Net ingechecked voor mijn vlucht naar SFO, helaas geen upgrade aangeboden gekregen. Morgen op het vliegveld maar eens proberen, hopelijk heb ik dan meer geluk.
Er zijn naar mijn ervaring nog best veel dinosaurussen in de BC die hun stoel vooraf NIET vastleggen en dit pas op de luchthaven doen bij het inchecken.......
Upgrade voorstel voor Amsterdam > Toronto: 45.000 miles naar Business (dagvlucht op de 747) Upgrade voorstel voor Toronto > Amsterdam: 55.000 miles naar Business (nachtvlucht op de 787) Beide geaccepteerd
Op Europese vluchten vind ik een upgrade het alleen waard indien langer dan 2 uur en voor minder dan 80 euro. Dan krijg je in ieder geval nog een redelijke service met een warme maaltijd voor het geld (die soms best lekker is)...
Terugreis vanuit Detroit naar AMS was 3500€. Waren nog 3 stoelen beschikbaar. Aanbod maar afgeslagen. Op de dag zelf nog even bij de incheckbalie gevraagd, toen was het ineens 8000€. Gewoon maar EC gevlogen dit maal .
Heenreis AMS-CUR $ 546, geen idee waarom in dollars. Niet gedaan, stoelen waren versnipperd vrij en was met 2. Terug zaten we al BC.
Dat moet een fout geweest zijn. Op die routes zijn er geen tickets van 8000 in Biz. Denk eerlijk gezegd dat die agent maar wat riep...
Die zijn er echt wel, Wel eens door een klant gevraagd om naar een vliegveld te rijden om er de volgende dag te zijn? Dan krijg je te maken met de zogenaamde walk up fares. Vandaag is DTW-AMS $10,586.40 in Delta One®. Waarom trouwens tot vlak te voren wachten op DTW-AMS als je geen certificaat wilt inzetten maar met geld voorin wil zitten? Dan weet je van tevoren dat je de hoofdprijs gaat betalen.
AMS-DUB 69 euro bij een award ticket, 4 stoelen in C configuratie op de E190 met geen enkele verkocht.