Avios kopen via Groupon

Discussie in 'oneworld' gestart door jongesander, 11 feb 2017.

  1. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    En het aangeven van je e-mail account is voldoende, stond namelijk sec code, groupon code en mail adres. Meer niet. Als dat zo is, cool. Hopelijk geen fout gemaakt in mijn mailadres. :p
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Normaal gezien moet je op een volgende pagina jouw IB account invullen, dat was tenminste vorige keer het geval. En zo wordt het ook aangegeven in de Youtube tutorial, alleen kom ik niet bij dat tweede scherm... Dus begin een beetje te twijfelen. Maar ik vermoed dat jij dat scherm ook niet krijgt?
     
  3. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Klopt. Was valideer, vervolgens klaar. Geen tweede scherm en nu zegt hij kan coupon niet valideren (vermoedelijk omdat ik hem al gebruikt heb, schijnt.).
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb het al een keer of vier geprobeerd, maar krijg geen foutmelding. Ik wacht wel eventjes af tot ze in m'n account verschijnen. Indien niet, dan trek ik aan de alarmbel.
     
  5. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Hmm, bij mij lukt het valideren niet. Na stap 1 kom ik weer terug in stap 1. Zal het later nog eens proberen...
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is hetzelfde wat ik dus heb. Ik heb net de terms & conditions nagelezen. Het pakket van 2000 Avios mag je slechts 1 keer per IB account aankopen. Maar die van 8000 mag je maximaal 10 keer aanschaffen. Morgen nog eens proberen.
     
  7. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Heb inderdaad een 2000 Avios pakketje gekocht. Het lijkt me dat die beperking per sale is. Ik ben nog niet eens in het venster terecht gekomen waar je je IB nummer in kunt vullen. Ik ga vooralsnog maar even uit van een storing... :rolleyes:
     
    Lionell vindt dit leuk.
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Idem dito hier, de voucher is gelukkig geldig tot 28 febr dus we hebben nog even de tijd.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  9. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Weer 2000 meegepakt tijdens ons verblijf op Sri Lanka. Fijn dat je hem hebt gepost. Kijk momenteel niet veel op internet. Andere dingen te doen:)
     
    lloydje33, TheoS en Lionell vinden dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    En gelijk heb je, geniet ervan! :)
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt, bij mij is het vanmorgen ook gelukt en heb net nog weer 8k gekocht met 20 euro korting en die code blijkt ondertussen niet meer te werken.
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb vanochtend nogmaals een pakket van 8000 Avios gekocht, door sommigen word ik een "junk" genoemd :D Wederom had ik het geluk om een promo code te vinden die me 20 euro korting gaf. Maar enige minuten nadien was de code weer vervallen.

    Ik zoek die codes op de volgende manier: ga naar google en zoek daar op "groupon codigo de descuento". Dan de verschillende Spaanse links checken en de codes copy/pasten op de groupon pagina om te zien welke werkt.
     
    Didier13, Yoran Wijkstra, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Top, mooie deal dan! Het is mij nog niet gelukt...
    Tja al die Avios: hoe kom je er weer vanaf he? :p
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Even wachten tot Iberia weer zo'n sale doet op de awards dat er 25 procent af gaat. Heb nog genoeg andere miles staan om een oneway award terug te boeken :)
     
    lloydje33 en TheoS vinden dit leuk.
  15. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt, heb met 20% extra korting ook weer 4000 op de kop getikt. Code gevonden met de jou beschreven methode.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  16. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    ook 2 x 8000 avios gekocht. Met korting € 79,20 per pakket. Dus € 158,40 voor 16.000 Avios. Via de Iberia portal krijg je 9 avios per €. Dus dat zijn nog eens 1425 avios. Bij elkaar dus 17.425 avios voor € 158,40. Tevens ook nog eens met paypal betaald en dus weer wat puntjes op de Amex. :)

    Ben aan het twijfelen of ik niet nog eens 16.000 moet gaan aanschaffen...
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2018
    Pedro1989, Didier13 en Lionell vinden dit leuk.
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben blij om te zien dat ik niet de enige ben die het op die manier heeft gedaan. Ik heb 4 keer 8k gekocht :)
     
    Didier13 en tjappie vinden dit leuk.
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Alle Avios van Iberia zijn sinds gisteren op m'n account gepost. Ging sneller dan na de eerste aankoop.
     
    Wilcoleone en lloydje33 vinden dit leuk.
  19. Yoran Wijkstra

    Yoran Wijkstra Blue Tier Medewerker

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Onlangs had ook ik vier pakketjes van 8K aan Avios aangeschaft via de Groupon actie. Vrij snel waren de Avios gepost en leek daarmee de kous af, totdat ik vanmorgen wakker werd. Ik opende mijn mail en zag tot mijn verbazing een mail van Awardwallet: Rewards Activity, Iberia: +32,000 Avios (from 32,000 to 64,000). Wat?! Nogmaals 32K?!

    Kwestie van foutje, bedankt?! In ieder geval hele goedkope Avios.
     
    lloydje33, jongesander en Daan3 vinden dit leuk.
  20. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Mazzel idd.. Ik zou het overigens niet hier van de daken schreeuwen, zeker niet als Yoran Wijkstra de naam is waarbij je bij Iberia bekend staat. Anders zou je zomaar -32K kunnen zien over een paar dagen. Airlines houden deze fora zeker in de gaten. Slechts een tip! Geniet van je Avios :)
     
    lloydje33 en Yoran Wijkstra vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina