Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne von Kriegenbergh

Sanne von Kriegenbergh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Alleen verdien je bij Norwegian geen miles

Lionell vindt dit leuk.
  2. Ipponmaster

Ipponmaster Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    This!

3. Maan

Maan Guest

Agreed, maar er bestaan (voor mij) grenzen aan miles verdienen XD 22 of 30 uur ipv 8 uur... :p

4. mich9

mich9 Newbie

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    16 uur overstaptijd in FCO betekend aan het strand: italiaans dinner en lunch .... niet vervelend hoor ;-) (op 10 minuten met taxi)

JDB1990, AnthonySneek, Tuvalu en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. AnthonySneek

AnthonySneek Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Ook ik heb de reis naar Seoul geboekt voor €253,50 in Premium Economy met Y fare. Goed voor de miles.

Ik reis in de periode 4-7 juni.

6. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Dusseldorf- Panama 290-330,- Air France (gedeeltelijk uitgevoerd door Delta) in mei en juni. Te boeken op ebookers

7. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Mooie deal! Zeker gezien de maanden, ideaal voor vakantie. DUS perfect vanuit Nederland te doen en regio rond Panama heeft veel te bieden. Uiteraard niet interessant voor MR.

8. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ah wel aardig prijsje, om dochterlief's verjaardag daar te vieren. Geboekt € 282 in juni op de site van Airfrance(CC toeslag €15, geen boekingskosten).
    Op KLM site is de prijs € 327 + CC toeslag + boekingskosten.
    Aangezien om het zelfde boekingclass V ging heb ik op airfrance geboekt.

FlyingFonz en Jan van Putten vinden dit leuk.
  9. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Ik stoor me daar ook regelmatig aan. Net een trip naar USA geboekt, maar Delta was onderaand de streep voor exact hetzelfde product 90 euro goedkoper. En dat zit hem met name in de 10 euro boekingskosten en (belachelijke) 15 euro CC kosten die ook nog eens per ticket gelden. Het staat bedrijven natuurlijk vrij om te vragen wat ze willen, maar 15 euro CC kosten per ticket is gewoon overdreven.

Misschien iets voor ander topic... Veel plezier daar!

10. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    :p
    I know, ik erger me sowieso aan KLM en Airfrance voor de CC toeslagen en arrogantie.
    €15 euro vind ik ook veel. Het ging vanmiddag bij mijn 1ste boeking ook mis, ik moest ff mijn ogen knipperen en twijfelen of ik dat wel wil ;), duurde dus daarom te lang bij het boeken, error bij betaling. Op mijn account stond er tot 17.00uur daarom 2 dezelfde boekingen met 2 boekingsnummer en datum :p. Als het niet om een error fare en dochterlief verjaardag was, had ik denk ik door die cc toeslagen niet gedaan, wil er niet meer aan mee doen, €30 CC toeslag voor 2 ticket, absurd. Dan maar lekker vreemd gaan met andere maatschappij.
    Dat was met mijn ticket Sin-Cgk ook zo, duur in verhouding met de ticketprijzen zelf.
    En € 10 boekingskosten kon ik vandaag omzeilen door .be site te boeken.
    Die kosten heb je niet bij Alitalia en Air Europa.

Misschien een tip: als je boekt via ebookers.be, betaal je CC toeslag de helft dan via ebookers.nl( €9,50).

11. thom bauwens

thom bauwens Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Beetje off topic maar daar het over CC toeslag diefstal gaat toch ook niet...

Al je treintickets op de NS (of internationaal) website wil boeken met CC doe het dan via de NMBS Europe website in Belgie = zonder toeslag en je kan ongeveer elke CC gebruiken, ook Amex dus niet enkel de kut iDeal waar je als Belg niets mee kan voor zover ik weet.
    Kan ook voor tickets in NL!
    https://www.b-europe.com/Reizen

12. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Nog ff off-topic, sorry.

Ha thanks voor de tip. Ik heb binnenkort een treinkaartje Dusseldorf nodig.ngisteren naar een Duitse site kekeken.
    Ik ga zeker de NMBS website in Belgie bekijken.
    Inderdaad voor mensen die niet in Nederland wonen is vervelend met iDEAL, dat kan alleen als je in NL een bankrekening hebt.

Ik probeerde al vanaf gistermiddag KLM online een ticket te boeken, maar dat ging niet, kreeg alleen bij 'doorgaan' witte pagina. Vanochtend nogmaals geprobeerd, het ging nog steeds niet.
    Uiteindelijk naar KLM Amsterdam gebeld, pppffffff...... Een heel slaperig klinkend iemand over de telefoon gehad, echt niet prettig. Het ging ook van alles mis, hij zag andere vertrek tijden dan die ik op de site zag etc.etc. Ondanks dat het door storing op de site is waardoor ik het niet online kon boeken, probeerde hij me toch een telefonisch boekingskosten te berekenen. Dat was voor mij echt de druppel geweest, ik was niet verder gegaan met mijn reservering. Zoek wel een ander KLMer die al wakker is, fit en niet minder belangrijk- die prettig klinkt.
    Kortom....met KLM Belgie gebeld, echt een opluchting was dat.

13. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    VCE - DPS - CGK - VCE, € 362,20
    Economy een deel class O 50%

14. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Klinkt goed, welke periode ongeveer?

15. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Met?

16. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Ik vermoed AZ. Hebben laatste tijd veel van dit soort deals en AZ in Y+ is helemaal goud: 150% miles, terwijl je bij KLM in J (actietarief Z) maar 125% krijgt...

EDIT: nu ik erover nadenk heeft AZ volgens mij helemaal (nog) geen lijnen naar Indonesie... Punt over AZ Y+ versus KL J blijft wel valide ;)

EDIT 2: http://www.secretflying.com/2015/03/fly-from-italy-to-indonesia-for-only-263-return/

Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
  17. Kris C.

Kris C. Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    AZ heeft een samenwerking met Etihad en die vliegen naar Indonesie

18. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Inderdaad 50% Miles gaat wel lekker en veel beter dan AF en KLM. vele in combinatie Alitalia met Etihad en Af/KLM.
    Veel verschillenden maanden, mei-juni-sept tot half december, behalve juli en augustus...
    Voor mezelf heb ik voor mei en eind november gekeken en dat kwam ik uit op dat prijs die ik eerder heb geplaatst.
    Ik vraag me af of het echt een error fare is...of is dit een afscheid promotie teken van Alitalia van AF en Skyteam?

19. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Maar niet naar Bali. Als dit met Garuda is, en je ook de longhaul segmenten daarmee kan doen is het een leuke optie.

20. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Die ik voor mezelf heb opgezocht zijn combinatie met KLM naar Sin en DPS. Terug uit Jakarta Alitalia/Etihad.
    De segmenten en Miles tellen lekker mee.
    En voor dat prijs.....ppfff kan ik met KLM een retourtje Krakau, met weinig Miles en weinig segmenten.
    Dan is het kiezen niet zo moeilijk voor me iig.
    . image.jpg image.jpg

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      478,5 KB
      Weergaven:
      10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina