Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

  1. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Exact dit. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een gesprek ga houden of ik nog wel Centurion wil blijven. De kosten verhouden zich nu helemaal niet meer tot de benefits die je krijgt (zeker niet in verhouding tot platinum).
     
  2. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    468
    Trofeepunten:
    63
    Enige tijd geleden was er sprake dat er wellicht een card zou komen tussen plat en centurion in. Nooit meer wat van gehoord. Maar dat zou nog interessant kunnen zijn, een soort plat+ of centurion - product.
     
  3. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Dat zou ik juist zorgelijk vinden. De nivellering tussen platinum en Centurion is al ernstig te noemen. Platinum is in verhouding (prijs-kwaliteit) veel sterker dan Centurion. Als je daar nóg een kaart tussen zou doen, zou dat mijns inziens de doodsteek zijn van Centurion. Ze zouden Centurion veel sterker moeten maken, in alle opzichten sterker qua benefits die Platinum heeft. Nu zijn best veel benefits exact hetzelfde (veel hotel statussen, het 300 euro dinertegoed, 1,5 msp per uitgegeven euro, verzekering, etc). Je betaalt echter wel meer dan 4 keer zoveel voor je membership.
     
  4. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Gisteren canal room in vip center toegewezen. Het was rustig. 4 van 12 kamers bezet. Het bar en zit gedeelte was leeg. Ik begrijp niet waarom de centurion service aangaf dat het extreem lastig zou worden. Ik neem aan dat het een standaard riedeltje is
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Urbanjazz vindt dit leuk.
  5. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Bizar, al contact gehad met je executive?
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.849
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Amsterdam vindt dit leuk.
  7. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Uitgebreid met mijn executive gesproken: dit geldt niet voor Centurion members. Zij waren echter al lid, en worden dus niet als 'nieuwe aanmelding' gezien. Ik ben wel van mening dat er voldoende (minder luxe) alternatieven zijn die Centurion kosteloos aan moet kunnen bieden.
     
  8. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Semi zakelijke vraag aan de mede ondernemers of goed georganiseerde lezers.

    Ik zoek eigenlijk een soort Conciërge service. Zoiets als Amex Centurion (maar dan beter?). Misschien hebben jullie ervaring met Travel Managers, zoals AMEX GBT of GWT, maar is dit ook voor MKB? Heb ook gekeken naar Fiverr, simpelweg iemand inhuren, maar zo iemand vertrouw ik minder qua reizen managen.

    Ik vind reizen uitpluizen heerlijk. Echter merk ik dat het me heel veel tijd en energie kost. Ik wil vooral ondersteuning in het boeken en monitoren. Sporadisch restaurant/ bloemen/ taxi’s.

    Indien iemand een zakelijke of persoonlijke aanbeveling heeft dan hoor ik het graag. DM is prima, praat makkelijker.

    En misschien moet ik wel nr Centurion maar lees hier de laatste tijd wat wisselende berichten. Dus feedback welkom
     
    Wogie vindt dit leuk.
  9. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.849
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Je zou ook kunnen overwegen een virtuele PA in te huren. Die zijn er in overvloede. Je krijgt een vaste (maar gedeelde) PA, die jouw voorkeuren kent / leert kennen en uiteindelijk efficiënter kan werken. Ik denk dat je voor de prijs van centurion minus lidmaatschap platinum, dat je al hebt, ongeveer 60 uur per jaar over een PA kunt beschikken. De KLM personal asisstance afdeling werkt overigens ook direct met persoonlijke assistenten, zoals je PA of secretaris/esse, dus die wordt dan geauthoriseerd om namens jou contact op te nemen, of KLM kan zelf ipv met jou met hen contact opnemen indien gewenst.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  10. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Goed punt. Had idd ook al gelezen over PA’s / VA’s. Ik ga dit sowieso eens onderzoeken.
     
  11. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Je kan de service van Con Questa overwegen. Hier maakt centurion gebruik van. Andere PA service is Head Room Assistance - partij uit Amsterdam. Niet bekend met de prijzen.

    ik heb mijn centurion kaart in Juni '22 verlengd. Zit nu in het 2e jaar. 4K membership betaald. Mijn recente ervaringen zijn goed, zie hieronder van afgelopen maand:
    • In LA aankomst service gekregen ivm business ticket. Scheelde een rij van 1,5 uur. Werd vooraan afgeleverd. Kreeg wat boze gezichten van de andere reizigers ;)
    • In Las Vegas gebruik kunnen maken van de Centurion lounge bij aankomst
    • In Hawaii, Turtle Bay Resort de goedkoopste kamer geboekt ($600) via Fine hotel & resorts en een suite gekregen ($2600). Dit was 3 levels omhoog. Normaal in dit hotel upgraden ze 1 level, dat overigens karig is
    • In dat zelfde hotel restaurant credits gekregen ($300) per nacht.
    • Na geklaag bij de centurion contact persoon ook nog geld terug gekregen, omdat ik niet tevreden was over het eten in een lokaal restaurant dat zij hebben geregeld ($130)
     
    Wogie, coenvh, ErwinLansing en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Thanks @Jack of all trades Check je DM even :)
     
    Jack of all trades vindt dit leuk.
  13. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Meneertje Blowhard :p
     
  14. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Oh weer verkeerd draadje. Sorry :oops:
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  15. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Toch Centurion proberen :)

    Aanvraag in paar dagen verwerkt. Apple Pay was na 2 dagen vanzelf ge-update.
    Fysieke kaart na 5 dagen (incl. weekend) ontvangen per koerier. Was helaas iets mis gegaan met aanvraag, kreeg een “vervangende kaart”. Dus geen welkom pack, ook niet de Prada betaal armband en niet m’n gewenst kaart design. Duizendmaal sorry en alles komt er alsnog aan.

    Profiel vragenlijsten al ontvangen en komende week intro gesprek met de Membership Executive. Ben benieuwd.

    Vandaag een eerste “zoek opdracht” de deur uit gedaan. Meteen reactie en ze gaan kijken of ze kunnen krijgen wat ik zoek.

    Prima eerste indruk zover.
     
  16. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Welkom bij de club ;)
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  17. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Centurion members kunnen (vanaf) vandaag een pakketje verwachten met een leuk geschenk voor het komende jaar (ik zal niet verklappen wat het is). Dat maakt het hebben van de zwarte kaart toch extra leuk! :)

    Verder vandaag ook mijn kaartjes binnen gehad voor de VIP Masters Expo brunch. Wie gaat nog meer komende vrijdag? IMG_9395.jpg IMG_9396.jpg
     
  18. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Eens zien of the newbies ook een geschenk krijgen voor komend jaar ;):rolleyes:
     
  19. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Met veel interesse this topic gelezen. Na een jaar gebruik van platinum kreeg ik opeens een melding na het inloggen of ik interesse heb ik in Centurion. Ik was op zoek naar de kosten en de voordelen en kwam hier terecht.
    Ben benieuwd of ik het krijg en of je ook gelijk 8K moet aftikken. Ziggodome business lounge biedt wel veel voordelen voor mij en de FHR voordelen/ hotel status upgrades.
     
  20. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Die 8k wordt bij eerste rekening overzicht direct afgeschreven.

    Ik heb zelf een keer gebruik gemaakt van ziggo dome business. Enorm handig als het uitverkocht is.

    FHR voordelen zijn prettig. Toch gauw $300 hotel credits per verblijf. De gemiddelde kamer is wel vanaf $500. Afhankelijk of je al status hebt bij een hotel kan het als een upgrade voelen.
     
    Wogie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina