalk hier? Stel je toch voor dat ze al die punten bij elkaar zouden moeten vliegen... ;););)

6. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Ik constateer dat we er beide hetzelfde instaan, daarom nog een laatste reply, mocht je nog verder willen praten over dit onderwerp wat niet forum gerelateerd is, een berichtje sturen kan altijd :D
    Geen idee wat je specifieke bedreiging is/was, maar op het moment dat iemand qua posting deze lijn tegen mij inneemt en afsluit met als ik jou was zou ik.... dan neem ik het als een bedreiging op :cool: en daar heb ik geen behoefte aan.
    Ik ben het roerend met jou eens op dit punt! Daarom begreep ik je posting ook niet. Ik ging namelijk inhoudelijk in op een voorgaande post over het toekennen van Skypriority door Delta aan niet-Elite+ leden indien ze op eenzelfde boeking zitten als een Elite+ member. Op het moment dat ik bv een post plaats in de booking.com thread met hier weer mijn booking.com link, terwijl die persoon nog bijna geen enkele bijdrage aan het forum heeft geleverd en dus alleen maar uit is op een geldbedrag van forummembers kan ik je helemaal volgen. Ik zie daarentegen, net zoals bij mij, bij verschillende members linkjes in hun handtekening, en dat is voor wat mij betreft ook totaal geen issue. Je had daarentegen helemaal gelijk dat de presentatie van mijn referrals erg schreeuwerig en te groot was en vandaar ook mij aanpassing.
    No worries!

7. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Zou iemand op ExpertFlyer kunnen kijken wat de bezetting is op de volgende vluchten:

27/04 KL 765 AMS-BON (heeft stopover in AUA, dus weet niet of je op AUA of BON moet zoeken dan)
    04/05 KL 765 BON-AMS

Alvast bedankt.

8. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.399
    Trofeepunten:
    508
    Als er toch iemand gaat kijken.. mag ik 24-04 SXM-AMS (evt los SXM-CUR en CUR-AMS checken?) KL789. Thanks alvast!

9. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    APRIL27 KL765 J0 C0 D0 I0 Z0 O0 Y7 B7 M6 U4 K1 H0L0 Q0 T0 E0 N0 R0 V0 X0
    MAY04 KL765 J4 C4 D0 I0 Z0 O0 Y9 B9 M7 U5 K4 H2L1 Q0 T0 E0 N0 R0 V0 X0

APRIL24 KL789 J0 C0 D0 I0 Z0 O0 Y9 B9 M9 U9 K0 H0L0 Q0 T0 E0 N0 R0 V0 X0

arjen05 vindt dit leuk.
  10. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    @Godenzoon14 : Bedankt.
    Heen dus geen mogelijkheid tot upgrade :(
    Is gelukkig toch een dagvlucht. We gaan dan de miles maar voor de retourvlucht reserveren.

Godenzoon14 vindt dit leuk.
  11. Thijsk

Thijsk Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Was dit overigens op KLM (074) of op Delta (006) tickets?

MBT de upgrade binnen een Delta vlucht naar Delta One is inderdaad schier onmogelijk voor niet-Delta members, totdat je daadwerklijk aan de checkin balie staat. Als je klantenservice belt, krijg je een prijs aangeboden waarvan je doorgaans achterover slaat ;) : Wat ze in feite doen is je bestaande ticket annuleren en een nieuw ticket boeken.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  12. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    686
    Trofeepunten:
    123
    TPE - SFO voor slechts US $2400 :eek: Volgens mij reguliere prijs vs aanbod. Vlucht was met China airlines. Geen mogelijkheid voor upgrade met FB miles. Iemand een idee of het überhaupt kan? Vlieg ook terug met deze club

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  13. Frankb

Frankb Blue Tier

Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Gisteren vlucht van HKG - AMS KL888 upgrade naar WBC voor €449,-. Ik heb gebruik gemaakt van de upgrade. Geen spijt van! Is dit een gangbare prijs ?

beuse242 vindt dit leuk.
  14. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Wat heb ik achteraf spijt dat ik de upgrade voor 17.500 miles AMS-WAW niet heb genomen gisteren. Ik zat naast een man waar ik (1.85m, 100kg) wel 2x in kon. En ondanks dat hij netjes zijn armen voor zich hield de gehele vlucht, hing hij dus half over mij heen.
    1 van de 4 plaatsen in business was nog vrij. Het viel me ook een beetje tegen van de crew dat die daar geen oog voor hadden. Op de heenvlucht wilde iemand van plaats B naar C gaan, maar de crew zette daar iemand anders neer om 2 grote manne wat meer ruimte te geven. Dat noem ik nou pro-actief handelen.

15. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Heb je niet gevraagd of er een andere plek was?

16. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Redelijk aan de prijs.
    Vorig jaar voor € 350 upgrade gekocht en iets langer geleden onder de € 300.

Als je maar hebt genoten voor die prijs, dat is voor iedereen anders. Lees persoonlijk.

17. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Ja, die verschillen komen vaker voor van eco naar biz.
    Recent nog HKG-AMS:
    1. Via KLM reserveringslijn € 1,600
    2. FB servicedesk 80.000 punten, mix miles & money niet mogelijk
    3. Reserveringslijn HK voor € 460 + 60 duizend punten.
    4. Delta reserveringslijn 40.000 skymiles + € 400

Toevallig dat wij er achter kwamen dus het loont zeker om lokale en/of NL reserveringen te bellen.
    Helaas grote verschillen tussen de aanbiedingen onderling. Dus zorg ervoor dat je weet wat je er aan kwijt wil. Soms is het goedkoper om een goedkope biz te scoren dan hengelen voor een zogenaamde goede aanbieding.

18. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Niet gevraagd, zag zelf dat alles vol was toen ik na opstijgen naar achteren liep. Mss volgende keer vragen en dat er dan een voorstel komt om toch maar naar voren te gaan.

Daan3 vindt dit leuk.
  19. MRB

MRB Newbie

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    13
    Zondag 14-04 BSL-AMS. van economy naar EBC. Het was een gratis upgrade. Ik had niks door totdat ik in de gate mijn stoelnummer wilde checken.

lloydje33, Roberto en Carel1 vinden dit leuk.
  20. Timo

Timo Blue Tier

Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Afgelopen week Amsterdam - Buenos Aires EC naar BC €1165. Nog 16 stoelen vrij dus wilde ik een upgrade in het vliegtuig proberen, normaal zijn die wel een stuk voordeliger. Bleek de hele BC opeens uitverkocht. Ik had sterk het vermoeden dat ze de BC stoelen voornamelijk aan het personeel hadden vergeven. Platinum status bij KLM stelt ook niets voor....

Klots en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina