Ik zag dat ze bij mij ook waren bijgeschreven. Hoe weet je trouwens of het een nieuwe of oude actie betreft bij Groupon (m.a.w. of je weer een nieuw pakketje kan kopen)?
Denk dat je bedoeld hoe je de groupon kan verzilveren? Je krijgt via de mail een groupon die je moet openen via "enlace" waarna je een "formulier" opent waar je de codes kwijt kan met je Iberia nummer. Succes
De Avios zijn bij mij bijgeschreven vandaag. Het is even een klusje, maar omdat ongeveer de helft van dit draadje over de Groupon actie gaat, zal ik dit weekend proberen om deze in een apart draadje te zetten.
Bij mij waren de Avios binnen ongeveer 1,5 week bijgeschreven. Het was de 1e keer dat ik van deze promotie gebruik heb gemaakt.
Ik heb er nog ruim 90k staan van de actie eerder dit jaar, maar heb nog steeds geen goede bestemming ervoor. Ze verlopen over 2 weken. Misschien maar hotels boeken tenzij iemand nog goed tips heeft
Ticket naar de VS? of Latijns Amerika. Je zou ook nog een transfer naar BAEC kunnen overwegen. Meer bestedingsmogelijkheden.
Thanks weer op twee accounts 2000 opgepikt al is de vorige actie nog niet bijgeschreven, zijn nog steeds pending.