Ik zie vrij frequent leuke upgrade offers voorbij komen. Goed om te zien dat een aantal InsideFlyer leden zich voor een kleine prijs tegoed kunnen doen aan al het luxe dat KLM EBC/WBC te bieden heeft!
Na ruim 31 forumpagina's denk ik echter wel op te kunnen maken, dat het posten van de upgrade offers, buiten het amusement om, geen praktisch nut heeft. Met andere woorden: hebben reizigers die dezelfde route gaan vliegen wat aan de huidige informatie?
Wellicht is het een idee om een duidelijk overzicht te maken per route, waarbij de verschillende upgrade offers worden gekwalificeerd aan de hand van een aantal parameters. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan vluchtdatum, prijs, boekingsklasse, (Flying Blue) status, load factor en tijdstip/manier van upgrade offer. Op die manier zouden de reizigers op dezelfde route een beter idee moeten kunnen krijgen, over de kans op een upgrade (offer).
Tijdens het afgelopen en eerste InsideFlyer Focus Group Dinner is er onder andere gesproken over het vullen van zogenoemde Wiki's. Is er vanuit InsideFlyer (hierbij werp ik vanuit mijn ooghoek een blik op
@Lionell) een goed idee of concept hoe dit vorm te geven, mocht er interesse zijn?
Klik om te vergroten...