Kreeg vandaag geen upgrade op de vlucht SIN-AMS maar wel een rij van 4 voor mezelf...en wat denk je...zit er een jankend kind voor me..... LOL Deze thread is echt geniaal...lekker klagen over niets
Ze hebben hier alle ruimte om zich te verdedigen (en/of jouw nominatie te bevestigen), dus waarom niet? Popcorn iemand?
Euhm ja dus,ik vlieg dus zo la premiere terug vanuit sin en zit nu in de 1st class qantas lounge, en dus morgen ook in de cdg lounge, maar ben nu al verpest gewoon,wat een upgrade is dit qua Lounge, de crown lounge doet het em gewoon niet meer.
Krijtstreep is sowieso overrated, net als bruine (!!) aktetas. Die Hollandse bankiertjes blijven in de regel wel tobbers....
Het gevoel van “waarom altijd ik”, totale machteloosheid en moedeloosheid als je speciaal voor de nachtvlucht van LAX naar AMS een stoel in BC koopt op een 747 lowerdeck omdat er dan geen piloten je snachts wakker maken voor een praatje maar er ipv daarvan een gezin met baby achter je komt zitten en de baby blijkbaar de hele vakantie in LA geslapen heeft en dat nu absoluut niet meer van plan is omdat hij telepatisch voelt dat ik moe ben en die de hele nacht zit te krijsen en pa en ma om de beurt (maar wel continu, alsof ze oefenen voor de marathon) het gangpad heen en weer lopen met baby op de arm en proberen met ABN de baby in slaap te sussen (ow heb je geen slaap??, ben je bereidt even te gaan slapen??) terwijl ik me afvraag waarom de BC niet ‘adult only’ is ??
Trouwens, als je vliegt met KLM Cityhopper dan betekend “SKY PRIORITY” zoveel als : als 1e in de bus en als laatste in het vliegtuig...
En dan die verontwaardigde blikken van de plebs als ik “fashionably late” uit de lounge kom en het boarden voor de plebs al is begonnen en ik dan gewoon alsnog via de priority lane de line skip omdat ik pissed ben dat niemand mij even heeft opgehaald ??
# fashionable late, ik doe niks anders. Als ze beginnen met boarden begin ik pas met lopen naar de gate
Vloog een keer met m'n broer met KLM AMS-ORD in C (747), bij het boarden (deur tussen economy en economy comfort zei ik tegen m'n broer, wijzend naar economy, kijk, this is how poor people travel. De blikken van enkele passagiers..
Soms realiseer ik me hoe fantastisch miles&points zijn. Het geeft me de mogelijkheid om dingen te doen die normaal gesproken niet zijn weggelegd voor mijn (te) smalle portemonnee. Dat besef ik me vooral als ik naar de andere mensen kijk in premium cabines, lounges, etc. Niet echt het type mensen om even gezellig een biertje mee te gaan drinken! Niet dat ik me er veel van aantrek, daar niet van. (Oeps verkeerde topic)
#Big oof, goede comment Ik heb wel is naast ex-ministers gezeten in economy, dus idk of het echt opgaat.. Heb ook vaak genoeg naast echt stumpers in WBC gezeten
Helemaal mee eens, BC zou adults only moeten zijn. En meteen ook geen babies toestaan voor de vleugels. Laat die krijsers maar achterin het vliegtuig verblijven.
Wat mij betreft exact het goede topic. Vraag me alleen af of de boodschap aankomt bij degenen waar het voor bedoeld is.