Hmmm Bose? Ik loop een tijd geleden op Schiphol, spreekt een Bose verkoper mij aan met: heeft u interesse in onze producten? Ik zeg: Ik heb dit merk X koptelefoon. Verkoper: oh laat maar, die zijn veel beter. Waar gebeurd :-D
Schiphol VIP service is ook erg lekker om te gebruiken: Ontspannen prive lounge, prima eten, massage als er even tijd voor is, en dan met de auto naar het vliegtuig, voorbij het plebs recht naar je WBC plekje.
Loopt de doelgroep van VIP service Schiphol warm voor de ouderwetse 2-2-2 indeling in de WBC van KLM?
Ik heb geen moeite met de 2-2-2 indeling. Ik vlieg altijd samen met mijn vrouw en dan is dat een stuk gezelliger dan de 1-2-1 van de 787's
Toch opmerkelijk vind ik, dat je een significant bedrag betaalt voor VIP service onde het mom van "voor mij alleen het beste". En dan toch genoegen nemen met de middelmatigheid van KLM's WBC onder het mom van "gezelligheid" .
Ach, over het algemeen ben ik (meestal) tevreden met KLM WBC. Daarbij vlieg ik meestal in westelijk richting en wil ik zo snel mogelijk op plaats van bestemming zijn (met minimaal overstappen). Dan is het netwerk van KLM vanaf Schiphol wel prettig.
Welk merk heb je? Ik gebruik mijn Bose alleen voor podcasts, muziekkwaliteit is inderdaad ruk. ANC werkt wel erg goed.
je zult maar een error fare in J boeken naar HNL en er dan achterkomen dat je de hotels niet kan betalen
Sinds wanneer is dit topic een verzamelplaats voor mensen die op een paar stuivers moeten letten...???
Hahaha. Dacht bij reageren dat dit het topic over die fare was. Met schaamrood mijn post verwijderd - en uiteraard meteen de suite in het Four Seasons Lanai geboekt.
Eh, die heet geen 'Concierge' maar 'Relationship Manager', en ja een goede is haar/zijn geld meer dan waard.
Die Bose in-ears noise-cancelling zijn inderdaad heel fijn voor als die asociale mensen, die sowieso meer voor hun ticket betaald hebben dan ik, een baby meenemen. Hoe durven ze!
Hoe kom je tot de conclusie dat die conciërge zijn geld meer dan waard is? Is dit echt gebaseerd op een bepaalde tijdsbesparing maal je uurtarief? Of omdat de conciërge je het leven makkelijker maakt en de kosten wel op te brengen zijn voor je?
Het tweede sowieso, maar het eerste ook als ik kijk wat ik allemaal aan kortingen/extra's krijg door via mijn RM te boeken, dan kom ik op een hoger bedrag uit dan dat ik betaal. B.v.: 2 nachten Waldorf-Astoria Berlijn: Goedkoopste kamer in Hilton App: 210 euro. Bij RM: 180 euro/nacht + 100 per nacht credit + 100 euro spa credit + gratis (beter) ontbijt. Upgrade tel ik niet meer, want die kreeg ik als Diamond toch wel. Als ik beter ontbijt (Diamond krijgt standaard plateau a 24 euro, buffet is 35 euro), kom ik uit op: 30*2 + 300 + 44 = 404 euro bespaard. Soortgelijke ervaringen bij WA Orlando, MO Miami en LV, etc. Dan heb je nog gratis VIP service op b.v. HKG als je het WBC ticket via RM boekt. Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo zal zijn, hangt erg van je eigen voorkeur en reis gedrag af. En dat zal de komende maanden wel een stuk minder zijn.