Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

  1. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Heb deze melding het afgelopen jaar ook 2 keer gehad, en 2x ingeschreven via een formulier. Daarna niks meer gehoord haha
     
  2. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    thanks voor je reactie! Vond het leuk om te lezen hoe je uiteindelijk toch bent overgestapt en nu de voordelen ervan ziet.
     
  3. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    ja, ben benieuwd dan of ik het ga krijgen. In combi met zakelijke uitgaven zou ik wel aan de voorwaarden voldoen. Iemand ervaring met Centurion business, zijn de voordelen dan hetzelfde?
     
  4. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Zover ik weet bestaat centurion business in Nederland niet. Ik heb zelf om de voorwaarden gevraagd waarom iemand geaccepteerd wordt.

    Het was een vaag antwoord ten aanzien aantal jaren lid, uitgaven boven 200k per jaar en reispatroon. Ik heb diverse centurion houders gesproken die niet aan alle drie de punten voldoen, maar toch een kaart hebben. Ik ken ook platinum kaarthouders met een hogere spend die niet in aanmerking komen.
     
    Ruut en Wogie vinden dit leuk.
  5. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb ook al een paar keer de uitnodiging gehad maar ik kom niet in de buurt van 200k...
     
  6. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Net online via amex travel een enkele reis geboekt tussen SJU en MIA. Economy ticket via Amex travel in main cabin was $100 goedkoper dan via de AA website. Ik dacht dat amex travel alleen interssant is voor business ticket, blijkbaar toch niet :)
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  7. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Je bevestigd mijn eerder gegeven antwoord. Tenzij nu zegt dat je uitgave 300k zijn :p
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  8. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Ik was in 2020 (volgens mij) uitgenodigd en had een uitgave van onder de 100K en voornamelijk ook nog op de FB kaart.
     
  9. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Nog niet helaas:D
     
  10. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Denk gewoon old school aan een zaken reisburo. Carlssonwagonlits CWT goede ervaringen mee. Direkt toegang tot alle boekingprogrammas t/m direkt seat reserveren terwijl je in de taxi op weg bent naar het vliegveld. hotels boeken annuleren, voorkeur bekend enzovoort. 1 belletje volstaat.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  11. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Zelf werd ik meteen geaccepteerd. Wat helpt misschien is dat ik ooit eerder een intro gesprek had, maar destijds afwees. Daarnaast had ik al 8 jaar platinum, zonder opzeggen/downgraden/upgraden iets wat ik vaak hier op het forum als “tip” zie om extra punten te scoren. Want dat is natuurlijk niet het type klant dat ze willen.
    De 8k wordt idd direct in rekening gebracht.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2022
    Bjorn, Wogie, George1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Voor mij hetzelfde, jaren gold gehad, daarna over naar platinum, redelijke spend, en uiteindelijk aangenomen bij centurion.
     
    Wogie en Urbanjazz vinden dit leuk.
  13. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Vrijdagavond om 8 uur vip center aangevraagd, zaterdag rond 3 uur bevestiging ontvangen voor een avond vlucht op zondag 9 uur. Dat is best wel snel geregeld :cool:
     
    ppt, Wogie en Urbanjazz vinden dit leuk.
  14. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Chapeau aan het team van het vip center. Ik had een extra persoon meegenomen voor het uitzwaaien. Er zijn geen extra kosten in rekening gebracht. Ze heeft zelfs meegegeten. Eten was heerlijk. Als kers op de taart hebben ze een upgrade naar first van korean air geregeld :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    EvdP, arjen05, VinceG en 11 anderen vinden dit leuk.
  15. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Geweldig!! :):)
     
  16. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Zo'n upgrade is meer een taart bij je bakje met kersen!
     
  17. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Wat geweldig dit!
    Stiekem best excited en kijk ook al in Experiences wat de voordelen/extra's zijn. Zo irritant dat ik nu wel een melding heb ontvangen dat ze het overwegen, maar verder heb je geen idee hoe of wat. Hopelijk pakt het goed uit.
    Qua spend kom ik aardig in de buurt, heb alleen nu 1,5 jaar een platinum dus niet zo heel lang.
     
  18. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Ik begrijp dat dat standaard service is voor Centurion members. Tweede persoon gratis, of die nou meevliegt of niet. Doe er je voordeel mee :)
     
  19. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Centurion upgrade of op promo tour :cool::rolleyes: :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    coenvh, VinceG, Jack of all trades en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Heb je de reis ook door je relatiemanager laten boeken? Of zijn ze daar niet zo strikt meer in?
     

Deel Deze Pagina