Zojuist weer gebruik gemaakt van de Spaanse Groupon actie voor 2K avios. Wees snel aangezien de 2K steeds sneller uitverkocht is.
Hi allemaal. Vraagje: weten jullie of de minimale inschrijfduur van je Iberia Plus account van 90 dagen ook hierbij geldt? Mijn Spaans is niet zo goed ;-)
Er is weer een groupon actie. Alleen de 2000 punten zijn alweer weg, was ook helaas te laat dit keer.
Las op FT dat er een 100GBP korting is voor 5.000 avios als je dit weekend een long-haul ticket boekt in economy met BA! Dan is die €19 voor 9.000 avios een hele goede investering
Ook weer de 2000 avios meegepikt, tikt lekker aan op deze manier. Avios van de vorige actie zijn bij mij nog niet eens bijgeschreven, toch al twee weken geleden..
Inmiddels bijgeschreven? Bij mij nog niet. Inwisselen van Groupon gaat nu via een Google Docs formulier... Heb het formulier nog maar een keer ingevuld.
Het gaat helaas stroef, zie op FT ook al een paar meldingen. Heb het formulier ook al twee keer ingevuld, helaas zonder het gewenste resultaat.
Gelukkig hier vrij vlot bijgeschreven! Heb me ook even verbaasd over het Google docs formulier, of daf geen phising was
De Avios van de meest recente actie nog niet. De vorige duurde bij mij ook ca. 3 weken, dus ik verwacht ze ergens deze week. Heb inderdaad het formulier ook een keer extra ingevuld, vroeg of laat komen ze wel!