American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. Jumbs

    Jumbs Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Bijzonder telefoongesprek. Heb al 4 jaar Platinum. Belde vandaag na iets meer dan een jaar voor een retentie-aanbod. Gaf ook aan dat ik kijk naar Revolut en Klarna kaarten. Mijn spend zit tussen de 17-22K per jaar. Maar er stond niets voor mij klaar. "u zou wel kunnen downgraden naar Gold", was het advies....
     
    Ruut vindt dit leuk.
  2. finsdeflyer

    finsdeflyer Blue Tier

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    43
    Nou, dan dat maar doen toch? En dan na een half jaar weer een upgrade. Zo doe ik het vaker als ik een tijdje geen Privium nodig heb. En zelfs al heb ik het wel nodig, dan betaal ik het zelf tijdelijk.

    Wel apart inderdaad.
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina