Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Welkom bij Alitalia! Wij hebben de beste IT afdeling:)

2. kevinvdwal

kevinvdwal Silver Tier

Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Haha. Kan de stoelen voor die 'business' legs FCO-ICN-FCO niet kiezen. Dus klaarblijkelijk is het systeem inderdaad van slag :p

3. WorldTraveller

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Y+ Fare is gone. Voor de ICN-FCO leg is alleen nog op 8 juni beschikbaarheid. FCO-ICN is voor 8 juni al helemaal volgeboekt.

4. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Welke legs zijn nog beschikbaar dat weekend in Y+ ? 8 juni inderdaad nog beschikbaar, voor de heenreis kan zo niets meer vinden..

Laatst bewerkt: 28 feb 2015
  5. WorldTraveller

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    In principe niks meer. Het gaat puur om de leg FCO-ICN en ICN-FCO. Daar is de beschikbaarheid zo goed als weg. Y+ leg ICN-FCO is alleen nog maar beschikbaar op 8 juni.

6. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Laatste stoel idd een paar uur geleden verkocht. Er lopen nog wat aardige deals op A stoelen naar NRT/GIG/GRU/EZE, zoals eerder al voorbij kwam. Maar dit komt niet in de buurt van de waanzinnige deal naar ICN. Tarieven van AMS-ICN-LHR kwamen voorbij van 207 euro. 18364 level miles en met FB Gold/Plat status nog een hele sloot extra awards miles.

Beste 207 euro die je ooit kan uitgeven volgens mij ;)

Er wordt op sommige sites aangegeven dat dit mistake fares zijn. Zo op het eerste gezicht kan dit natuurlijk nooit voor zo weining geld, maar gezien de tijd dat ze online gestaan hebben, het feit dat mensen hun tickets gewoon krijgen en dat dit een nieuwe lijn voor AZ is zou het zomaar eens een 'echte' deal kunnen zijn geweest.

7. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Mee eens. Ik vermoed alleen wel dat er een foutje zat in de Y+ fares. De gewone Y fares geloof ik inderdaad wel.

Ik heb als aanvulling op BRU-ICN-LHR ook AMS-EZE-LHR geboekt. Die laatste was wel bijna 600 euro (22K lvl miles) maar toch komt dat er op neer dat ik FB GOLD haal voor slechts 850 euro.

TheoS vindt dit leuk.
  8. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Moo
    Ja grappig he. ik moest gisteren ook goed kijken of het wel klopt, ook premium gekocht maar er staat business op.

9. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Ja volgens mij is er naar ICN een probleem met de fuel surcharge bij AZ. Maar ze hebben echt flink lang online gestaan, eigenlijk gewoon totdat ze allemaal uitverkocht waren. Ben benieuwd of we er nog wat van horen, maar denk het niet.

Had je trouwens niet beter 2x ICN kunnen boeken? Dan was je voor 400 a 500 euro ook op Gold geweest toch?

Basjep vindt dit leuk.
  10. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Dat klopt en dat was ook het plan maar door fanatiekelingen als @WorldTraveller13 die hem drie keer geboekt hebben vis ik naast het net;)

WorldTraveller vindt dit leuk.
  11. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Aha dus hij is de boosdoener... Ach ja, you snooze you lose. Ik zit me nu ook te verbijten dat ik gister niet even wat scherper was... Op naar de volgende deal dan maar.

12. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Shit de 4e vanaf Brussel niet meer te boeken.
    Iemand een alternatieve vertrekplaats voor dat weekend?

13. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Wat zoek je precies?

14. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Er is niets meer in Y+ te krijgen naar ICN, alleen Tokyo en de Zuid Amerikaanse bestemming zoals hierboven vermeld. Helaas...

15. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Weet iemand een manier om deze vluchten in My trip op mijn FB account te krijgen?

16. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Lang weekend ICN voor 2 lijkt me top. Bru/lhr/ams maakt me niet uit. Gaat me niet om miles, maar om de bestemming.

17. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    AMS-ICN-LHR van 4 tot 8 juni is nog te boeken in Y dacht ik.

18. Maan

Maan Guest

Gewoon je boekingscode invoeren bij het zoeken.
    Bij mij heeft FB alleen FCO-AMS trip er toen ingezet -_- en als ik op klm.nl mijn trip check geeft hij wel de trip maar met errors voor de heenweg en op checkmytrip.com geeft boekingscode alleen de terugweg -_-

19. FrequentLiar

FrequentLiar Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    In R klasse is er nog ruimte zat volgens mij. Kijk maar eens naar 4 jun - 8 jun BRU-ICN-LHR voor 208 euro. Dit is nog steeds belachelijk goedkoop, maar als je bedenkt dat dit ook de prijs was voor Premium Economy en je in R klasse 0.0 miles krijgt en in A een enorme sloot + een fijnere stoel op een long-haul, dan is t voor mij geen optie meer. Als dat je allemaal niks uitmaakt, kan je dus nog steeds voor 208 euro een lang weekend naar Seoul, wat op zich al geweldig is.

20. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Op de site van Alitalia prijst dat ticket zich op 415... Waar is de 208 nog te boeken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina