CUR-AMS: €549 Gedaan met een deel EMD vouchers en 200€ via amex ivm 60€ cashback offer met de Duitse amex card.
Iemand enig idee waar ik aan moet denken voor M-C in miles voor AMS-DXB (KLM)? Ik kan nu (2 weken voor de reis) een reguliere upgrade kopen voor 45.000 miles p.p.. Heeft iemand enig idee of het nog goedkoper zal zijn bij de check-in offer? Ik hoor het graag! Kon hier op het forum niks vinden over die route.
Dat hangt ook grotendeels af van je originele ticketprijs. Als het een lage boekingsklasse was, X of V bijv., icm laag tarief, zie ik het aantal miles niet zo snel dalen. Als je inderdaad "M" geboekt hebt, heb je een kansje op ietsje lager indien er beschikbaarheid is. Maar ik heb het nog niet meegemaakt..
Gekkigheid! BC naar CUR is op dit moment best aardig geprijsd (+/- € 1700) dus je betaalt zo een aardige premium bovenop je eco ticket.
Alle business stoelen zijn verkocht, niet gevraagd voor hoeveel iedereen daar zat. Vliegtuig zat redelijk vol. Kreeg eerst een aanbod van 495,- of 67000 punten, na wat overleg bleek er een beter tarief te zijn, de aanhouder wint. Platinum service is echt service, altijd behulpzaam en meedenkend.
Stockholm - Amsterdam weer 179 euro. 1 persoon in BC en ook maar 1 andere passagier in Economy Comfort. Achter Economy Comfort bomvol, fijn voor elite passagiers dat KLM de stoelopties gewoon betaald laat. ik blijf weer op rij 3!
Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar op de intercontinentale vluchten hoe dat premium economy in de markt gezet wordt en of en welke voorwaarden er voor de elites geldt.. Al verwacht ik op Europese vluchten niet heel veel verandering, en het leeuwendeel bestaat voor mij toch uit die vluchten.
Bij AF is op deze seat map rij 15 en verder gratis te kiezen voor platinum. Als KL dat overneemt, kunnen we in dit topic ook bespreken welke mooie tarieven ons aangeboden worden voor upgrades naar rij 10/11/12
Denk het ook niet. Meeste andere maatschappijen hanteren economy op een shorthaul. Soms in een iets hogere boekingsklasse waardoor je nog wel een gratis (standaard) stoel kunt kiezen, maar zelfs dat komt maar weinig voor. Enige uitzonderingen die ik ken zijn: - China Airlines: shorthaul is in Business. Onwaarschijnlijk (understatement) dat KL dat ook gaat doen. - SAS: Shorthaul is SAS Plus, want er is geen intra EU Business Class. Ik verwacht ook niet dat KL dit voorbeeld zal volgen. Denk daarom dat je als Platinum nog gewoon je EC stoel kunt selecteren en dat PE pax daar gewoon voor moeten bijbetalen.
AMS-CDG-CFE eur 229,- Niet gedaan natuurlijk. Wat een bedrag. Vind het wel netjes bij AF dat zij in principe middenstoel vrij houden. en op een rij waar maar 2 stoelen zijn 1 vrij houden. De embraer morgen van CDG - CFE heeft alleen de windowseats bezet.