Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Voor morgen om 11u40 AMS-LHR € 92. Vind ik nog te veel voor dat korte stukje in een Embraer 190. Nu zit ik in EC op rij 3.

jongesander vindt dit leuk.
  2. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Vanmorgen was de prijs opgelopen tot € 142.

3. petercs

petercs Blue Tier

Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    AMS-VIE 99EUR

er zijn nog 7 stoelen beschikbaar (1A is verkocht). Vlucht is vanavond, volgens mijn niet voll

4. Skywalker88

Skywalker88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    HKG-AMS 399 euro upgrade naar business vanuit goedkoopste economy klasse zonder status. Niet slecht.. overigens niet voor mij

JustinCase vindt dit leuk.
  5. SanHor

SanHor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    152
    Trofeepunten:
    43
    21/01 BHX-AMS €119,-

6. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik zie vrij frequent leuke upgrade offers voorbij komen. Goed om te zien dat een aantal InsideFlyer leden zich voor een kleine prijs tegoed kunnen doen aan al het luxe dat KLM EBC/WBC te bieden heeft!

Na ruim 31 forumpagina's denk ik echter wel op te kunnen maken, dat het posten van de upgrade offers, buiten het amusement om, geen praktisch nut heeft. Met andere woorden: hebben reizigers die dezelfde route gaan vliegen wat aan de huidige informatie?

Wellicht is het een idee om een duidelijk overzicht te maken per route, waarbij de verschillende upgrade offers worden gekwalificeerd aan de hand van een aantal parameters. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan vluchtdatum, prijs, boekingsklasse, (Flying Blue) status, load factor en tijdstip/manier van upgrade offer. Op die manier zouden de reizigers op dezelfde route een beter idee moeten kunnen krijgen, over de kans op een upgrade (offer).

Tijdens het afgelopen en eerste InsideFlyer Focus Group Dinner is er onder andere gesproken over het vullen van zogenoemde Wiki's. Is er vanuit InsideFlyer (hierbij werp ik vanuit mijn ooghoek een blik op @Lionell) een goed idee of concept hoe dit vorm te geven, mocht er interesse zijn?

ErikBenjamin, petercs, Lionell en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Eens, vind het leuk dit topic te lezen, maar als we het nog praktisch kunnen maken is dat een extra plus.. Ik denk graag mee...

8. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    AMS-YUL vanuit Economy premium naar business voor €679. In een A330 300 lijkt me dat niet de moeite.

Ik ben het eens met bovenstaande berichten. Door het lezen hier in dit topic krijg ik sowieso al een beter idee wanneer toeslaan verstandig zou zijn of niet.

Laatst bewerkt: 22 jan 2017
  9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Praktisch moet dat zeker lukken, maar momenteel liggen prioriteit even ergens anders. We zijn onze nieuwsbrief aan het herstructureren en achter de schermen zijn we met vanalles bezig. Daar bovenop komt dat ik naast m'n taak als eindredacteur nu ook alle andere EU sites van InsideFlyer manage. Ik ben samen met de Europese eindredacteurs vanalles aan het opzetten. Maar voor ik dingen publiek aankondig, wil ik er zeker van zijn dat ze gerealiseerd kunnen worden.

Estevan vindt dit leuk.
  10. jpfr

jpfr Blue Tier

Leuk Bevonden:
    114
    Trofeepunten:
    43
    Dus je vraagt het aan het personeel bij de gate? Moet je er wel op tijd zijn. Ik blijf altijd zolang mogelijk in de lounge hangen en ga vervolgens vrijwel als laatste het vliegtuig in ;)

11. caliform

caliform Newbie

Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Ze kunnen het vaak ook nog vanuit de lounge regelen, overigens -- zelfs als controle al is overgegeven naar de gate. Maar je allerlaatste optie is altijd gate / pursers vragen voor een last-minute vrije stoel...

12. sossienl

sossienl Newbie

Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    AMS > JNB 3 opties;

- EU 885
    - EU 100 + 32.500 miles
    - 45.000 miles

Maarten_22 vindt dit leuk.
  13. Thijs1978

Thijs1978 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Niet slecht! Optie 2 lijkt me interessant?

14. sossienl

sossienl Newbie

Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Zeker niet, voor zo'n lange vlucht idd voor optie 2 gegaan. Stoel 1D

Bijgevoegde bestanden:

Ties vindt dit leuk.
  15. Krekel

Krekel Newbie

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    13
    Ik vlieg regelmatig naar YYZ of YVR vanaf AMS en doe dat meestal met KLM of AC. Soms boek ik direct in BC maar meestal E comfort. Vaak probeer ik voor de terugvlucht (nachtvluchten) een upgrade naar BC te krijgen door me op tijd te melden op de luchthaven en in veel gevallen lukt het te upgraden voor €300-400 one way.

sossienl vindt dit leuk.
  16. sossienl

sossienl Newbie

Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Voor de terugweg exact zelfde. Ik vlieg dan vanaf Kaapstad terug. Alleen via de optie om te bieden op een upgrade. ExpertFlyer laat momenteel helaas geen beschikbaarheid zien aangezien check-in over 9u opent. Gisteren nog 8 stoelen in BC vrij.

Heb momenteel EC en ben de hoogste bieder op een upgrade. Ben benieuwd of het gaat lukken

17. Maarten_22

Maarten_22 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    202
    Trofeepunten:
    268
    Wanneer kreeg je deze aanbieding?

18. sossienl

sossienl Newbie

Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb in de Crown Lounge opties gevraagd. Waren nog 9 stoelen beschikbaar.

19. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hoi @William . Heb je een vermoeden waarom ze jou hebben ge-upgrade? Bepaalde ticket fare of status?

20. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    En? Ben benieuwd of het je gelukt is en op welke manier..

Deel Deze Pagina