Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Om in die terminologie te blijven: naast me een gespierde matroos, daarnaast een klein vrouwtje, en daarnaast een gevuld vat hollandseamerikaanse haring. Echt een tonnetje rond. Dat vrouwtje er tussenin moet zich helemaal ongelukkig gevoeld hebben...

    Personeel heeft geen boe of bah gezegd rondom platinums.

    En inderdaad interessant op die E175/190! Die lege stoel wordt dan écht geblokkeerd tot aan de gate – en pas vrijgegeven als niet nodig blijkt te zijn?

    Ik vind de '25% korting – of gratis als er nog een stoel overblijft in dezelfde reisklasse' helemaal zo gek nog niet. Tijdje geleden is er geëxperimenteerd met betaalde stoel-naast-je-vrij, wat waren daar de tarieven van?
     
  2. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    De tarieven waren fluctuerend, ik heb gezien van €29-€89 maar eigenlijk was het niet zo interessant omdat de stoel niet in de ec comfort rij was, vaak wat verder naar achteren. Volgens mij bieden ze het nog steeds aan trouwens.
    Dan is de huidige experimentele ulti blok beter, al is het jammer dat je het niet als zodanig op de stoelkaart ziet, compleet lege ec maar de stoel naast mij wel bezet, dus ik verplaats krijg ik bericht of ik gewoon wil blijven zitten waar ik zat omdat de stoel niet bezet maar geblokt is terwijl het lijkt of er iemand zit, geldt trouwens alleen op vluchten met een KLM ticket nummer.

    Maar de vrije stoel naast je in de e175 en e190 is gewoon incorrect, ook als ie niet vol zit wordt je gewoon naast elkaar gezet.
     
  3. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.405
    Leuk Bevonden:
    1.209
    Trofeepunten:
    223
    Ik zag gisteren tijdens OLCI dat mijn initialen op de seatmap tussen 4B en 4C in stonden, terwijl ik 4C gekozen had. Even dat ik dat het eindelijk de vrije stoel naast een platinum memeber was geimplementerd, maar dat blijkt dus helaas alleen mar visueel op de map te zijn. Toen ik als test nl 5D selecteerde stonden mijn initualen half in het gangpad.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  4. Jeroen23

    Jeroen23 Newbie

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    18
    BRE-AMS €36
    AMS-BLL €65

    BLL-AMS €65
    AMS-BRE €36
     
  5. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Had je al een betaalde stoel gekozen voor BRE-AMS-BRE waardoor deze prijzen zo laag waren?
     
  6. Jeroen23

    Jeroen23 Newbie

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    18
    Standaard stoel voorin van €13, vluchten uitgevoerd met een toestel van German Airways.
     
  7. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    Ah dan zijn de prijzen inderdaad wel logisch, de E49 en E79 prijzen.

    Vond mooi dat gisteren de vlucht naar Brussel waar men E79 vroeg ik gewoon op rij 5 niemand naast me had, maar in de 4 rijen business klasse op 2 stoelen na alles bezet was en er een paar 'passengers' of size op elkaar gepropt zaten zich af te vragen waarom ze ook alweer business classe geboekt hadden, want voor het American cookie en flesje gingersap kan het ook niet geweest zijn.
     
    Jeroen23, lloydje33, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    TOP! Ok...upgrade? Daar zullen de meningen over verschillen. Vloog met ITA van Rome naar Amsterdam in een A321 neo. Upgrade naar (full flat) business class begon bij 250 euro. Bij premium economy kon je voor 35 euro een stoel selecteren! één van de fijnste stoelen waar ik ooit in heb gezeten. Heel ruim! En dat voor 35 euro extra...bizar. Gaat om deze stoel:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Urbanjazz, lloydje33, Ambtenaruh en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    BIQ - CDG 199 euro / 15.600 miles
    CDG - AMS 199 euro / 12.700 miles
     
    lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  10. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Bijzonder hoe de milesprijzen nog verschillend zijn voor hetzelfde bedrag..
     
    VinceG vindt dit leuk.
  11. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Inderdaad. Ik vlieg deze route (en andersom) vaak en zie dit bijna elke keer. De bedragen wijzigen zelden, maar de milesprijzen zijn vrijwel nooit identiek.
     
  12. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    435
    Leuk Bevonden:
    681
    Trofeepunten:
    123
    DUB-AMS €65 naar business - met de mogelijkheid dat je geen maaltijd krijgt gezien het 4 uur voor de vlucht is. Biedt het dan niet aan. De stoel op E175 is hetzelfde als eco.
     
  13. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Had je een speciale maaltijd besteld? Die melding kreeg ik afgelopen keer wel.
     
  14. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    435
    Leuk Bevonden:
    681
    Trofeepunten:
    123
    Niks besteld. Uiteindelijk gratis upgrade gekregen. Met een maaltijd ;)
     
    michiel1 en Menno vinden dit leuk.
  15. Ties

    Ties Blue Tier

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Vandaag GRU-AMS met KL: EUR 379 of 47k punten van Economy naar Premium Comfort. Geen slecht aanbod maar alleen een middenstoel beschikbaar dus doe het niet.
     
  16. boeing767

    boeing767 Blue Tier

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    178
    Trofeepunten:
    33
    AMS-CUR

    naar premium comfort €259
    Naar business class €599
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  17. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Dat is erg cheap! Had je een duur (flex) economy ticket?
     
  18. Deman23

    Deman23 Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    AMS - CGK op de heenweg 750 euro pp van eco naar business met Garuda bij de check in. Niet gedaan.

    Morgen op de terugweg kan het voor 600 pp zag ik (upgrade bid). Bij ongeveer 700 pp gegarandeerd. Ik twijfel maar ik denk het toch niet. We zijn met z’n 2en en hebben prima plekken met veel beenruimte.
     
  19. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    285
    Trofeepunten:
    63
    AMS-BEG (KLM), €119,-

    In de trein naar Schiphol zag ik al dat ik op rij 1 was gezet.
     
    michiel1 vindt dit leuk.
  20. boeing767

    boeing767 Blue Tier

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    178
    Trofeepunten:
    33
    Nee, had een vrij goed geprijsd ticket, eco heen en premium comfort terug. Heb met OLCI gekozen voor de upgrade naar Premium comfort, business class heb ik niet echt nodig op een dagvlucht.
     
    MoonJ vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina