Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Nu nog winst maken en niet meer meer staken...

FlyRicky vindt dit leuk.
  2. Daan

Daan Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    En heb je de upgade nog genomen @Krabnov ? Ben dan erg benieuwd wat je op deze vlucht mag verwachten (maaltijd, huisje etc). Ga hem namelijk komend weekend zelf maken ;):)

3. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ha ha, ja dat laat AF nog aan KLM over, geloof ik ;)

Flying doc vindt dit leuk.
  4. EHTX

EHTX Newbie

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    18
    Zojuist aanbod bij check-in voor upgrade naar WBC in 787 AMS-CTU à 500 EUR. Met z'n tweeën komt dat neer op 1000 voor de heenreis. Aangezien deze vlucht volledig op Award Miles geboekt was wel een aantrekkelijke optie. Anderzijds mogelijk bij check-in op Schiphol of bij de Gate nog voordeliger - wat zijn jullie ervaringen met upgrades op het vliegveld zelf?

5. Musliston

Musliston Newbie

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Wat laat, maar bij KUL-CGK en v.v. kreeg ik een maaltijd (wel drie gangen op één tray geserveerd) en een huisje. Maar bij economy krijg je ook een maaltijd toch? In elk geval had ik een retourticket AMS-CGK en kreeg ik in totaal vier huisjes :)

Daan en Krabnov vinden dit leuk.
  6. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben er ook op ingegaan uiteindelijk. Fijne ervaring, inderdaad speedy meal maar prima kwaliteit én een huisje.

Musliston en Daan vinden dit leuk.
  7. Ottorockit

Ottorockit Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    NIC-AMS 200 euro

8. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    "NIC"?

9. Ottorockit

Ottorockit Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Sorry NCE - AMS 200.- koopje ;-)

10. DutchFrequentFlyer

DutchFrequentFlyer Silver Member

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ik had vorig weekend PRG-AMS voor 99 euro. Niet gedaan, omdat offers onder de 120 euro alleen gedaan wordt als de vlucht heel erg vol zit en in die gevallen krijg ik toch al bijzonder regelmatig een upgrade. Daarnaast: BC is niet bijzonder waardevol op zo'n korte europese vlucht.

11. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    an offer you can't refuse: afgelopen vrijdag LHR-AMS, gratis verassings upgrade aan de gate van economy comfort naar business, volle vlucht. Niet echt heel spannend natuurlijk in een Cityhopper E190, alleen het eten is anders (vergeleken met economy comfort).

12. Wes

Wes Blue Tier

Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    En hoe werkt dat dan? Als je je boardingpass scant wordt je tegengehouden en gezegd dat je een andere stoel krijgt of wordt je naam omgeroepen?

Nog niet eerder meegemaakt, wel kon ik op de vlucht vanmorgen naar ARN voor 112€ online naar BC upgraden. Er stond als tekst bij dat deze last-minute aanbieding met 80% korting werd aangeboden. Lijkt me wat overdreven aangezien het normaal 199€ kost. (Niet gedaan overigens, maar goed ook want de middle seat bleef leeg op EC)

13. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Het eerste @Wes , bij het scannen kreeg ik een nieuwe boardingpass. Misschien was ik ook al opgeroepen, maar dat weet ik niet aangezien ik vrij laat ging boarden....

14. MartinR

MartinR Silver Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Vanmorgen voor het inchecken van mijn vlucht naar Hong Kong met KLM van morgen ook de *80% discount melding: 286,50 voor upgrade naar Business Class. Ik vond het wel een goede aanbieding voor een vlucht van 11 uur, maar kan momenteel niet zomaar betalen. Andere rekeningen eerst......
    .

15. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Da's inderdaad een mooie aanbieding. Hoe checkte je in? Website, app, mobiele website, self-service automaat?

16. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    En nog een leuk nieuwtje... ik hoorde vanmorgen van de grondstewardess in Amsterdam bij de gate voor mijn vlucht naar CDG het volgende: KLM is onlangs overgestapt naar een systeem dat bij overboeking van Economy class automatisch passagiers selecteert die worden geüpgraded. Het systeem schijnt niet beïnvloedbaar te zijn door human beings, en het enige dat telt is fare class.

Dus: FB Platinum en R-klasse ticket? Je bent nog minder waard dan FB Ivory met een M-klasse ticket.

17. MartinR

MartinR Silver Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Website

18. Melchior

Melchior Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Begrijp ik het goed dat je beter niet vooraf in kunt checken on-line maar op het vliegveld? Dat je dan meer kans op een upgrade (of in ieder geval aanbieding) hebt?

19. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    o_O

20. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    @MartinR: Heb je rechtstreeks bij de KLM geboekt of via een OTA? Van te voren ook al je zitplaats gereserveerd (als je direct hebt geboekt)?

Deel Deze Pagina