Er zijn ook weer pakketjes van 2/k te koop bij Groupon: https://www.groupon.es/deals/avios-iag-group.
Zelf alweer de standaard 2K avios aangeschaft. En deze keer geen problemen ondervonden met het verzilveren van de couponcode.
Zojuist las ik op Insideflyer.co.uk dat de Groupon.es aanbieding weer live is voor Avios bij Iberia. Heb inmiddels mijn 2.000 punten weer aangeschaft en zonder problemen deze keer de codes kunnen registreren.
Wou het net proberen via de Iberia shop, maar heb problemen met inloggen. Edit: Geprobeerd met uitleg op insideflyer.co.uk en met succes. Weer 2K Avios erbij!
Ook een pakketje van 2.000 avios aangeschaft plus de 171 via de IberiaPlusshop en de 19 Flying Blue miles via Amex
Als ik me niet vergis duurt het ongeveer 15 dagen voor de avios van de Groupon code. Nog even geduld voordat je de helpdesk gaat bevragen denk ik. De Avios die je krijgt voor de aankoop van de Groupon bon via de shoplink van Iberia kunnen tot 40 dagen op zich laten wachten.
Groupon.es met promo code Deal10 -> 10 euro korting op de avios pakketjes, helaas de 2k avios al uitverkocht
Nice find! Is dit nou weer een nieuwe Groupon actie of is dit de actie die al een paar weken loopt? (ik doel dan niet op de 10 euro korting actie maar de groupon avios actie)